Gaat prima. Ze begint al lekker te brabbelen. @ Steven: Ga idd 8-01 niet halen denk De auto staat inmiddels thuis dus morgen maar weer eens wat gaan doen
Bij de bovenste foto zit de demper meer naar voren en bij de andere meer naar het schutbord. Denk dat ze beide of meer naar voren of meer naar achter moeten zitten.
Florus schreef:Lijkt i.d.d. wel of je 2 rechter schotels erop hebt zitten.
Dat kan wel. Heb de schotels laten poedercoaten en toen ik er een omgewisseld had zag ik dat ze er op 2 manieren opkonden Maar weet nu hoe ze erop moeten
Gisteren de achterkant laten zakken. Krijg nu de torsiestaven er niet meer zover in als dat ze eerst zaten. Als ik de ene er in sla komt de andere er aan de andere kant weer uit
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_0359.jpg[/img]
Staat wel een stuk beter zo
Heb het idee dat ie zo vlak staat. Ook komt er nog een soort van muziek achterin en de tank is ook nog leeg. De hoogte is met een uurtje weer aangepast
Vandaag de achterklep erin gezet. Kwam ik er achter dat je EERST de achterklep moet monteren voordat je de rolkooi er inzet Maarja, achterste gedeelte van de -gelukkig- schroef rolkooi eruit gehaald en daarna de achterklep vast gezet. Nu ook eerst maar de binnen kappen erin zetten voordat ik de rolkooi er weer inzet. Denk dat eer dat ie klaar is ik elk schroefje wel 3 keer vast los en vast gedraaid heb achja, ben ook maar elektricien
Sander schreef:
Je kunt er van die dempingsmatten in plakken dan heb er geen last meer van denk ik. Ander gaat hij misschien "flapperen" later als je gaat rijden.
gr sander
Zat ook al aan zoiets te denken, maar krijg het er van binnen uit niet uitgeduwd. Kijken wat de spuiter nog voor ideeen heeft. Het valt bijna niet op gelukkig, maar toch
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_0372.jpg[/img]
Iemand die weet wat de benzinepomp relais is? Heb alles aan gesloten maar als ik het contact aanzet hoor ik de benzinepomp niet. De tank is wel helemaal leeg maar denk niet dat dat er wat mee te maken heeft, toch?
BONELESS (jeroen) schreef:ik zou de pomp niet droog laten pompen(vindt i niet fijn!!!!!!!!)
Dan pleuren we er benzine in. Als het goed is lekt deze tank niet meer . Maar dan toch...het relais van de reserve tank zit bij het achter spatbord maar het relais van de hoofdtank zit toch bij het dashboard maar welke is da? Iemand
Heb je cv, die losse grote witte lijkt me daarvan trouwens.
Dat is het relais dat dan links van de zekeringen zit? De relaiss rechts van de zekeringen zijn even groot volgens mij. Het zwarte relais waar klaxon op staat is van de knipperlichten. Daarboven zit geen relais, daar staat een schel bij getekend. Waar dient die voor?