jochem de haas schreef: oude zooi zat om te laten vlammen (3 stuks)
Roest brand slecht
Maar als het goed is heb je nog wel een beetje benzine.
Altijd goed om een fikkie mee te starten.
Nope niet sleutelen dit weekend, maar rijdenR34L schreef:Heey Jochem!
Dit weekend nog sleutelen zeker?
Dan zou ik die GTT's wel eens in het echt willen zien.
En al die onderdelen in de schuur
Fff doorbijten en weer rijden.
Groeten Roald.
Ben daar nog nooit binnen geweest .....is zo'n end lopen naar huis met een biertje op en om nou in de schuur te gaan slapen ....brrrRacing Richard schreef:1 ding scheeld jullie schuur zit niet echt aan een doorgaande weg..
En die kroeg die vooraan de schuur zit is ook leuk met een feestje![]()
..... of zitten jullie daar altijd in plaats van te sleutelen
![]()
Grtjes Richard
jacco @ ik weet nog niet of ik het ga redden , heb namelijk geen zin om me hele vakantie te sleutelen ...( heb die van ron ook al gedaan .....)Jacco Osté schreef:Jochem... Hij moet wel af voor zondag he
Alvast een tip: In Gorinchem staat op de sloop nix voor jullie gading![]()
Jacco Osté schreef:Gorinchem
Zullen we het er maar op houden dat het al laat is?jochem de haas schreef:groningen
ja, das ook wel weer zojochem de haas schreef:Das ook een beetje de bedoeling van vakantie ....niets doen ( lukt me nooit zo goed , maar nu wel)
ja jacco laten we dat maar doenJacco Osté schreef:Jacco Osté schreef:GorinchemZullen we het er maar op houden dat het al laat is?jochem de haas schreef:groningen![]()
![]()
Als je maar ff gezellig komt kijken naar de roest in Vuren
Enjoy your vacation![]()
Is goed RJ dan bel ik wel ff....Robert-Jan schreef:Jochem als je morgen een origineel luchtfilterhuis van een Clio 16V tegenkomt laat het me ff weten.
Topjochem de haas schreef:Is goed RJ dan bel ik wel ff....Robert-Jan schreef:Jochem als je morgen een origineel luchtfilterhuis van een Clio 16V tegenkomt laat het me ff weten.
Nee en Ja en net niet, ik weet niet ...zuchtIvo8hoven schreef:[img]http://www.nr5lebt.de/bilder/galerie02/R5_353.jpg[/img]
Is het wat De Haas...., dikke wielties eronder