Roy's GT5 project...
Tussen die moeren en het subframe zitten grote ringen dus die zal niet meer loskomen.jochem de haas schreef:
Wat het ook nog kan zijn: bij 1 van de voorste motorsteunen hoort ook een plaatje ( maar das bij mij zonder die flapjes) zodat de moer niet zomaar door het subframe kan schieten, zodat de motorsteun los komt .
PS stukje corsa ?

Maargoed wat is het dan wel???
Dit klopt wel. En dat is bij beide voorste motorsteunenRoy schreef:Tussen die moeren en het subframe zitten grote ringen dus die zal niet meer loskomen.jochem de haas schreef:
Wat het ook nog kan zijn: bij 1 van de voorste motorsteunen hoort ook een plaatje ( maar das bij mij zonder die flapjes) zodat de moer niet zomaar door het subframe kan schieten, zodat de motorsteun los komt .
PS stukje corsa ?![]()
Maargoed wat is het dan wel???
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
is dat plaatje niet waar je de verdeler mee vast zet .Zeg ook maar eens wat weet het ook niet eigenlijk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jee jochem heeft 10 punten ( al ziet ie bij mij er iets anders uit beugeltje zonder de flapjes )
" EDIT Dit gaat bij mij niet meer ivm m'n ICGerryTT schreef:Kweet het. Maar die was niet zo handig toen ik bezig was om de voorbumper recht te krijgenRoy schreef: Bij die rechter motorsteun hoort trouwens je sleepoog vast te zitten Gerry. Thanx

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Paars is ook niets 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo het hoge woord is er eindelijk uit ....PAARS IS OOK NIETSJacco Osté schreef:Hmmzzz.... Paars is ook niets...![]()
Waarheid is hard

-
Wat een aardige jongen die Jochemjochem de haas schreef:Zo het hoge woord is er eindelijk uit ....PAARS IS OOK NIETSJacco Osté schreef:Hmmzzz.... Paars is ook niets...![]()
Waarheid is hard

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wordt tijd dat je de twingo gaat spuiten Jacco, of ga je een echte Renault kopuhJacco Osté schreef:Hmmzzz.... Paars is ook niets...![]()
Ziet er weer goed uit Roy
Goed bezig

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach RJ hij weet wie het zegt ........ene hij voelde zich aangesproken , ging tenslotte om paarse beugels onder de kap.....
Lex is veel onaardiger....maar ook dat went
We gaan weer goed het nieuwe jaar in

Lex is veel onaardiger....maar ook dat went

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach, het is net wat je zegt. Hij kent ons ook langer dan vandaagjochem de haas schreef:Ach RJ hij weet wie het zegt ........ene hij voelde zich aangesproken , ging tenslotte om paarse beugels onder de kap.....![]()
Lex is veel onaardiger....maar ook dat went![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tot zijn spijt ......Lex schreef:Ach, het is net wat je zegt. Hij kent ons ook langer dan vandaagjochem de haas schreef:Ach RJ hij weet wie het zegt ........ene hij voelde zich aangesproken , ging tenslotte om paarse beugels onder de kap.....![]()

-
Maar waar je mee omgaat wordt je mee besmetjochem de haas schreef:Tot zijn spijt ......Lex schreef:Ach, het is net wat je zegt. Hij kent ons ook langer dan vandaagjochem de haas schreef:Ach RJ hij weet wie het zegt ........ene hij voelde zich aangesproken , ging tenslotte om paarse beugels onder de kap.....![]()

VLK Groep
Zoals de heren hier al zeggen...paars is ook niks.turbo5 schreef:Roy ,
Waarom gekozen voor een licht grijze coating ??
En zwart was weer zo standaard, en een opvallende kleur weer een beetje te. Dus daarom grijs zodat het toch wel opvalt maar niet te scheeuwerig staat.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou het is wel een beetje bling hoorRoy schreef:Zoals de heren hier al zeggen...paars is ook niks.turbo5 schreef:Roy ,
Waarom gekozen voor een licht grijze coating ??
En zwart was weer zo standaard, en een opvallende kleur weer een beetje te. Dus daarom grijs zodat het toch wel opvalt maar niet te scheeuwerig staat.

Bedankt hejochem de haas schreef:Waarheid is hard

Mwah...Robert-Jan schreef:Wat een aardige jongen die Jochem

Jaja... Eerst de 3ton halenLex schreef:Wordt tijd dat je de twingo gaat spuiten Jacco, of ga je een echte Renault kopuh

Zullen we die discussie maar niet starten hier?jochem de haas schreef:Lex is veel onaardiger....maar ook dat went![]()

Vooral die laatste zin... Helemaal mee eensjochem de haas schreef:Tot zijn spijt ......Lex schreef: Ach, het is net wat je zegt. Hij kent ons ook langer dan vandaag

Maar goed, het is Roy's topic:
Vandaag nog wat opgeschoten?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
[img]http://www.nr5lebt.de/bilder/galerie02/R5_289.jpg[/img]
Toen stond ie in duitsland al met een hoop bekijks
Toen stond ie in duitsland al met een hoop bekijks
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou ik weet niet hoe jou ogen staan (
) maar volgens mij staat iedereen met z'n rug naar de 5 toe en kijken ze dus niet 

Vandaag de meeste slangen weer gemonteerd en heel de kabelboom ligt er ook weer netjes in
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/132_3248.jpg[/img]
Word vervolgd....

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/132_3248.jpg[/img]
Word vervolgd....

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zeer netjes, bijna zonde om ermee te gaan rijden
, ik had alleen de open luchtfilter achter de koplamp gemaakt

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op wo 4 jan 2006 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:

Hier sluit ik me helemaal bij aan!!!(Hoolie)-Ad schreef:gewoon niet zo goed als nieuw, nee gewoon BETER als nieuw