is dat zo?? dank voor het compliment dan maar1nsane schreef:ja maar t onderwerp mooie vrouwen en sas liggen dicht bij mekaar dus een offtopic is zo gemaakt

is dat zo?? dank voor het compliment dan maar1nsane schreef:ja maar t onderwerp mooie vrouwen en sas liggen dicht bij mekaar dus een offtopic is zo gemaakt
wel met alleen sponsjes op borsten en billen heClio-Power schreef:kan ik me auto langsbrengen dan mag je em wassen. Ook belangrijk toch?
Nou was dat niet echt de bedoeling. De Clio hoeft alleen maar goed schoon te worden.Luco/Alpine-racer schreef:wel met alleen sponsjes op borsten en billen heClio-Power schreef:kan ik me auto langsbrengen dan mag je em wassen. Ook belangrijk toch?![]()
![]()
![]()
en filmen
Is de ware aard toch weer boven gekomenPaul1916v schreef:Je begint em te kennen![]()
![]()
SasjeSuper5 schreef:echt luco weer... zucht
dat wil ik zienpeter5GTTurbo schreef:Heb je zin om te strippen/demonteren (voor het geval er weer modereters gekke dingen gaan denken) Heb je zin om te schuren ??? skirts te monteren, deurbakken te maken.
Zin om te helpen om de motorruimte weer tip top in orde te maken??
Kortom zin om een 5je weer helemaal op te knappen?
Zo ja, ben je bij deze uitgenodigd.
Zat jij niet al eerste rang ??Robert-Jan schreef: dat wil ik zien
Ik geloof het wel, ben je al bezig?peter5GTTurbo schreef:Zat jij niet al eerste rang ??Robert-Jan schreef: dat wil ik zien
wat een vertrouwenRobert-Jan schreef:dat wil ik zienpeter5GTTurbo schreef:Heb je zin om te strippen/demonteren (voor het geval er weer modereters gekke dingen gaan denken) Heb je zin om te schuren ??? skirts te monteren, deurbakken te maken.
Ik heb een heel hoop vertrouwen in PeterForeverYoung schreef:wat een vertrouwenRobert-Jan schreef:dat wil ik zienpeter5GTTurbo schreef:Heb je zin om te strippen/demonteren (voor het geval er weer modereters gekke dingen gaan denken) Heb je zin om te schuren ??? skirts te monteren, deurbakken te maken.
ja, maar hij heeft nu lichtmetaalClio-Power schreef:hebben we het nog steeds over dezelfde 5?
Die met die Oranje wieldoppen?
ja die titel is van het eerste begin, ik weet niet hoe ik die weer kan veranderen eigenlijk...Steven schreef:Niet zo slijmen RJRobert-Jan schreef:Ik heb een heel hoop vertrouwen in Peter
Trouwens de titel staat telkens nieuwe foto's, maar er is al een aantal pagina's geen foto te zien. Waar blijven ze?
Wow echt LM-velgen.SasjeSuper5 schreef:ja, maar hij heeft nu lichtmetaalClio-Power schreef:hebben we het nog steeds over dezelfde 5?
Die met die Oranje wieldoppen?![]()
R5 GTT phase II velgjes, stond ook een paar pagina's terug, maar heb er nog geen foto's van gemaakt... hij is een beetje vies de laatste tijd, zo mag ie niet op de foto
moet je eens naar de velba in cuijck gaanPaul1916v schreef:Brezan nijmegen werkt ook een zeer mooi exemplaar![]()