De laatste tijd, zeker als de zon op het voorraam staat merk ik dat de binnenkant 'vies' is, een soort grijse aanslag/damp aan de binnenkant van het voorraam.
Ik rook niet en denk dus zelf dat het gewoon 'viezigheid' is die uit het interieurfilter komt bij het aanzetten van de ventilatieknop.
Iemand een idee waar ik dit filter kan vinden om deze eens schoon te maken of eventueel te vervangen.
Het gaat hierbij om een Clio 1.6 16V uit 1999.
Alvast bedankt en iedereen een prettig en gezond 2006,
Marco
Schoonmaken interieur filer clio 1.6 16V 1999
-
die zit aan de passagierszijde onder de plaat waar je ruitenwisserarmen op zitten, je hebt nodig een klein platte schroevendraaier en een sleuteltje 6 of 7.
VLK Groep
-
Clio 2, en ik denk dat de Clio Baccara's met airco ook een interieurfilter hebben een Clio zonder airco heeft geen interieurfliterStrijder schreef:Vanaf welk bouwjaar zit dit bij de clio's?
VLK Groep
Heb de plaat onder de ruitenwisser verwijderd, maar wat ik dan zie is alleen maar een soort zwarte 'doos' met kruiskop- / torxschroeven waar je niet tot zeer lastig bij kunt. Niks gezien waar een een ring- of steeksleutel 6 of 7 voor nodig hebt.Robert-Jan schreef:die zit aan de passagierszijde onder de plaat waar je ruitenwisserarmen op zitten, je hebt nodig een klein platte schroevendraaier en een sleuteltje 6 of 7.
Marco
Iemand misschien een update hierover...het enige wat ik kan zien is wat ik hierboven heb beschreven.marcoclio schreef:Heb de plaat onder de ruitenwisser verwijderd, maar wat ik dan zie is alleen maar een soort zwarte 'doos' met kruiskop- / torxschroeven waar je niet tot zeer lastig bij kunt. Niks gezien waar een een ring- of steeksleutel 6 of 7 voor nodig hebt.Robert-Jan schreef:die zit aan de passagierszijde onder de plaat waar je ruitenwisserarmen op zitten, je hebt nodig een klein platte schroevendraaier en een sleuteltje 6 of 7.
Marco
http://www.boschautoparts.co.uk/pdf/Clio.pdf
Waarschijnlijk kan je hier wel iets mee.
Overigens is vervangen de enige optie.
Waarschijnlijk kan je hier wel iets mee.
Overigens is vervangen de enige optie.