tja een kennis van me heeft nu hetzelfde probleem, en wat denk je de politie daar is ook van dezelfde, maarja glukkig heeft die kennis van me ook maatjes bij de politie maar nog steeds een hoop gezeik1nsane schreef:oke ik heb ff wat advies nodig! gisteravond is het volgende gebeurd, ik was naar een maat van me toe omdat we bij hem plaatje gingen draaien (beetje de DJ uithangen). ik ga daar heen met de turbo, rij de straat daar in, staat een bmw met loeiend alarm, geen aandacht aan besteed verder.
Ik wilde daar gaan parkeren maar het stond er helemaal afgeladen met horden etnische minderheden (jullie weten wel wie ik bedoel, vertrouw me heb nix op ze tegen maar dit kan echt niet wat er nu komt!). Ik denk dus ergens anders parkeren, wil niet dat me auto de volgende dag is leeggeroofd. dus ik had me auto aantal straten verder gezet.
Belt me moeder de volgende dag op dat de politie gebeld had dat ik tegen die bmw van dat alarm had aangeparkeerd en weg was gereden daarna!! en dat heel de bumper van die bmw eraf lag... ik dus naar huis politie bellen, schijnt er dus een getuige te zijn geweest van etnische minderheidsafkomst die het had gezien maar geen achternaam of telefoonnr had achtergelaten.
allemaal erg vaag dus maar het feit is zowiezo dat ik die wagen nooit geraakt heb! wat kan ik nu het beste doen? ik heb al fotos gemaakt van me wagen (miss bewijsmateriaal or so), heb natuurlijk (logischerwijs) geen schrammetje aan me wagen!
[R5 GTT] <> te koop, einde project <>
-
- Car: GTT
zo, net naar het bureau gegaan, en me verhaal gedaan, heb de verbalisant naar me wagen laten kijken zodat ik iig bewijs heb dat ik geen schade heb en het dus ook niet geweest kan zijn.
ze heeft in het proces gezet: ik "naam" verbalisant nr "xxxx" heb naar de auto van dhr de Bruin gekeken en heb na de hele auto bekeken te hebben geconstateerd dat de auto geen schade heeft, zelfs geen krasje!
Prima dus, heb ook gelijk me verzekering ff ingelicht van het geheel je weet maar nooit!
ze heeft in het proces gezet: ik "naam" verbalisant nr "xxxx" heb naar de auto van dhr de Bruin gekeken en heb na de hele auto bekeken te hebben geconstateerd dat de auto geen schade heeft, zelfs geen krasje!
Prima dus, heb ook gelijk me verzekering ff ingelicht van het geheel je weet maar nooit!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en waarom hebben die hufters nu je privenummer aan de tegenpartij gegeven?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat konden ze me niet vertellen, de betreffende verbalisant die hun verklaring op heeft genomen was er niet, maar die wordt zowiezo op haar vingers getikt voor het geheel, mede omdat ze geen naam en telnr van de getuige had opgeschreven enz maar ook voor het verordeneren van me moeder en het doorgeven van mijn nummer, de verbalisant die me wagen bekeek zei nog dat ze waarschijnlijk een berisping krijgt 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja daar heb je wat aan
hopen dat je geen gezeik krijgt met die lui
anders richten we de RTC KNOKPLOEG op

hopen dat je geen gezeik krijgt met die lui
anders richten we de RTC KNOKPLOEG op

de verbalisant die trouwens de verklaring van die lui had opgenomen heette trouwens mvr Mohammedin , ik wil niet generaliseren hoor maar toch...
maat van mij trouwens die daar woont heeft naar de betreffende auto gekeken waar de schade aan zou moeten zitten maar die heeft dus ook GEEN KRASJE!!
maat van mij trouwens die daar woont heeft naar de betreffende auto gekeken waar de schade aan zou moeten zitten maar die heeft dus ook GEEN KRASJE!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
1nsane schreef:de verbalisant die trouwens de verklaring van die lui had opgenomen heette trouwens mvr Mohammedin , ik wil niet generaliseren hoor maar toch...
***geen discriminerende/racistische uitingen op het forum graag***
zal wel familie zijn van de tegenpartij
werd dus net gebeld door die eigenaresse die ging haar verhaal doen en wil beweren dat ze 2000 euro schade heeft
ohja en dat ze op film heeft dat ik door de straat rij
ik zeg nou veel plezier ermee. Toen ik vertelde dat ik proces verbaal op had laten maken bij de politie van dat me auto geen krasje heeft begon ze ineens van ja maar ik weet het ook niet want ik heb het ook maar van een getuige en blablabla kortom, ik stuur gewoon het bewijsmateriaal naar de verzekering, die ik ook ff op de hoogte heb gesteld.

nouja,...laat ik nix zeggen over t taalgebruik, maar dan nog...
triest dat t zo moet gebeuren. Als zij film zegt te hebben, laat maar zien, ten tweede bumper eraf gerden en dan 2000 eu schade? 2000 door wie getaxeerd? waarom zit er geen kras op die auto de dag erna...
ik blijf t een raar verhaal vinden. Weet je zeker dat je niet in de buurt hebt gestaan van die auto, er zal geen immense conspiracy tegen je zijn als je een toevallige passant bent...
triest dat t zo moet gebeuren. Als zij film zegt te hebben, laat maar zien, ten tweede bumper eraf gerden en dan 2000 eu schade? 2000 door wie getaxeerd? waarom zit er geen kras op die auto de dag erna...
ik blijf t een raar verhaal vinden. Weet je zeker dat je niet in de buurt hebt gestaan van die auto, er zal geen immense conspiracy tegen je zijn als je een toevallige passant bent...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bouwjaar 1990 ...dacht dat dit een phase 1 was

Alle beetjes helpen
Ik zat er aan te denken om me GTE er binnenkort ok een keer uit te doen en dan een GTT te kopen..
Aleen me omgeving hier verklaart me kei voor gek, dusja het kan ook goed zijn dat ik hem gewoon blijf rijden

Ik zat er aan te denken om me GTE er binnenkort ok een keer uit te doen en dan een GTT te kopen..

Aleen me omgeving hier verklaart me kei voor gek, dusja het kan ook goed zijn dat ik hem gewoon blijf rijden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Turbo blokkie erin, auto is al klaarBart GTE schreef:Alle beetjes helpen![]()
Ik zat er aan te denken om me GTE er binnenkort ok een keer uit te doen en dan een GTT te kopen..![]()

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Vandaar dat ik ook twijfel..Lex schreef:Turbo blokkie erin, auto is al klaarBart GTE schreef:Alle beetjes helpen![]()
Ik zat er aan te denken om me GTE er binnenkort ok een keer uit te doen en dan een GTT te kopen..![]()

Of iemand moet een goed bod doen natuurlijk

Dat vindt ik in principe wel logisch, maar benje dan van plan om een minder onderhouds gevoellige auto terug te kopen?1nsane schreef:dat niet alleen maar ik wil gewoon niet voor de situatie komen te staan dat ik hem alsnog moet verkopen omdat ik hem niet kan betalen kwa onderhoud enzFlorus schreef:Nou dan heb je een lekker startkapitaal straks![]()
Wat?? Ga je m verkopen???? Ik word ook nergens meer van op de hoogte gehouden! 

Nou als jij dat een kapitaal noemt om je nieuwe huisje mee in te richten en te verbouwen, dan zal ik de achterbank maar niet mee verkopen van de 5, want die kan je mooi als bankstel gebruiken1nsane schreef:dat niet alleen maar ik wil gewoon niet voor de situatie komen te staan dat ik hem alsnog moet verkopen omdat ik hem niet kan betalen kwa onderhoud enzFlorus schreef:Nou dan heb je een lekker startkapitaal straks![]()

Met die 2000,- ben je snel klaar in huis hoor

Succes

inboedel heb ik grotendeels al, voornamelijk voor klusgerij (verf etc) en andere onvoorziene dingetjesIvo8hoven schreef:Nou als jij dat een kapitaal noemt om je nieuwe huisje mee in te richten en te verbouwen, dan zal ik de achterbank maar niet mee verkopen van de 5, want die kan je mooi als bankstel gebruiken1nsane schreef:dat niet alleen maar ik wil gewoon niet voor de situatie komen te staan dat ik hem alsnog moet verkopen omdat ik hem niet kan betalen kwa onderhoud enzFlorus schreef:Nou dan heb je een lekker startkapitaal straks![]()
![]()
Met die 2000,- ben je snel klaar in huis hoor![]()
Succes
zo hehe, was een hele bevalling maar me auto is weer mc drive gekeurd 
alleen de achterlijke aap die bedacht had om de deurpanelen met een soort kit vast te maken die krijg ik nog wel!!
ging natuurlijk weer op zijn renaults niet van harte, 2 torxen dolgedraaid, weg moeten slijptollen en natuurlijk die klote deurpanelen die met kit vast zaten
maar t is gelukt
met behulp van me broertje van 12 die hielp met het raam te ondersteunen, gereedschap aan te geven etc 

alleen de achterlijke aap die bedacht had om de deurpanelen met een soort kit vast te maken die krijg ik nog wel!!

Laatst gewijzigd door 1nsane op ma 2 jan 2006 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
whehe, das allemaal normaal, zelfs de kit 

Immer wieder die verdammte Holländer