Net effe een stuk gereden, hij schakelt echt een stuk strakker nu.
Je moet er wel flink aan wennen in het begin, maar als je eraan gewend bent, schaklt hij super.

Steven schreef:Mooi pookie Rob, denk dat ik er ook es 1 ga bestellen, kep vorige week te pookknop losgetrokken
robclio16V schreef: ....Ik heb weer een nieuw speeltje sinds kort waarmee ik zelf m'n ECU aan kan passen met m'n laptop. Het werkt gewoon op basis van de orginele ECU en ik kan de laptop gewoon via een speciale interface aansluiten op de diagnose aansluiting in de auto.
Ook kun je gelijk alle sensoren die op de ECU aangesloten zitten uitlezen waar ik even een foto van gemaakt heb.......
robclio16V schreef:Het ene probleem is verholpen en de volgende staat al weer klaar om te gaan zieken........
Ik had al een tijdje geleden gemerkt dat heel soms de auto niks meer deed als ik het gas intrapte, dat was dan bij 6500+ toeren, dus ik dacht dat het wat met het stotteren te maken had.
Nu stottert hij wel heel erg veel, dus ik had de laptop er vanavond maar eens aangehangen en nu bleek dat de lambdawaarde bij stationair draaien 0.67 was.........
Dus ik denk dat de brandstofpomp z'n laatste adem heeft geblazen...
Dat gaat weer geld kosten, net nu ik het niet kan gebruiken.
jankbakrobclio16V schreef:Zo, ik heb sinds kort m'n winterwielen eronder liggen met 195/40/14 voor en 215/40/14 achter.
Hij is merkbaar sneller geworden met die kleine wieltjes.![]()
Ik heb gelijk een kort filmpje gemaakt met m'n telefoon, je kan hem sfpelen in Quicktime.
http://priyantha.nl/rtc/upload/MOV00003.3gp
zijn feestje, moet ie natuurlijk zelf wetenSteven schreef:Krijg je weer een hele lijst van mensen die Rob gaan proberen te bekeren
Da's stom én overbodig ja.Ivo8hoven schreef:Misschien stom en overbodig, maar wat waren de specs van je blok ook alweer Rob..?
Ik zal dan maar niet verklappen dat het ding geen toerenbegrenzer heeft op gasSteven schreef:Jah vet man, met 40 achteruit bij 7500 rpm