als ze boven de 18 zijn is er niks mis meeRobert-Jan schreef:wat een fantasie lezen we starks in de krant jong meisje gebruikt door echtpaar van middelbare leeftijd, lijk me geen goed planRonnie Detmers schreef:misschien wilt ie ook wel meetesten![]()

als ze boven de 18 zijn is er niks mis meeRobert-Jan schreef:wat een fantasie lezen we starks in de krant jong meisje gebruikt door echtpaar van middelbare leeftijd, lijk me geen goed planRonnie Detmers schreef:misschien wilt ie ook wel meetesten![]()
heel misschien dat ik er ben..Paul1916v schreef:gewoon heel die megane volstouwen met exen!rene19 schreef:Ja dan word t gelijk een heel stuk minder jah hahaha
nee kan t echt niet maken om dr nummer te geven...
Kan natuurlijk wel iedere keer een ander meenemen naar een meeting
8 januari?
Ik zag het PauloPaul1916v schreef:Te laat RJ
heb nie meer zoveel foto's van exen.......Florus schreef:Neem je ze toch allemaal tegelijk mee.
Maarre,post nog eens wat
Dan nog slecht plan, niet meer aan denkenLuco/Alpine-racer schreef:als ze boven de 18 zijn is er niks mis meeRobert-Jan schreef:wat een fantasie lezen we starks in de krant jong meisje gebruikt door echtpaar van middelbare leeftijd, lijk me geen goed planRonnie Detmers schreef:misschien wilt ie ook wel meetesten![]()
ik zwijgRonnie Detmers schreef:haha, had gekunt tochLuco/Alpine-racer schreef:Ronnie Detmers schreef:misschien wilt ie ook wel meetesten![]()
![]()
??
hahaha ja das ook een mogelijkheid.....Robert-Jan schreef:of vastzit onder het bureau
Dit is ff om jullie af te laten koelenFlorus schreef:Gatver......![]()
Verkeerde topic, pik...
Jongens, hier gaat het omPaul1916v schreef: Boeiuh of ze echt je ex zijn of niet, zolang ze er maar goed uitzien en er hier foto's komen te staan![]()
![]()
Nou uuhh sorry or!Jacco Osté schreef:Jongens, hier gaat het omPaul1916v schreef: Boeiuh of ze echt je ex zijn of niet, zolang ze er maar goed uitzien en er hier foto's komen te staan![]()
![]()
Dat gezever doen jullie maar int ACT
das afwachten of ze strak is-Ray- schreef:"strak"