Ik was lekker te voet onderweg naar de kroeg

Ah, dan stak jij net het spoor over.Bart GTE schreef:Gisteravond, volgens mij MarcoG met zn clio bij mij in de straat.
Ik was lekker te voet onderweg naar de kroeg![]()
Jup dat was ikMarcoG schreef:Ah, dan stak jij net het spoor over.Bart GTE schreef:Gisteravond, volgens mij MarcoG met zn clio bij mij in de straat.
Ik was lekker te voet onderweg naar de kroeg![]()
Een pilske vatten.
En dan ben je nu pas nuchter genoeg om te tiepen? Was goed bier zeker.
Klopt. Heb je hem al van dichtbij gekeken? Een sinasappel is strakker.Jacco Osté schreef:Bij Renaultdealer VKV in Leerdam staat een leuk speeltje in de showroom:
Kenteken: 31-PJ-FF![]()
Volgens mij heeft ie eerst een poosje staan pronken in Oudewater?
Ik heb hem idd van dichtbij bekeken... Beetje jammerChris schreef:Klopt. Heb je hem al van dichtbij gekeken? Een sinasappel is strakker.Jacco Osté schreef:Bij Renaultdealer VKV in Leerdam staat een leuk speeltje in de showroom:
Kenteken: 31-PJ-FF![]()
Volgens mij heeft ie eerst een poosje staan pronken in Oudewater?
?????meganerat schreef:iemand van hier?? met die clio op het journaal??
Die met die 4 deuren en die 4-dubbele uitlaat he.SQWilliams schreef:mooie Willi!!
deze kwam ik een vrachtwagen vol tegen..Jacco Osté schreef:Gisteren kwam ik voor het eerst een Dacia Logan tegen.
Op de A1 bij Voorst: Kenteken: 09-RV-VT blauw kleurtje...
Blijft een aparte verschijning
Ja ja een voorwiel aandrijver voor driftenda_stiech schreef:deze kwam ik een vrachtwagen vol tegen..Jacco Osté schreef:Gisteren kwam ik voor het eerst een Dacia Logan tegen.
maar dan helemaal omgebouwd voor de drift![]()
zagen er zo wel vet uit
Renault Rotterdam is een verkoop punt. Staan er ook een paarRobert-Jan schreef:Ja ja een voorwiel aandrijver voor driftenda_stiech schreef:deze kwam ik een vrachtwagen vol tegen..Jacco Osté schreef:Gisteren kwam ik voor het eerst een Dacia Logan tegen.
maar dan helemaal omgebouwd voor de drift![]()
zagen er zo wel vet uit.
Zullen wel voor de Dacia Logan cup zijn voor volgend jaar
Chris schreef:Klopt ja! Daar kon ik het kenteken van! Kun je er eens een foto van schieten?Nadeem schreef:Deze hebbik ook al eens gespotChris schreef:Vanmorgen gespot door Bianca in Ede, SH-27-FY, GTT blauw. Wie o wie?en heb m vanmiddag ook nog gezien.
Staat vaak bij t TPG business point op t industrieterrein. Als ik in de buurt ben rij ik er nog weleens langs als ik voor me gevoel al te lang geen 5je gespot heb
Er zijn er dus meerdere rijdend in Nederland. Ik kwam deze een tijd geleden tegen op de A28:Ook zag ik op de Horalaan in Ede deze R8 staan, volgens de RDW een R1132 ???? Is dit dan zo'n Gordini of een wannabee?
APK vervalt trouwens morgen![]()
[img]http://img376.imageshack.us/img376/6232/dsc003414op.jpg[/img]
[img]http://img459.imageshack.us/img459/1787/dsc003442xi.jpg[/img]
allemaal rijp voor de sloop zekerChris schreef:Net bij van Tol Oud Beijerland, 1916V phase1, blauw, RS-TL-93, en nog een 25V6 Turbo, wat GTE's, GT Turbo's etc etc. Altijd leuk!