Nirvana Vs Adam Freeland - Smells Like Teen Spirit. Deze draaien ze ookwel vaak op slam fm.Paul1916v schreef:Ik heb stuk geript van Slam FM... 17 minuten ofzo, met wat oudere nummers er doorheen gemixt enzo..erg gaaf..vind ik..zelfs nirvana er doorheen
ACT: Aan te raden nummers.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Klinkt in ieder geval erg lekker 

Merijn schreef:Ben wel benieuwd welk stukje je bedoeld, want ik heb een goeie MP3 van die plaat. Of zou het een remix zijn.
Nog wat hardcore:
The Stunned Guys & Tommyknocker - Your Choice

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mensen die van R&B houden:
R&B - Hip Hop Mix -- Nelly, Ja Rule, Outkast, Shaggy, Destinys Child, JLo,Jay-Z, Mystikal, Sysco, DMX, Snoop Dogg
Deze mix is goed, weet niet of je hem kan vinden, anders kan ik hem wel versturen via msn, ik vind hem iig erg lekker.
Dr. Dre - Bad intentions of Dr. Dre featuring Snoop Dogg and Nate Dogg - Bad Intentions mix ook erg lekker
R&B - Hip Hop Mix -- Nelly, Ja Rule, Outkast, Shaggy, Destinys Child, JLo,Jay-Z, Mystikal, Sysco, DMX, Snoop Dogg
Deze mix is goed, weet niet of je hem kan vinden, anders kan ik hem wel versturen via msn, ik vind hem iig erg lekker.
Dr. Dre - Bad intentions of Dr. Dre featuring Snoop Dogg and Nate Dogg - Bad Intentions mix ook erg lekker

Hey Ronnie, als je wat bekend bent met R&B... er is een plaat (die ik niet kan vinden) waarin een gast (ala R.Kelly) zingt over alles wat van hem is: my car, my money my home....my clothes my shoes my weet ik veel. Zo gaat dat een hele tijd door. Van wie is die plaat???Ronnie Detmers schreef:Mensen die van R&B houden:
Deze zong er alleen maar over... 
Oude plaat. Heb al bijna alles van R.Kelly gedownload maar zat er niet tussen.
-
- Contacteer:
Is dat niet van 50 cent - in da club..daar zingt ie ook over my crib my car my jewels my ... enz.MarcoG schreef:Hey Ronnie, als je wat bekend bent met R&B... er is een plaat (die ik niet kan vinden) waarin een gast (ala R.Kelly) zingt over alles wat van hem is: my car, my money my home....my clothes my shoes my weet ik veel. Zo gaat dat een hele tijd door. Van wie is die plaat???Ronnie Detmers schreef:Mensen die van R&B houden:
Whehe ik duik deze toevallig weer eens op, sta gelijk weer te springen in de kamerSteven schreef:Posted: 13 Jun 2003
Een van mijn recente favorieten is:
Schwarzende - bow wow
Is van Pavo's - Hardstyle is my style #12

zal wel een rapnummer zijnpaz-maniac schreef:ik ben opzoek naar een nummer met deze tekts
big dirty motherfucker mind blowing body rocker, weet iemand hier titel en/of uitvoerder van??

of foute hardcore ofzo
[Rock]
CKY - Flesh Into Gear
Ik zat van de weel toevallig CKY2K weer eens te kijken, dus vandaag... Vette plaat.
Maar dan wel de goeie versie, want schijnbaar is het nummer op een CD terecht gekomen en helemaal vernaggeld.
CKY - Flesh Into Gear
Ik zat van de weel toevallig CKY2K weer eens te kijken, dus vandaag... Vette plaat.

Maar dan wel de goeie versie, want schijnbaar is het nummer op een CD terecht gekomen en helemaal vernaggeld.

-
CKY 
Komt net langs op de iPod hier en aan te raden:
Korn - Twisted transistor (See you on the other side)
Depeche mode - A pain that i'm used to (Playing the angel)
Faith no more - Epic (Real thing)

Komt net langs op de iPod hier en aan te raden:
Korn - Twisted transistor (See you on the other side)
Depeche mode - A pain that i'm used to (Playing the angel)
Faith no more - Epic (Real thing)

-
- Contacteer:
Uit de oude doos:
Notorious B.I.G. - Hypnotize

Notorious B.I.G. - Hypnotize

-
- Contacteer:
Vind t toch een lekker nummertje.. 
Zal die van jou ook es checken...more money,more problems ook wel geinig, maar niet echt hoog niveau

Zal die van jou ook es checken...more money,more problems ook wel geinig, maar niet echt hoog niveau
-
- Contacteer:
Leeft die jongen dan nog?Merijn schreef:Mase mogen ze van mij echt bannen uit de hiphop-scene.

Of heb je je werk al gedaan?

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Frank M schreef:Faith no more - Epic (Real thing)![]()

is dat real thing een soort van subtitel of een remix/edit/weetikveel?
Epic rocks, net als 'We Care A Lot' van Faith No More, super tekst ook

rest van FNM doet me niet veel, maar die 2 nummers zijn helemaal

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Digging The Grave is ook lekkerForeverYoung schreef:Frank M schreef:Faith no more - Epic (Real thing)![]()
![]()
![]()
![]()
is dat real thing een soort van subtitel of een remix/edit/weetikveel?
Epic rocks, net als 'We Care A Lot' van Faith No More, super tekst ook
rest van FNM doet me niet veel, maar die 2 nummers zijn helemaal

-
- Contacteer:
thnx! straks gelijk ff luisteren, want volgens mij stond die ook op Who Cares A Lot, hun greatest hits album wat ik eens gekopieerd had 

rob mayth - can I get a witness (lekkere happyvoel plaat )
Bangbros - Stampfen
cascada - every time we touch
heppydepeppymetaletheoachtige plaatjes
Bangbros - Stampfen
cascada - every time we touch
heppydepeppymetaletheoachtige plaatjes

-
toen waren ze alleen al een beetje op hun retourFerdy schreef: Digging The Grave is ook lekker

-
- Contacteer:
Heb 'm geluisterd, goed nummer wel, maar het mist de genialiteit van 'We Care A Lot!' en 'Epic'
de cd zit nu in de auto, erg lekker, volume op 23 (= bij deze cd de pijngrens
)
ben dus de andere Faith No More liedjes ook wat aan het ontdekken nu.

de cd zit nu in de auto, erg lekker, volume op 23 (= bij deze cd de pijngrens

ben dus de andere Faith No More liedjes ook wat aan het ontdekken nu.
-
Heb ik vanmiddag nog 5sec aangehad op de meeting.Freek S schreef:Neophyte - Je moet je muil houwe!
alleen eerst wel ff kijke wie er in de buurt is!
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
je was niet de enige, was ook nog iemand met de twingo. die had alleen de hans teeuwen versie, persoonlijk vind ik dieSander de Bruin schreef:Heb ik vanmiddag nog 5sec aangehad op de meeting.Freek S schreef:Neophyte - Je moet je muil houwe!
alleen eerst wel ff kijke wie er in de buurt is!