
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Kun je zeggen wat je wilt, diesel ging rap.
16v is toch sneller, maar kan niet zeggen dat het makkelijk ging. Eerlijk is eerlijk hoor.

die nieuwe TDI's van vw groep met pompverstuiver motoren zijn echt snel,onderin erg veel koppel, heb tijdje terug een stukje gereden met gechipte 150pk tdi, maar daar moet je toch echt een snelle benzine motor naast zetten om hem te pakken op de eerste meters
R5GTT. Drive it like you stole it
Steven schreef:Des te meer reden om die turbo es af te maken, dan smoke je die dieselwalm gewoon weg met een rubberlucht
LOL, allang niet meer. Sommige wel, andere niet. BMW in de 7-serie hebben een hele stille (kan natuurlijk ook niet anders) En mercedes maakt ook erg lekkere, niks dieselkabaal. En een T5 moet die het leven ook aardig zuur kunnen maken.Xabre schreef:toch blijven die diesels net traktors qua geluid
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: ma 1 aug 2005 22:30
een audi a3 2.0 Tdi met chip heeft 175 pk, deze gaan echt lekkahhh
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
dan heb je nog nooit een fatsoenlijke tractor gehoord. Een tractor heeft ten eerste een veel harder uitlaat geluidXabre schreef:toch blijven die diesels net traktors qua geluid

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wij kwamen wel eens bij een duitser met een prive motor en auto en andere voertuigenmuseumJohan schreef:dan heb je nog nooit een fatsoenlijke tractor gehoord. Een tractor heeft ten eerste een veel harder uitlaat geluidXabre schreef:toch blijven die diesels net traktors qua geluid. Ten tweede de meeste tractors zijn begrenst op 2500 rpm, maximale vermogen wordt op -/+ 2300 gehaald, motorinhoud is 4.5 liter. Als er een turbo op zit is ie zonder wastegate. Zo'n tractor loopt gewoon veel rauwer, als een personen auto dieselmotor. Een 5 gt met een mooie devil uitlaat er onder lijkt er al meer op.
had een 5 liter 1 cilinder tractor staan uit begin 1900
als die stationair liep hoorde je gewoon de zuiger op en neer gaan



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Zo'n ouwe lanz
uber!!!
Aanzwingelen die hap en pop ....... pop ..... pop ...... vet.
Waren ook nog 1 cilinder - 2 takt diesels toch?

Aanzwingelen die hap en pop ....... pop ..... pop ...... vet.
Waren ook nog 1 cilinder - 2 takt diesels toch?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
yeps super om te horenRiël schreef:Zo'n ouwe lanzuber!!!
Aanzwingelen die hap en pop ....... pop ..... pop ...... vet.
Waren ook nog 1 cilinder - 2 takt diesels toch?
hij had zeer veel speciaal spul
had zelfs bmw motoren die het bmw museum niet had
zeeeeeeeeeeeeer mooi spul




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
williams vs peug 205 2 liter turbo 1-2
williams vs audi tt 1-0
williams vs clio rs 1-0
williams vs mazda mx3 v6 1-0
het wegdek was een klein beetje vochtig, waardoor wegkomen zonder wielspin bij 2000 rpm bijzonder lastig was, het is me zelfs niet eens gelukt.
die peug 205 was goed snel, de 1ste x schakelde hij niet goed, de 2e x kon hij net voor de finish mij voorbij komen, de 3e x was de marge iets groter.
tsja, deze audi heb ik VOOR DE 2E KEER GEWONNEN!!!!!!! ik heb nog ff gevraagd om wat voor uitvoering het ging, 225 pk. er zat wel 1 passagier aan boord.
die clio rs heb ik ruim van gewonnen, zaten wel 2 mensen in.
die mazda was piece of cake.
ook had ik geen passagiersstoel en achterbank in mn auto.
en net zoals altijd hebben meerdere mensen dit zien gebeuren.
williams vs audi tt 1-0
williams vs clio rs 1-0
williams vs mazda mx3 v6 1-0
het wegdek was een klein beetje vochtig, waardoor wegkomen zonder wielspin bij 2000 rpm bijzonder lastig was, het is me zelfs niet eens gelukt.
die peug 205 was goed snel, de 1ste x schakelde hij niet goed, de 2e x kon hij net voor de finish mij voorbij komen, de 3e x was de marge iets groter.
tsja, deze audi heb ik VOOR DE 2E KEER GEWONNEN!!!!!!! ik heb nog ff gevraagd om wat voor uitvoering het ging, 225 pk. er zat wel 1 passagier aan boord.
die clio rs heb ik ruim van gewonnen, zaten wel 2 mensen in.
die mazda was piece of cake.
ook had ik geen passagiersstoel en achterbank in mn auto.
en net zoals altijd hebben meerdere mensen dit zien gebeuren.
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Wat denken jullie? Is een standaard Leon 1.8 20VT boven de 120 km/u sneller dan een standaard Williams? Vanmiddag zat ik achter eentje en aanvankelijk kon ik 'em zoals verwacht prima bijhouden, maar uiteindelijk (bij zo'n 170 km/u m'n gas weer losgelaten) begon hij toch bij me weg te lopen. Die wagens zijn ook makkelijk te tunen namelijk.
Voertuigsoort Personenauto
Merk SEAT
Handelsbenaming LEON; 1.8 20VT 132KW AUQ
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1781 cm3
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.264 kg
Maximum massa voertuig 1.809 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Voertuigsoort Personenauto
Merk SEAT
Handelsbenaming LEON; 1.8 20VT 132KW AUQ
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1781 cm3
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.264 kg
Maximum massa voertuig 1.809 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Zijn niet zo snel 

-
- Berichten: 659
- Lid geworden op: ma 26 aug 2002 12:46
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Vanmiddag stond ik naast een Audi Avant met 2 pijpen. Verder zag ik niets bijzonders, maar was ook al donker. Licht spring op groen. Ik reageer als eerst, maar wel beetje last van wielspin want het is nat. Dan zie ik rechts een flits voorbij komen en weg audi. Net ff opgezocht, maar is niet zo verwonderlijk:
Voertuigsoort Personenauto
Merk QUATTRO
Handelsbenaming AUDI RS6; AVANT QUATTRO V8 331 KW AUT
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4172 cm3
Voertuigsoort Personenauto
Merk QUATTRO
Handelsbenaming AUDI RS6; AVANT QUATTRO V8 331 KW AUT
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4172 cm3
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Jeroen RS schreef:Vanmiddag stond ik naast een Audi Avant met 2 pijpen. Verder zag ik niets bijzonders, maar was ook al donker. Licht spring op groen. Ik reageer als eerst, maar wel beetje last van wielspin want het is nat. Dan zie ik rechts een flits voorbij komen en weg audi. Net ff opgezocht, maar is niet zo verwonderlijk:
Voertuigsoort Personenauto
Merk QUATTRO
Handelsbenaming AUDI RS6; AVANT QUATTRO V8 331 KW AUT
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4172 cm3






Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
motordealer waar ik altijd kom heeft een getunede RS6
probeer hem over te halen mee te doen aan de cursus
heeft iets van 100 pk meer dan standaard ofzoiets
probeer hem over te halen mee te doen aan de cursus



heeft iets van 100 pk meer dan standaard ofzoiets
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Dat klopt is een RS6+ is leverbaar bij de audi dealerLuco/Alpine-racer schreef:motordealer waar ik altijd kom heeft een getunede RS6
probeer hem over te halen mee te doen aan de cursus![]()
![]()
![]()
heeft iets van 100 pk meer dan standaard ofzoiets
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
schijnt erg snel te zijnRobert-Jan schreef:Dat klopt is een RS6+ is leverbaar bij de audi dealerLuco/Alpine-racer schreef:motordealer waar ik altijd kom heeft een getunede RS6
probeer hem over te halen mee te doen aan de cursus![]()
![]()
![]()
heeft iets van 100 pk meer dan standaard ofzoiets
maar ben benieuwd hoe die zich houdt op een circuit

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
In de nieuwe Auto visie staat een test met een Audi A4 DTM op het circuit van Zandvoort en ze waren niet heel erg te spreken over de prestaties.Luco/Alpine-racer schreef:schijnt erg snel te zijnRobert-Jan schreef:Dat klopt is een RS6+ is leverbaar bij de audi dealerLuco/Alpine-racer schreef:motordealer waar ik altijd kom heeft een getunede RS6
probeer hem over te halen mee te doen aan de cursus![]()
![]()
![]()
heeft iets van 100 pk meer dan standaard ofzoiets![]()
maar ben benieuwd hoe die zich houdt op een circuit
De RS6 zal het wel aardig doen op het circuit maar op de weg is het 10 keer beter denk ik
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik vermoed dat na drie a vier rondjes de remmen het begeven




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Ach ja van de nieuwe Subaru impreza wrx sti geven de standaard banden al na een rondje zandvoort problemenLuco/Alpine-racer schreef:ik vermoed dat na drie a vier rondjes de remmen het begeven![]()
![]()

VLK Groep
sommige auto's die het om de weg super doen vallen soms enorm door de mand op het circuit, stelt totaal andere eisen aan je auto. maar denk daarom dat die audi toch wel redelijke ronde tijden zal neer zetten.
waarom de remmen luco??, die zijn toch ook wel redelijk aangepast meestal op de RS modellen van audi
waarom de remmen luco??, die zijn toch ook wel redelijk aangepast meestal op de RS modellen van audi
R5GTT. Drive it like you stole it
Ja je hoeft ook maar 2,5 ton tot stilstand te brengen of zo 
Kan me er niets bij voorstellen, bij die RS6, die arrenslee
Hard rechtdoor moet ie niks anders

Kan me er niets bij voorstellen, bij die RS6, die arrenslee

Hard rechtdoor moet ie niks anders

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zoals riel al zegt remmen zijn wel goed maar bij elke bocht de remmen vol belastenpaz-maniac schreef:sommige auto's die het om de weg super doen vallen soms enorm door de mand op het circuit, stelt totaal andere eisen aan je auto. maar denk daarom dat die audi toch wel redelijke ronde tijden zal neer zetten.
waarom de remmen luco??, die zijn toch ook wel redelijk aangepast meestal op de RS modellen van audi

en dan heb ik het over serieuze tijden proberen te klokken he
de audi geef ik al 3 a 4 rondjes


moet dit niet in het act?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Right, excuseer, ontopic



-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: ma 1 aug 2005 22:30
E 280 (205pk) vs Porche Boxter ph1 (211pk) 0-1
allebei afgeremd tot 90 voor de flits, hij kwam me meteen in men kont zitten, ik deed kickdown in sport-mode ,dan gaat hij tot in het rood +- 6800rpm maar de 205 pk'tjes van de 1600kg wegende massa waren niet genoeg, ik veranderde van rijvak en hij kwam me toch al in een redelijke vaart langs. ik heb tot 210 doorgetrokken en ik denk dat de porche toen rond de 220-225 had.
allebei afgeremd tot 90 voor de flits, hij kwam me meteen in men kont zitten, ik deed kickdown in sport-mode ,dan gaat hij tot in het rood +- 6800rpm maar de 205 pk'tjes van de 1600kg wegende massa waren niet genoeg, ik veranderde van rijvak en hij kwam me toch al in een redelijke vaart langs. ik heb tot 210 doorgetrokken en ik denk dat de porche toen rond de 220-225 had.
ik zou er niet te hard op rekenen, zelfs mij S4 heeft 4 zuigers en 2 sets blokken per schijf.Luco/Alpine-racer schreef:zoals riel al zegt remmen zijn wel goed maar bij elke bocht de remmen vol belastenpaz-maniac schreef:sommige auto's die het om de weg super doen vallen soms enorm door de mand op het circuit, stelt totaal andere eisen aan je auto. maar denk daarom dat die audi toch wel redelijke ronde tijden zal neer zetten.
waarom de remmen luco??, die zijn toch ook wel redelijk aangepast meestal op de RS modellen van audimeestal gaat dit maar 1 rondje goed bijeen standaard auto
en dan heb ik het over serieuze tijden proberen te klokken he
de audi geef ik al 3 a 4 rondjes![]()
moet dit niet in het act?
Maar...zo een audi is helemaal geen circuitwagen, veel te zwaar en de standaard ophanging gaat teveel doorhangen in het zware bochtenwerk. Bij ons staat nu een compleet RS6 blok te koop voor 10.000...helaas mag ik niet van men wederhelft

-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: ma 19 dec 2005 12:30
- Contacteer:
williams vs mazda mx3 v6 1-0
die mazda was piece of cake.
ook had ik geen passagiersstoel en achterbank in mn auto.
en net zoals altijd hebben meerdere mensen dit zien gebeuren.[/quote]
Ja nogal logisch dat je dat wint of niet? 130 pk met de jouwe.
die mazda was piece of cake.
ook had ik geen passagiersstoel en achterbank in mn auto.
en net zoals altijd hebben meerdere mensen dit zien gebeuren.[/quote]
Ja nogal logisch dat je dat wint of niet? 130 pk met de jouwe.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10115
- Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
clioII 1.6 16v vs 318 BMW
we gingen lekker der voorbij tot de bestuurder iets vreemds liet zien in de binnenspiegel. (hint, je kan der loodvergiftiging van krijgen)
maar laten gaan daarna
sommige mensen nemen hun verlies wel heel beroerd
we gingen lekker der voorbij tot de bestuurder iets vreemds liet zien in de binnenspiegel. (hint, je kan der loodvergiftiging van krijgen)
maar laten gaan daarna

sommige mensen nemen hun verlies wel heel beroerd

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
homos bang voor een pistooltjedennisvr schreef:clioII 1.6 16v vs 318 BMW
we gingen lekker der voorbij tot de bestuurder iets vreemds liet zien in de binnenspiegel. (hint, je kan der loodvergiftiging van krijgen)
maar laten gaan daarna
sommige mensen nemen hun verlies wel heel beroerd
gewoon naar links/rechts sturen en van de weg rossen



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.