DankjeLuco/Alpine-racer schreef:ja wie weet
succes![]()
![]()
![]()
![]()
Project. Ad's 5: renault5 Te koop
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ben blij dat erwin een tweekoloms heeft, dan heb je dit gezeik nietFerdy schreef:mijne mag 3 januari voor een beurt en apk
maar heb ze al aan de telefoon gezegd dat ie achteruit de brug op moet
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zit zwaar te twijfelen om mijn bumper maar gewoon om te wisselen voor de APK eind van de maand.... Maar dat had ik ook al zonder dit verhaal.Ferdy schreef:mijne mag 3 januari voor een beurt en apk
maar heb ze al aan de telefoon gezegd dat ie achteruit de brug op moet
Balen voor je Ad. Een goeie spuiter kan ook kleurcode's "lezen" misschien dat dan een ander je alsnog kan helpen om de goeie kleur te krijgen.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
FOUT!!Luco/Alpine-racer schreef:ben blij dat erwin een tweekoloms heeft, dan heb je dit gezeik niet
we hebben hier ook een 2 kolomsbrug staan, en daar heb ik ook al flink moeite mee. De 19 van paul kwam er al met moeite op.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ligt eraan hoe je hem monteerdFrits schreef:FOUT!!Luco/Alpine-racer schreef:ben blij dat erwin een tweekoloms heeft, dan heb je dit gezeik niet
we hebben hier ook een 2 kolomsbrug staan, en daar heb ik ook al flink moeite mee. De 19 van paul kwam er al met moeite op.

-
- Contacteer:
Het is niet met het op de brug rijden gebeurt maar sávonds, Ik had hem gistermorgen weggezet en kon hem gisteravond ivm mijn werk niet ophalen, dus hij heeft hem voor mij binnengezet omdat hij weet dat ik gek zou worden als er iets mee gebeurd. Nu kon de deur net niet dicht dus wilde hij hem iets verder zetten, allen hier stond dus en brug

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry
we gingen weer eens offtopic. 

-
- Contacteer:
Heel erg off-topic vind ik het niet hoor, en je moet er altijd rekening mee houden, want mijn auto is dus ook achterop de brug op gegaan, maarja door eigenlijk net handelen van de garage om hem binnen te zetten gebeurd toch nog zoietsFrits schreef:Sorrywe gingen weer eens offtopic.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waar gewerkt wordt. worden ook fouten gemaakt.
Natuurlijk baal je vandit soort dingen, maar liever dit dan gejat worden aan de straat, of schade door een onbekend persoon toch?
Natuurlijk baal je vandit soort dingen, maar liever dit dan gejat worden aan de straat, of schade door een onbekend persoon toch?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
En erg
dat ze t zo netjes vertellen en alles netjes op willen lossen toch?
Nu nog een mooie oplossing vinden met je spuiter..zou helemaal mooi zijn..

Nu nog een mooie oplossing vinden met je spuiter..zou helemaal mooi zijn..
-
- Contacteer:
Ik vind het al heel netjes dat ze het zeggen, anders kom je er miss pas over 2 weken achter en ga dan maar eens bewijzen dat het bij hun is gebeurd (als je daar al aan denkt)
-
- Contacteer:
Paul: dat zeg ik 

-
- Contacteer:
khoop hetRonnie Detmers schreef:idd en dan ga je gewoon naar je spuiter, bespreek je je conflict nog eens met hem, laat je alles repareren en dan staat ie er in 2006 weerbij
Dat is mooi kut Ad
Maar ik denk dat een goede spuiter geen problemen heeft met het mengen van deze kleur. Je "oude" spuiter moet die kleur toch ook mengen en zal hem waarschijnlijk ook niet precies dezelfde kleur kunnen maken.

Maar ik denk dat een goede spuiter geen problemen heeft met het mengen van deze kleur. Je "oude" spuiter moet die kleur toch ook mengen en zal hem waarschijnlijk ook niet precies dezelfde kleur kunnen maken.
Ik denk dat dit toch de beste oplossing is,(Hoolie)-Ad schreef:Ik wil morgen gewoon nog eens persoonlijk langst de spuiter, misschien dat we er een combi pakket van kunnen makenLuco/Alpine-racer schreef:k#t Ad
ik zou ff afwachten voordat ik het liet repareren, totdat conflict met spuiter is opgelost en dan pas kiezen wat je doet
Hopelijk kan het zo allemaal op een nette en een goede manier afgehandelt worden.

-
- Contacteer:
Inderdaad, ben ik in een ker van al het geziek af dus hoop dat we het ens kunnen worden.Bart GTE schreef:Ik denk dat dit toch de beste oplossing is,(Hoolie)-Ad schreef:Ik wil morgen gewoon nog eens persoonlijk langst de spuiter, misschien dat we er een combi pakket van kunnen makenLuco/Alpine-racer schreef:k#t Ad
ik zou ff afwachten voordat ik het liet repareren, totdat conflict met spuiter is opgelost en dan pas kiezen wat je doet
Hopelijk kan het zo allemaal op een nette en een goede manier afgehandelt worden.
succes ermee, khoopt dat jullie er samen goed uitkomen 

-
- Contacteer:
Kheb alles geregeld
De schade bij mijn bumper word door mijn EIGEN spuiter gemaakt.
Kosten zijn 225 euro, hiervoor heeft hij genoeg verf om ook mijn achterscherm te spuiten (kan niet in een kleinere hoeveelheid worden gemaakt ivm custom color) , en dit repareren en spuiten doet hij toch gratis om "van het gezeik af te zijn
"
Ik had dit aan de garage laten weten die zijn bumper kapot heeft gereden en die hadden een bekende schadehersteller laten komen en die kon het een stuk (90 euro) goedkoper, de garage wilde het dus daar laten doen.
Daarom ben ik vanmorgen bij die garage langst geweest om te zeggen dat ik toch liever naar mijn eigen spuiter ging.
Dit konden ze wel begrijpen en zeiden dan ook ok, maar dan moet je 50 euro zelf betalen, die 50 euro die je dan moet betalen had je anders kwijt geweest voor reparatie van je uitlaat maar dat krijg je nu gratis.
Maw, voor 50 eur is mijn voorbumper en achterscherm weer goed, en als ik zelf mijn bumper de-monteer dan krijg ik nog eens 25 euro korting.
Ik ben hier dus HEEL erg blij me, leef nu dus weer op goede voet met de spuiter, EN het garage bedrijf vind ik ook heel netjes dat ze het zo goed op wille lossen.

De schade bij mijn bumper word door mijn EIGEN spuiter gemaakt.
Kosten zijn 225 euro, hiervoor heeft hij genoeg verf om ook mijn achterscherm te spuiten (kan niet in een kleinere hoeveelheid worden gemaakt ivm custom color) , en dit repareren en spuiten doet hij toch gratis om "van het gezeik af te zijn

Ik had dit aan de garage laten weten die zijn bumper kapot heeft gereden en die hadden een bekende schadehersteller laten komen en die kon het een stuk (90 euro) goedkoper, de garage wilde het dus daar laten doen.
Daarom ben ik vanmorgen bij die garage langst geweest om te zeggen dat ik toch liever naar mijn eigen spuiter ging.
Dit konden ze wel begrijpen en zeiden dan ook ok, maar dan moet je 50 euro zelf betalen, die 50 euro die je dan moet betalen had je anders kwijt geweest voor reparatie van je uitlaat maar dat krijg je nu gratis.
Maw, voor 50 eur is mijn voorbumper en achterscherm weer goed, en als ik zelf mijn bumper de-monteer dan krijg ik nog eens 25 euro korting.
Ik ben hier dus HEEL erg blij me, leef nu dus weer op goede voet met de spuiter, EN het garage bedrijf vind ik ook heel netjes dat ze het zo goed op wille lossen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gefeliciflapstaart

-
- Contacteer:
Jep, en anders was ik veel meer kwijt geweest om alleen mijn uitlaat te laten maken
kben er helemaal happy mee, eindelijk van al dat gezeik af

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Mooi Ad! 
Kan je eindelijk weer rustig slapen

Kan je eindelijk weer rustig slapen

-
- Contacteer:
@Paul idd ik was er aan toe
@Ronnie, denk niet dat hij dan al af is
maar heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen

@Ronnie, denk niet dat hij dan al af is

-
he goed nieuws ad

ben blij dat het opgelost is voor je

ben blij dat het opgelost is voor je

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet al te letterlijk nemen, het gaat om de gedachte(Hoolie)-Ad schreef:@Paul idd ik was er aan toe![]()
![]()
@Ronnie, denk niet dat hij dan al af ismaar heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen
-
- Contacteer:
kheb een afspraak gemaakt zojuist, dinsdag 10 januari word hij weer helemaal tip top gemaakt.
-
- Contacteer:
hee ad pas ff gelijk je titel aan naar wat vrolijkers !
bij dit goede nieuws
bij dit goede nieuws
kwam dez foto net tegen op internet, heeft wel klein beetje weg van jou kleuren combi
[img]http://www.bitzac.com/racing-files/tunn/tunn_479.jpg[/img]
R5GTT. Drive it like you stole it
Zo das ook niet lelijk, al moet ik wel ffe wennen aan die voorbumper...
tja da's het nadeel van een custom kleur, maarja als gewoon het hele deel opnieuw gespoten wordt denk ik niet dat het op gaat vallenRoy schreef:Dat is mooi k#t Ad![]()
-
- Contacteer:
Heey inderdaad, nog nooit gezien. ook wel appart moet ik zeggen, kvind de voorbumper niet alleen. En volgens mij zit er in zijn groen wat bruin ofzo, kvind hem wat flets.paz-maniac schreef:kwam dez foto net tegen op internet, heeft wel klein beetje weg van jou kleuren combi