Nopes, waren 4 koloms en een schaarbrug...Paul1916v schreef:Wist jacco niet nog een 2 koloms voor niet veel? anders hem eens PMen?

Alleen weten ze nog steeds de prijs niet

Nopes, waren 4 koloms en een schaarbrug...Paul1916v schreef:Wist jacco niet nog een 2 koloms voor niet veel? anders hem eens PMen?
dat viel dit weekend nog meeGielske schreef:Vooral als je zoveel uur hebt gewerkt en zo weinig hebt geslapen, of niet???
Denk niet dat het opvalt..geloof niet dat haas zn handen met kerst al schoon gaan zijnSteven schreef:Shit ik wilde 2e kerstdag komen, gezellig aanschuiven bij de turkey van de familie des huize Haas in je sleutelkloffie (bakolie!) en gore handen
Ik hoor t wel als ik moet komen helpen..beetje sleutelen..mooi excuus om hier thuis niet deel te hoeven nemen aan die verplichte 'gezelligheid'Haas schreef:handjes zijn nog niet schoon tegen die tijd nee![]()
maar boeie, valt t niet op als ik stiekem toch wat doe
jbl kan wat donker klinken idd wordt wel wat!Paul1916v schreef:Zo ik verveelde me vandaag. Bedoeling was eigenlijk dat mn nieuwe versterker er pas in zou komen als mn kofferbak verbouwd gaat worden, maar kon t niet laten
Klinkt stuk zuiverder dan mn JBL die erin zat!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/audio.jpg[/img]
Hoorde op de radio dat je naast de 20 miljoen ook de jackpot van 8 miljoen kan winnen..daar doe ik het ook wel voor hoordennisvr schreef:winnen kan niet, dat doe ik al met mijn oudejaarslot![]()
gaat de goede kant op Paul!!
Denk het niet, ik denk dat er ergens onder de auto nog een verbinding zit, dit kan iemand met dialogys ff opzoeken of je moet ff onder de autokijken met een zaklampPaul1916v schreef: wordt dus een hele nieuwe leggen vanaf t benzinefilter ofzo?
bij brezan te halen allemaal?Riël schreef:Stukje benzineleiding kopen (even de diameter meten, geloof 8mm) en een pijpje (speciaal tussenstukje) om de 2 leidingen aan mekaar te zetten, 2 goeie slangenklemmen, oude leiding doorsnijden, busje ertussen, nieuwe leiding erop, slangenklemmen erop, op de rail en ben je voor 3 euro klaar
Is ook een goeie oplossingPaul1916v schreef:bij brezan te halen allemaal?Riël schreef:Stukje benzineleiding kopen (even de diameter meten, geloof 8mm) en een pijpje (speciaal tussenstukje) om de 2 leidingen aan mekaar te zetten, 2 goeie slangenklemmen, oude leiding doorsnijden, busje ertussen, nieuwe leiding erop, slangenklemmen erop, op de rail en ben je voor 3 euro klaar
of is het niet aan te raden om t zo te doen?