ACT: Twingo I
Ach... Smaken verschillen gelukkig tochTwingo_maarten schreef:je moet het maar mooi vinden

Maar vleugeldeuren kunnen dus wel in een twingo

Zomaar nog even een paar plaatjes gegoogled;
[img]http://vnroche.free.fr/twingo.jpg[/img]
[img]http://www.x-speed.de/cars/twingo_snow.jpg[/img]
[img]http://www.pagenstecher.de/cars/410_1.jpg[/img]
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Kijk knap is het zeker. Ik ben er alleen niet weg van. Maar dat maakt niet uit. Zolang de eigenaar van deze auto het maar mooi vind.
Megane dash vind ik wel erg gaaf.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dscn15626xa.jpg[/img]
Megane dash vind ik wel erg gaaf.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dscn15626xa.jpg[/img]
Maar dat dashboard daarentegen is wel gaaf manJacco Osté schreef:Waar haal je die foto's vandaan?
Ik vind die deuren ook niets, die horen op een lambo

Zou het veel werk zijn?
Helemaal mee eens, dash is zeker gaafEdwin16v schreef:Maar dat dashboard daarentegen is wel gaaf manJacco Osté schreef:Waar haal je die foto's vandaan?
Ik vind die deuren ook niets, die horen op een lambo![]()
Zou het veel werk zijn?

Of het veel werk is? Weet ik niet, wil ik nog even niet weten ook

Heb er net een ander dash inzitten

Eigenlijk... Kom je er maar op 1 manier achter

Maarreuh... Jij verkoopt toch je Twingo

Damn, vanmorgen naar de Reno dealer geweest omdat ik wat klein materiaal en klemmetjes nodig had. Zit daar zo'n domme muts in het magazijn die er geen ruk verstand van heeft en weet niet hoe Dialogys werkt. Uiteindelijke resultaat is dat zei in de schappen heeft gekeken en meldde dat ze geen voorraad hadden
. Ik denk dat ik zelf maar een Dialogys cd (geen idee hoe en wat en waar ik het moet downloaden, heb wel het software topic doorgelezen, maar wordt je ook niet wijs uit
)moet scoren. 
Oh ja, bumpers voor en achter zijn nu in de kleur gespoten

Oh ja, bumpers voor en achter zijn nu in de kleur gespoten

Maakt nix, ook leuk voor je eigen, kun je af en toe terug kijken wat je er allemaal aan gedaan hebtStefan S. schreef:hmmm....twingo is nog mega standaardJacco Osté schreef:Foto's!!!![]()
![]()

En niet van: Ik doe er toch verder nix aan... Die gedachte heb ik ook ooit gehad

Gewoon plaatsen die foto's joh.Jacco Osté schreef:Maakt nix, ook leuk voor je eigen, kun je af en toe terug kijken wat je er allemaal aan gedaan hebtStefan S. schreef:hmmm....twingo is nog mega standaardJacco Osté schreef:Foto's!!!![]()
![]()
En niet van: Ik doe er toch verder nix aan... Die gedachte heb ik ook ooit gehad
Ik ga nu ook gewoon verder met de Twingo, zelfs nu hij te koop staat

Je WILT hem gewoon niet kwijt heEdwin16v schreef: Gewoon plaatsen die foto's joh.
Ik ga nu ook gewoon verder met de Twingo, zelfs nu hij te koop staat

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
veerpootlager ofzo?madtraxx schreef:Sinds een weekje horen wij als we indraaien naar rechts met de auto een soort gebonk, ook met terugdraaien hoor je dit. Iemand enig idee wat dit is?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ik vond dit laatst bij het surfen op inet!!!
Mocht het je voorveer zijn, kijk dan ff op de site van http://www.trosradar.nl
De springveren van de Renault Twingo bevatten een produktiefout. De beschermlaag laat makkelijk los waardoor de veer gaat roesten en af kan breken.
Renault is op de hoogte van dit probleem en heeft de productie van de voorveren inmiddels aangepast. Bij Twingo's van na 23 februari 2001 zal daarom dit probleem waarschijnlijk niet meer voorkomen.
De meer dan 55.000 andere Twingo rijders wil Renault echter niet verder tegemoetkomen dan met een coulanceregeling van maximaal 20% op de materiaalkosten.
Beroep op garantie
Dr.Mr.L.Mölenberg (Universiteit van Maastricht) stelt dat -net als bij alle andere produkten-, de consument beroep kan doen op een garantie op basis van een economische levensverwachting. De veren zouden net zo lang als de gehele auto mee moeten gaan. Nu de veren dus veel eerder breken, kun je de Renault dealer hiervoor aansprakelijk stellen. Zij hebben immers een slecht produkt verkocht.
Voorbeeldbrief Renault Twingo
Twingo rijders bij wie de voorveer gebroken is, kunnen deze brief downloaden waarin zij de dealer aansprakelijk stellen voor de kosten van de reparatie. Vul deze in en stuur hem op naar de dealer waar u de auto gekocht heeft.
Algemene voorbeeldbrief
Voor andere producten waarbij al veel te snel reparaties uitgevoerd moeten worden, kunt u ook beroep kan doen op een garantie op basis van een economische levensverwachting. Deze voorbeeldbrief kan als basis dienen voor een klacht .
Een kort overzicht met de econonomische levensverwachting van producten vindt u op deze pagina
De volgende twee artikelen in het Burgerlijk Wetboek Boek 7, artikel 17 en artikel 20, geven inzicht in de regelingen omtrent koopovereenkomst en garantie.
Succes!!!
Mocht het je voorveer zijn, kijk dan ff op de site van http://www.trosradar.nl
De springveren van de Renault Twingo bevatten een produktiefout. De beschermlaag laat makkelijk los waardoor de veer gaat roesten en af kan breken.
Renault is op de hoogte van dit probleem en heeft de productie van de voorveren inmiddels aangepast. Bij Twingo's van na 23 februari 2001 zal daarom dit probleem waarschijnlijk niet meer voorkomen.
De meer dan 55.000 andere Twingo rijders wil Renault echter niet verder tegemoetkomen dan met een coulanceregeling van maximaal 20% op de materiaalkosten.
Beroep op garantie
Dr.Mr.L.Mölenberg (Universiteit van Maastricht) stelt dat -net als bij alle andere produkten-, de consument beroep kan doen op een garantie op basis van een economische levensverwachting. De veren zouden net zo lang als de gehele auto mee moeten gaan. Nu de veren dus veel eerder breken, kun je de Renault dealer hiervoor aansprakelijk stellen. Zij hebben immers een slecht produkt verkocht.
Voorbeeldbrief Renault Twingo
Twingo rijders bij wie de voorveer gebroken is, kunnen deze brief downloaden waarin zij de dealer aansprakelijk stellen voor de kosten van de reparatie. Vul deze in en stuur hem op naar de dealer waar u de auto gekocht heeft.
Algemene voorbeeldbrief
Voor andere producten waarbij al veel te snel reparaties uitgevoerd moeten worden, kunt u ook beroep kan doen op een garantie op basis van een economische levensverwachting. Deze voorbeeldbrief kan als basis dienen voor een klacht .
Een kort overzicht met de econonomische levensverwachting van producten vindt u op deze pagina
De volgende twee artikelen in het Burgerlijk Wetboek Boek 7, artikel 17 en artikel 20, geven inzicht in de regelingen omtrent koopovereenkomst en garantie.
Succes!!!
-
- Über-Spammer
sloopplankie is ook voldoende mits in goede staat? Weet misschien nog ergens een twingo hier in de buurt op de sloop staan 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
aandrijfas zou ook nog kunnen.ForeverYoung schreef:veerpootlager ofzo?madtraxx schreef:Sinds een weekje horen wij als we indraaien naar rechts met de auto een soort gebonk, ook met terugdraaien hoor je dit. Iemand enig idee wat dit is?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Zekers, dat boeit niet.Gabri schreef:sloopplankie is ook voldoende mits in goede staat? Weet misschien nog ergens een twingo hier in de buurt op de sloop staan

Hoedenplank vandaag gereserveerd bij de Reno dealer, koste mij 40 euro. Ik dacht dat die dingen veel duurder waren

Laatst gewijzigd door Stefan S. op ma 19 dec 2005 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had het gauw genoeg gezien: Krik eronder, zaklamp erbij (T was donkermadtraxx schreef:Mooi kan meteen dat 40mm. setje eronder gooien.Jacco Osté schreef:Zeker een bekend probleem![]()
Vriend van me heeft hetzelfde probleem, vandaar dat ik op zoek was naar veren
Kun je dit trouwens zelf bekijken??

Bovenaan de veer gaan ze meestal

Er stond een mooi antracite (stof) met kopsteunen achter , en van betere kwaliteit dan wat er nu bij mij in zit .DxRsd schreef:vertel wat voor soort interieurtje???leer??? of wat was je planning?
Jammergenoeg was ik net te laat
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zat die 'achterbank' er maar in Jacco, kwam ie ten minste nog een beetje vooruit