heeft iemand de gegevens voor mij over de gebruikte cup nokkenassen zoals timing/welke stoters er gebruikt werden mechanisch of hydraulisch??
graag alle info.
alvast bedankt.
gegevens cup nokkenassen clio 16v eerste model
-
Heb namelijk nog een setje nokkenassen liggen en dat zouden cup nokkenassen zijn enige probleem is dat ik verder geen gegevens dus heb.
Nu heb ik op de site piper cams cup nokkenassen gezien van de clio 172 alleen niet van de eerste clio.
Ik weet dat er cup nokkenassen zijn alleen niet van welk merk en met welke specificaties.
Nu heb ik op de site piper cams cup nokkenassen gezien van de clio 172 alleen niet van de eerste clio.
Ik weet dat er cup nokkenassen zijn alleen niet van welk merk en met welke specificaties.
die term cup wordt vaak misbruikt. Ik bedoel een setje nokkenassen zoals gebruikt in de clio-cup van begin jaren negentig, en volgens mij zijn dat standaard assen.
Als je een curve meet van die assen die je hebt liggen kan ik ze wel ff vergelijken met een aantal assen. (oa std16v, williams, verslepen)
Als je een curve meet van die assen die je hebt liggen kan ik ze wel ff vergelijken met een aantal assen. (oa std16v, williams, verslepen)
rev it like a rental
-
en ik heb ook ooit gehoord (weet het dus ook niet zeker) dat er in de clio cup gewoon standaard stokken zaten.
En als dat zo is, dan ben je dus niet bedonderd, want dan heb je echt CUP-nokkenassen gekocht
En als dat zo is, dan ben je dus niet bedonderd, want dan heb je echt CUP-nokkenassen gekocht
-
Dit zijn zeker geen nokkenassen met orgineel profiel, de nok is anders en de lift ligt hoger maarja kon zijn dat iemand het wist of meer kon vertellen.
-
hoeveel lift hebben de nokkenassen die je hebt liggen dan?
-
Ik zal vanavond de lift ff precies opmeten verder zijn de nokkenassen compleet zwart en kan je de nokkenas vast houden met timen/vastzetten pully's met een steeksleutel.
Ik zal verder eens zoeken of er een nummer instaat of iets degelijks.
Ik zal verder eens zoeken of er een nummer instaat of iets degelijks.
-
kan iemand me ff vertellen wat de lift van standaard nokkenassen is van de f7p en f7r alvast bedankt
-
pff, heb dat wel geweten, maar nu niet meer. F7r had 1 mm meer lift als F7p geloof ik.
Maaruh, als je er een steeksleutel op kunt zetten om m tegen te houden, dan is het sowieso geen org. Reno spul.
Maaruh, als je er een steeksleutel op kunt zetten om m tegen te houden, dan is het sowieso geen org. Reno spul.
-
Ik heb gister een nummer erin gevonden en terug kunnen vinden via greenspeed.
Zijn nokkenassen van catcams en heb nu alle gegevens erbij.
In elk geval bedankt voor de reacties.
Zijn nokkenassen van catcams en heb nu alle gegevens erbij.
In elk geval bedankt voor de reacties.
-
setje catcams 278/271 10.20/9.75 lift rally/cross voor hydraulische stoters.