Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sja, dit keer kan ik er ook niets aan doen 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Ik zou niet durvenRoy schreef:Zit je nou alweer te stokenRobert-Jan schreef:Chris schreef:Hey, hey kaboutertje, wat doe jij in de moderator groep..
![]()
![]()
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en toe was er
vreeeeeeeeeeeeheeeeeeeeede op aaaaaaaahaaaaaaaaarde
vreeeeeeeeeeeeheeeeeeeeede op aaaaaaaahaaaaaaaaarde

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Vraag ik me nog 1 ding af; heeft de desbretreffende persoon eerst ontkent dat ie het had gedaan?Erik Olijnsma schreef:Het heeft geen nut om die persoon tegen de schandpaal te nagelen.Florus schreef:'K vraag me toch wel af wie dan gelocked heeft en verwijderd,als diegéne nou ff open kaart speelt,is 't zo opgelost,lijkt mij
Het is inmiddels bekend, en we maken hem/haar nog even attent op de afspraken omtrend het moderaten
neej..Florus schreef:Vraag ik me nog 1 ding af; heeft de desbretreffende persoon eerst ontkent dat ie het had gedaan?Erik Olijnsma schreef:Het heeft geen nut om die persoon tegen de schandpaal te nagelen.Florus schreef:'K vraag me toch wel af wie dan gelocked heeft en verwijderd,als diegéne nou ff open kaart speelt,is 't zo opgelost,lijkt mij
Het is inmiddels bekend, en we maken hem/haar nog even attent op de afspraken omtrend het moderaten
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Nee, okee dan,omdat Erik dat eerst aangaf,vroeg ik me dat afRalf schreef:neej..Florus schreef:Vraag ik me nog 1 ding af; heeft de desbretreffende persoon eerst ontkent dat ie het had gedaan?Erik Olijnsma schreef:Het heeft geen nut om die persoon tegen de schandpaal te nagelen.Florus schreef:'K vraag me toch wel af wie dan gelocked heeft en verwijderd,als diegéne nou ff open kaart speelt,is 't zo opgelost,lijkt mij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niemand heeft ontkent, duurde alleen lang voordat diegene ermee op de proppen kwam.
en aangezien er geen notitie was gemaakt in het mod-log, was dat niet te achterhalen.
vandaar...
en aangezien er geen notitie was gemaakt in het mod-log, was dat niet te achterhalen.
vandaar...
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en weer een pagina vol

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik doe niets 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
alles staat er nog toch? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sinds dat andere gezeik mod ik al niet meer, zal me echt een worst zijn.
alleen heb dat ene topic nu dus veranderd omdat er geen verband in zat, en het was wel erg offtopic
alleen heb dat ene topic nu dus veranderd omdat er geen verband in zat, en het was wel erg offtopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dus dan toch nog modden
wel beter dat je er mee gestopt bent

Zo zo...wat een drukte hier zeg
Ben eff lekker een weekendje weg geweest, en mag gelijk een pagina of 13 terug lezen
En ja hoor, jullie hebben het weer voor elkaar, altijd dezelfde vervelende RTC-ers
Trouwens nog wat onbekende renault's gezien, dus ben eff naar een ander Topic

Ben eff lekker een weekendje weg geweest, en mag gelijk een pagina of 13 terug lezen

En ja hoor, jullie hebben het weer voor elkaar, altijd dezelfde vervelende RTC-ers

Trouwens nog wat onbekende renault's gezien, dus ben eff naar een ander Topic
Zal ik het maar even vertellen dan....., zag het meteenHaas schreef:is dat niet dat ding van Jeroen K?Chris schreef:[img]http://members.home.nl/lseverts/plaatjes/gal/1.jpg[/img]
Van wie o wie was die auto?

Opgehaald met 4 man sterk in een VW Golf TDI bij sloperij De Mars in Zwolle.
Na meerdere GT's bekeken te hebben, en even gereden met de GT, heeft Jappen deze 5 op aanraden van de Haas Engeneering gekocht...
Momenteel R.I.P.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik een paar weken terug naar de KerstmarktIvo8hoven schreef:Hebbie em ook al eens gespot Lex....![]()
We gingen eff een dagje kuuroorden in Thermen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met die mooie achterschermenIvo8hoven schreef:Zal ik het maar even vertellen dan....., zag het meteenHaas schreef:is dat niet dat ding van Jeroen K?Chris schreef:[img]http://members.home.nl/lseverts/plaatjes/gal/1.jpg[/img]
Van wie o wie was die auto?![]()
Opgehaald met 4 man sterk in een VW Golf TDI bij sloperij De Mars in Zwolle.
Na meerdere GT's bekeken te hebben, en even gereden met de GT, heeft Jappen deze 5 op aanraden van de Haas Engeneering gekocht...![]()
Momenteel R.I.P.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Deze GT bekend bij iemand....
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... e7zPJ&df=1
Zonde he Lex, die GT van Jappe is er niet meer, alleen is ie wel door gegegaan met een andere hut, en er komt strax gewoon weer een dikke GT bij in de regio
Zonde he Lex, die GT van Jappe is er niet meer, alleen is ie wel door gegegaan met een andere hut, en er komt strax gewoon weer een dikke GT bij in de regio

Wel grappig, deze GTT heb ik een aantal keer bij JL gezien, het is het broertje van Roy zn GT....BY-77-VT
heeft deze niet in de regio van Friesland gewoont?Ivo8hoven schreef:Wel grappig, deze GTT heb ik een aantal keer bij JL gezien, het is het broertje van Roy zn GT....BY-77-VT