Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ja man
uber surprise cadeau van een kind in mn klas
vrijdagmiddag gekregen
vrijdagavond wist Senna al wat "kip" was
en elke keer dat je het zegt, gaat ze hem halen,
ook al heeft ze een ander speeltje in dr bek
Ferdy schreef:haha
nee man
die van ons had vannacht dunne
dus had een mooie spoor getrokken door de kamer vannacht
en ferdy kon alles opruimen vanmorgen
vloerkleedje kunnen we weggoien,
en vanmiddag had ze de deurmat ondergeraced
maar goed, ze daarna in de douche stoppen is dan wel weer leuk
Dat heb ik er allemaal voor over... We hebben sinds een week een puppy op de afdeling rondlopen. Een Teckel van 9 weken. Echt super lachen! Dat wordt de bedrijfshond, geloof ik.
Het is dat ik er te weinig tijd voor heb, anders had ik direct een Bully aangeschaft.
Precies... Ik wil geen hond die 10 uur per dag alleen in huis moet zitten. Ik wil een hond waar ik de tijd voor heb en die ook naar buiten kan. Anders kun je er beter niet aan beginnen, want da's gewoonweg zielig.
Mooie bijkomstigheid. Met een hond heb je altijd aanspraak bij de vrouwtjes. Maar of dat ook zo is met een Bull Terrier betwijfel ik. Ik heb ze al eens op de vlucht zien slaan.
als je ze vanaf het begin daaraan laat wennen of een ras neemt wat daar goed tegen kan is er niks mis mee al is tien uur wel erg lang
wij hebben een zoutzak
soms als we weggaan ligt die op de bank en als we na een paar uur terugkomen is die nog geen mm verscoven(de luie koe)
tis een bull mastiff
Ja, die van mijn ouders kan er ook wel tegen, maar daar neem ik geen hond voor. Ik koop geen hond om 'm op te sluiten. Een hond moet lekker kunnen rennen, het bos in, spelen, gaten graven.
Een dagje alleen laten moet kunnen, maar niet 5 dagen per week.
Ben zelf niet echt een hondenliefhebber..vind katten cooler... (ja poesjes mag ook ) maar als ik dan weer es bij ferdy ben en Senna kijkt zo lief naar je...
Maar het 4x per dag uitlaten en dat soort dingen zie ik niet echt zitten..