Bij Reichard heb ik die short shifter zonder pook al voor 88 zien staan, dus dan kun je dat nemen hePATRICK-CLIO schreef:kan je gewoon het bovenste gedeelte wat je nu gebruikt dan overzetten en daar dan je pookknop op schuiven? Vind het shotshift gebeuren wel mooi alleen die knop niet zo
klopt! als ik eerlijk ben, vind ik alleen doorgelaste kappen bij een clio mooi, naast t origineel of zoals ik ze gemaakt had op mijn S.Paul1916v schreef:Staat beter zo zonder de booskijkers vind ik!
geschroeft, is wel te zien ook, aan de bovenkant kun je 2 puntjes zien zitten van de schroevenHaas schreef: Blijft toch mooi om te zien, zo'n ASD spoilertjeGekit?
velgen
witte velgenGabri schreef:WIT
williams blue. 449?Luco/Alpine-racer schreef:erg mooi maar veel poetswerk, maar wit is zeer zeker mooi, welke kleur auto komen ze onder?
wacht maar tot je ze een paar weekjes niets schoonmaakt, zijn ze echt wel grijs hoorjoeri_clio16V schreef:bijna iedereen rijdt met grijze velgen, wit is weer eens wat anders heGabri schreef:(in het grijs zijn ze vast ook mooi hoor, die van mij wel tenminste)
mn oude bsa cobra'sFrits schreef:williams blue. 449?Luco/Alpine-racer schreef:erg mooi maar veel poetswerk, maar wit is zeer zeker mooi, welke kleur auto komen ze onder?
Edit:
[img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/DSC04398%20resized.jpg[/img]