Erik Olijnsma schreef:Die stoeprand was steviger dan mijn wiel

Erik Olijnsma schreef:Die stoeprand was steviger dan mijn wiel
slechte chauffeur danErik Olijnsma schreef:denk wel meer auto's die kapot gaan
Erik Olijnsma schreef:Ze zouden alle bejaarde vrouwen in een groene Alto van de weg moeten halen
jij hebt die alto niet gezienErik Olijnsma schreef:Euh, dan doe je iets niet goed.
ja ik reed op voorrangsweg en ze stond stil en de auto voor me laat ze gaan en vlak voor me trekt ze zo op, kreeg niet eens meer de kans om te remmenErik Olijnsma schreef:
Hij rijdt op LPG, dan geeft die meter toch niet aan hoeveel er in zit? Daar heb je een ander metertje voor.Frits schreef:Je moet tanken erik....
Erik Olijnsma schreef:nee hoor, deze meter is ook de lpg tank meter
als ie op benzine rijdt, geeft ie de benzinepeil weer, en rijdt ie op gas, dan geeft hij het gaspeil aan
Heb ik ook eens gehad. Hj bleef heel langzaam de tank maar vol pompen. Op een gegeven moment zelf maar gestopt, die 80%-regel is er niet voor niets.Erik Olijnsma schreef:trouwens nog wat raars meegemaakt in Duitsland, Ik in Essel LPG tanken, gaat er 38 liter in, zonder dat de pomp ophoudt. Normaal kan er nooit meer dan 30 liter in mijn tank,
en heb er bijna 400 km opgeredenzeer vaag, voelde me ook niet echt veilig de 1e 150 kilometer