We hadden tijdens auto-maxx besloten dat we allebei wel een 5GTT wilden hebben. De dag dat we terugkwamen gelijk op internet gezocht en eind juni gekocht.
Hier een fototje van vlak hierna:
[img]http://www.dirtyminds.nl/5/12.jpg[/img]
Hierna zijn er al wat dingetjes aan gedaan en er staat nog meer op ons to do lijstje.
Toen we hem gekocht hadden moest de ventilator met een knopje aangezet worden (toch niet echt handig...) dus we hebben bijna meteen het thermocontact vervangen.
Verder hebben we (ook vlak na de koop) de achterbank en gordels achter eruit gehaald. Omdat de multiplex plaat die in de achterbak lag als afwerking maar tot de achterbank liep moest deze er ook uit en dus vervangen worden. Toen we m eruit haalden zagen we dat het ook maar goed was om um te vervangen, want waarschijnlijk istie ooit nat geworden waardoor ie rot was en hij was ook nog eens aangevreten door houtwormen. (huhw, houtworm in een auto


Ik heb toen hiervoor een plaat mdf gehaald en deze op maat gemaakt (met hulp van Ralf natuulijk




eerst het sloopwerk

[img]http://www.dirtyminds.nl/5/4.jpg[/img]
daarna het opmeten en aftekenen (geen foto's van...)
en daarna natuurlijk het zagen (veelste veel foto's van waarvan 1 hieronder

[img]http://www.dirtyminds.nl/5/9.jpg[/img]
en natuurlijk de laatste randjes bijschaven/schuren enz...
[img]http://www.dirtyminds.nl/5/11.jpg[/img]
hierna hebben we de platen bekleed met een zwart stofje, en klaar was ons achterbakkie

Rond augustus/september hebben we de uitlaat vervangen door een zelfgemaakte side-pipe (



[img]http://www.dirtyminds.nl/5/2.jpg[/img]
hierna heeft een tijdje de "gewone" uitlaat er weer ondergehangen waarna deze in oktober weer is vervangen door een open pijp van rond 60mm (woeii, weer lawaai

Verder hebben we de stoeltjes vervangen. Dit zijn mooie zwarte kuipstoelen geworden (kostte "wat" moeite om ze erin te krijgen, maar het is gelukt en zeker de moeite waard!!!)

[img]http://www.dirtyminds.nl/5/1.jpg[/img]
Eind november hebben we m laten voorkeuren voor de APK, afgekeurd

we hebben vlak hierna de stuurkogels, het stuurhuisrubber, de remblokken en de remschijven vervangen en gister (10/12/2005) de wiellager rechtsvoor en de olietoevoer voor de turbo (een mooi RVS-omvlochten slangetje ziet er toch beter uit dan die zwarte rubber

Ook hebben we m gister geprobeerd te laten uitlijnen, maar dat wou natuurlijk weer niet lukken


Nu moet voor de APK de motorsteun nog vervangen worden en als het goed is moet ie er dan doorheen gaan

Tot slot staan er nog heel wat dingen op ons to do lijstje, maar wat dat is.... dat zien jullie wel als het zover is

x Suus