hey mensen,
ik heb nu al n tijdje een renault 5, toen ik hem kochte moes er alleen maar een nieuwe waterpomp in en dan was ie weer oke.
geen problemen gehad en er zeker 4 maanden goed mee kunnen rijden, maar nu ineenkeer lijkt het wel alsof alles onder de moterkap vervangen moet worden, radiator,dynamo,accu,benzinepomp,stuurstang,brandstof-filter enz enz.allemaal gedaan en nu krijg ik ook nog te horen dat mijn caberateur versleten is en die ook vervangen moet worden.
grrr gvd, help
wie o wie weet hoe dit kan en wat ik nog kan verwachten, ik weet dat dit sleit artiekellen zijn maar is dit een stille hint van mij autotje of puur toeval.
wie o wie weet iets of kan mij helpen.
alvast bedankt,
gr stephan
helluppp, wat nog meer
-
- Contacteer:
-
waarschijnlijk zul je nog meer onderdelen moeten vervangen. Alles gaat kapot aan oudere wagens.
Weeg gewoon de kosten af en of het dus de moeite waard is. Moet je alles bij de dealer laten maken dan word het te duur, dat iig wel.
Weeg gewoon de kosten af en of het dus de moeite waard is. Moet je alles bij de dealer laten maken dan word het te duur, dat iig wel.
"carburateur versleten"vind ik een vreemde constatering. Merk je dat de motor niet goed loopt dan? Bovendien zijn er bij Renault voor carburateurs revisie-setjes te bestellen waarmee je de slijtdelen van een carburateur (pakkingen, rubbers, palletjes etc) kunt vervangen. Scheelt nogal ten opzichte van een complete carb.langestephan schreef:hey mensen,
ik heb nu al n tijdje een renault 5, toen ik hem kochte moes er alleen maar een nieuwe waterpomp in en dan was ie weer oke.
geen problemen gehad en er zeker 4 maanden goed mee kunnen rijden, maar nu ineenkeer lijkt het wel alsof alles onder de moterkap vervangen moet worden, radiator,dynamo,accu,benzinepomp,stuurstang,brandstof-filter enz enz.allemaal gedaan en nu krijg ik ook nog te horen dat mijn caberateur versleten is en die ook vervangen moet worden.
grrr gvd, help
wie o wie weet hoe dit kan en wat ik nog kan verwachten, ik weet dat dit sleit artiekellen zijn maar is dit een stille hint van mij autotje of puur toeval.
wie o wie weet iets of kan mij helpen.
alvast bedankt,
gr stephan
De vervangen delen die je opnoemt zijn ook wel meteen de meest prijzige. Het klinkt alsof je de meeste gevoelige randapparatuur wel al vervangen hebt dus ik zou me niet echt zorgen maken.
Watvoor R5 is het eigenlijk en hoeveel kilometers heeft de auto gereden? De GTT van mij heeft nu meer dan 300.000 op de teller en de meeste zaken die jij noemt heb ik inderdaad ook moeten vervangen (echter wel over een wat grotere tijd uitgespreid). Als het een GTT is hoef je je dus over de motor zelf heel weinig zorgen te maken.
Succes.
Groeten,
Erik
Over wat je kunt verwachten met een GTT:
http://www.clubcinq.nl/ccnuke/html/modu ... pic&t=4291
Groeten,
Erik
http://www.clubcinq.nl/ccnuke/html/modu ... pic&t=4291
Groeten,
Erik
Carburateur versleten lijkt mij ook heel sterk. Ik denk dat je met een revisie setje al een heel eind komt. Die kun je idd bij Renault zelf krijgen voor een 65 a 70 euro. Bij http://www.mbcarperformance.com kosten ze de helft. Die keus lijkt me snel gemaakt
.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dealert?Richard5 schreef:Carburateur versleten lijkt mij ook heel sterk. Ik denk dat je met een revisie setje al een heel eind komt. Die kun je idd bij Renault zelf krijgen voor een 65 a 70 euro. Bij http://www.mbcarperformance.com kosten ze de helft. Die keus lijkt me snel gemaakt.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
zou toch even bij bccp kijken 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
flauw hoor we gunnen renault toch ook wel watGabri schreef:zou toch even bij bccp kijken

-
- Über-Spammer
tuurlijk wel, als het niet goedkoper te krijgen is 

-
- Über-Spammer
- Contacteer: