Jochem's GTT ...Dyno ..
-
De 2 hebben elkaar weer gevonden 

VLK Groep
Joh, moet ik nou iets doms gaan zeggen over Renooit, absoluut geen ene fuck zin en gewoon lekker laten gaan.
Dat bewijst maar weer eens hoe Renault-rijders met andere merken overweg gaan, NIET DUS!!!!!!!!!
En dan nog met de kreet komen:
RESPECT IS EVERYTHING.
Lekker boeiend allemaal.
We hebben allemaal dezelfde hobby en dat is auto's sneller en mooier maken ongeacht welk merk.
Dat bewijst maar weer eens hoe Renault-rijders met andere merken overweg gaan, NIET DUS!!!!!!!!!
RESPECT IS EVERYTHING.
Lekker boeiend allemaal.
We hebben allemaal dezelfde hobby en dat is auto's sneller en mooier maken ongeacht welk merk.
Jerk schreef:Dat bewijst maar weer eens hoe Renault-rijders met andere merken overweg gaan, NIET DUS!!!!!!!!!
Ach,gewoon lekker lachen met elkaar joh(wanneer weer eens naar Zandvoort)
Ik praat ook steeds minderwaardig over opeltjes,maar heb er zelf ook corsa voor de deur staan

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik zit je te stangen man en die kreet heb ik niet verzonnen, vind het ook een domme kreetJerk schreef:Joh, moet ik nou iets doms gaan zeggen over Renooit, absoluut geen ene fuck zin en gewoon lekker laten gaan.
RESPECT IS EVERYTHING.
Lekker boeiend allemaal.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Merk maakt me niet uit als het maar mooi is en hard gaat
Honda, Opel, VW of Beemer het is allemaal top om in te rijden.
Jerk, ken jij die oranje Corsa B GSI van Servaas?

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Idd heb in mijn carriere als automonteur al in heel wat auto's gereden van Porsche tot Alfa.Lex schreef:Merk maakt me niet uit als het maar mooi is en hard gaat![]()
Iedere merk heeft modellen die niet geschikt zijn voor sportief gebruik, maar de meeste sportieve varianten komen toch echt goed van hun plek

VLK Groep
-
Ook weer niet te veel anders gaat ie ineens merken als Kia en Hyundai promotenLex schreef:Inderdaad, Luco beetje meer respect voor de andere merken.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mag ik dat nog zelf uitmaken???Lex schreef:Inderdaad, Luco beetje meer respect voor de andere merken.
niet iedereen heeft dezelfde hobby (snelle autos')
bij mij is het renault en al krijg ik gratis een slopel dan wil ik hem nog niet

-
Dat is het zelfde verhaal voor een Clio 16VLex schreef:Das waar, maar als je Corsa C GSI rijdt heb je voor 5000,- een mooie turbo kit gemonteerd en wel
VLK Groep
Robert-Jan schreef: Ook weer niet te veel anders gaat ie ineens merken als Kia en Hyundai promoten
En toch,ik heb een Hyundai coupé gehad(model 2000),tis een aparte auto om te zien,maar de techniek is niks mis mee,komt lekker van z'n plek,en niks mis met de wegligging

-
Daar ben ik het helemaal mee eensFlorus schreef:Robert-Jan schreef: Ook weer niet te veel anders gaat ie ineens merken als Kia en Hyundai promoten
En toch,ik heb een Hyundai coupé gehad(model 2000),tis een aparte auto om te zien,maar de techniek is niks mis mee,komt lekker van z'n plek,en niks mis met de wegligging

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
techniek wil ik bij kia nog wel over in discussie gaanRobert-Jan schreef:Daar ben ik het helemaal mee eensFlorus schreef:Robert-Jan schreef: Ook weer niet te veel anders gaat ie ineens merken als Kia en Hyundai promoten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We zitten hier wel het topic van Jochem te vernaggelen.
Snelle Opel's zijn cool. De Corsa van Servaas gaat goed van zijn plek, en de Kadett van Botter
en de Corsa van Jerk niets anders dan respect voor deze heren.
Snelle Opel's zijn cool. De Corsa van Servaas gaat goed van zijn plek, en de Kadett van Botter

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lex schreef:We zitten hier wel het topic van Jochem te vernaggelen.
Snelle Opel's zijn cool. De Corsa van Servaas gaat goed van zijn plek, en de Kadett van Botteren de Corsa van Jerk niets anders dan respect voor deze heren.

-
Dat maakt nu toch niet meer uitLex schreef:We zitten hier wel het topic van Jochem te vernaggelen.

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik nu ook Luco.Luco/Alpine-racer schreef:Lex schreef:We zitten hier wel het topic van Jochem te vernaggelen.
Snelle Opel's zijn cool. De Corsa van Servaas gaat goed van zijn plek, en de Kadett van Botteren de Corsa van Jerk niets anders dan respect voor deze heren.

Ik moet alleen effe zeggen dat we met de auto van Botter 6jaar geleden een keer 300km/u hebben gereden op de rollenbank
Lex schreef:Ik nu ook Luco.Luco/Alpine-racer schreef:Lex schreef:We zitten hier wel het topic van Jochem te vernaggelen.
![]()
![]()
Ik moet alleen effe zeggen dat we met de auto van Botter 6jaar geleden een keer 300km/u hebben gereden op de rollenbank
Roy heeft met 300 km per uur met hem mee gereden op de Maasvlakte.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
canonballman schreef:Kzal de bak alvast klaar leggen![]()
Wel opschieten, want in 2006 schroef ik de tarieven (lees: woekerwinsten) op
Jaaaa dat zal lekker zijn ...je moet ze toch verkopen die bakken ? en niet in de schuur bewaren? ........niet teveel woekeren he, ben maar een arme renault rijder....
Opel-chat in een nieuw topic

-
Verkopen??!! Kan die dingen gaan veilen man
Wie biedt?
Arme reno rijder, tssss, hoeveel heb je dr? En zet jij jouw GTT eens naast de mijne
, dan zullen we eens zien wie hier de arme jongen is 
Arme reno rijder, tssss, hoeveel heb je dr? En zet jij jouw GTT eens naast de mijne

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh ik heb er 1 ( nee niet meer, ooit welcanonballman schreef:Verkopen??!! Kan die dingen gaan veilen manWie biedt?
Arme reno rijder, tssss, hoeveel heb je dr? En zet jij jouw GTT eens naast de mijne, dan zullen we eens zien wie hier de arme jongen is

Nou als ik de mijn naast jouwe zet ben ik de "arme" jongen.....want mijn geld zit er al in ( of is jou zwarte ook al opgeknapt ? )
EUH BOD OP DE VERSNELLINGSBAK : 350 euro ( je weet wel welke )
-
Bod op je GTT: 1000 euro
Je weet wel welke
Je weet wel welke

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die ene op schaal ........ja das goed hoorcanonballman schreef:Bod op je GTT: 14.000 euro
Je weet wel welke

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja het moet maar gaan gebeuren .....de zoveelste engineswop ( niet alleen bij mijn 5 hoor )
Heb geen zin om het te doen, maar tja ff naar de mac in vuren met de 5 is wel leuk
Heb geen zin om het te doen, maar tja ff naar de mac in vuren met de 5 is wel leuk
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Goed bezig jochem!
ff doorbijten, maar zodra je weer kan knallen met je GTT is het het allemaal weer waard!
ff doorbijten, maar zodra je weer kan knallen met je GTT is het het allemaal weer waard!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Te hoge caterdruk.....oftewel de oude zooi is op......en je raad nooit waarmee ik het ga vervangen ......? JUIST ,oude zooi ( TIJDELIJK maarja )paz-maniac schreef:blok uit de gtt, wat scheelt eraan dan???