DankeStefan S. schreef:Gekke overloperRon(nie) schreef:Denk dat de duitse platen mooier zullen staan bij da zilver/blauw dan die duffe gele platen

Het hele wow effect wordt bij mij meteen al weggenomen als ik die GSnIe luchthappertjes zieRon(nie) schreef:Vind het wel mee vallen, staat niet onaardig hoorStefan S. schreef:Kijk, het hele wow effect is hier al weg, vind ikJacco Twingi schreef:Hier heb je een vergelijkbare bumper met kentekenplaat iigRon(nie) schreef:Denk dat de duitse platen mooier zullen staan bij da zilver/blauw dan die duffe gele platen![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twingo_Blauw.jpg[img]
Helemaal mee eensStefan S. schreef:Kijk, het hele wow effect is hier al weg, vind ikJacco Twingi schreef:Hier heb je een vergelijkbare bumper met kentekenplaat iigRon(nie) schreef:Denk dat de duitse platen mooier zullen staan bij da zilver/blauw dan die duffe gele platen![]()
[img]Plaatje[/img]
Lijkt een nutteloze post, maar de pagina deed het weer nietStefan S. schreef:Inderdaad, goed bezig hierJacco Twingi schreef:Pagina 138...
PM anders ff je nummer, ga ik morgen even bellen voor jemadtraxx schreef: Ik woon in poortugaal vlakbij rotterdam, waarom tiscali of wanadoo?? Neem lekker speedlinq
Bodykit en 15 inch:Stefan S. schreef:Wel netjes 16" Schmidt velgen onder een twingo, ik mis alleen een bodykit![]()
NEEEE!!! De bumper hangt niet scheefPaul1916v schreef:Bumper hangt gewoon scheef
Nee ziet er wel erg netjes uit..ook wel gave velgen trouwens!
Wat jij wilt horen:Gabri schreef:waarom zou het niet passen
Stefan S. schreef:Wel netjes 16" Schmidt velgen onder een twingo, ik mis alleen een bodykit![]()
nee man, twingo heeft daar een verticale rand, kijk maar eens goed.. gewoon standaard. En die bumper hangt zoalsie hoort. Tis de lichtinval..Paul1916v schreef:Bumper hangt gewoon scheef
Nee ziet er wel erg netjes uit..ook wel gave velgen trouwens!
http://www.nlpower.com/ heeft ze.DxRsd schreef:zou je die cup spiegels niet gewoon bij een autoshop kunnen bestellen???
want ik heb namelijk geen zin om ze uit duitsland te laten komen (ben bang dat ik m'n geld weggeef en nix terug krijg)
Idd, als ze er een beetje moeite voor doen, kunnen ze dat zekerRontwingo schreef:Of eventueel via cartrend, maar volgens mij kan je zo wel bij elke
auto tunings zaak bestellen.
Toch lekker he, zo'n Twingootje...Ron(nie) schreef:Nou mijn Twingo heeft weer een jaar APK, heb hem laten keuren bij Speedy op de Hatertseweg in Nijmegen, wat een keuring zeg, volgens mij hebben ze ieder puntje bekeken, van de remmen tot de koplampen en van de uitlaat (gassen) tot volgens mij de gordels, begon eigenlijk te twijfelen of ie dan wel goed gekeurd zou worden aangezien ze zo op alle punten letten, maar moet zeggen goede service, heb alleen mijn koplampen moeten laten afstellen.![]()
Vorige keuring was zo makkelijk, die kerel liep ff een rondje om de auto en het was goed, maar zoals ik al zeg, volgens mij letten zij wel overal op, op zich wel goed natuurlijk
Ik heb nog wel een hoedenplank, maar daar heb je weinig aan denkStefan S. schreef:Graag jullie aandacht voor onderstaande advertentie![]()
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=844
Bedankt!