project turbo phase 1

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
jacob

Ik heb nu eindelijk een gtt gevonden, dan moet na die tijd van de oldtimerbromfietsen het toch maar gebeuren. Deze gtt zal velen wel al bekend zijn via marktplaats hij had geen turbo blok er meer in :evil: . Ben nu helemaal bezig hem aan het uitmekaar draaien en maak er ook vele foto's van. Gelukkig zat er wel een turbo bak ontsteking en radiateur op.

Grtn Jacob
Laatst gewijzigd door jacob op zo 22 jan 2006 20:01, 5 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Nou veel suc6 met het project ik ben erg benieuwd
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welkom op het forum en veel succes met je project! Hou ons op de hoogte. :)
jacob

jah dank je wel ken gelukkig wel een aantal mensen die ervaring met die auto's hebben, en natuurlijk is hier ook veel af te halen. Lang leve het internet :worship:
-Ray-
Contacteer:

Immer wieder die verdammte Holländer
jacob

jups hij was van een goeie bekende. Alleen moet wel wat aan gebeuren en dat blok he maar zoals het nu lijkt is dat ook al geregeld. Wielen zijn tevens te koop heb nog een stel 13 inch erbij :p
Laatst gewijzigd door jacob op zo 22 jan 2006 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerard race GT

Hey, eindelijk je project erop gezet (Y)
ik kom binnenkort wel weer even langs.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
jacob

jah dank je wel dat komt zeker goed :p Ik zal je motortakel even dit weekend terug brengen
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom! Veel succes met je GT project! Zocht je specifiek een 5je? (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jacob

nah eigenlijk niet. maar dit kwam op mijn weg en wou het toch altijd wel hebben. Er was eigenlijk een beetje op zoek naar een bmw 2002ti maar dat werd zo duur als ik die compleet wou restaureren, maar dat kan na deze altijd nog wel. Maar krijg er aldoor meer lol in en heb goeie hulp dus hopelijk komt het helemaal goed. Nu nog een paar dingen verwijderen en het beestje is klaar om gelast te gaan worden :P

jacob
jacob

deze week mijn kenteken ingeleverd bij het rdw :( wel kloten als je dan weer een gtt van de weg haalt maar jah het was niet anders hij was te ver heen. Nu weer druk op zoek naar een nieuwe carosserie want heb de onderdelen toch liggen. Heb de volgende dag nog een williams blok gekocht die uitmekaar ligt maar met nieuwe onderdelen erbij. Die jongen had er nog een 1800 16v staan waar dat blok eigenlijk in zou moeten gaan maar hij was zat van het project dus direct alles maar meegenomen. toch tenminste nog een renault naast mijn moeders clio staan in de garage. Hopelijk snel een harde carosserie in de garage staan en dan de clio weer weg :p
Bart GTE
Contacteer:

heel wat van plan dus...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kijk ff naar sites als marktplaats&speurders, staat zat te koop! Op pak de koets van een normaal 5je. Succes!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jacob

heb me weer een gtt gekocht krijg hem in jan februari thuis nog even de clio 16v kwijt zien te raken. zit nu te twijfelen of ik dat williams blok wat ik thuis heb liggen weer ga opbouwen en dan erin zetten. Deze gtt is namelijk roestvrij en nog nooit aan gelast wel een beetje deukjes maar jah wat wil je ook met zo'n auto. Een orginele gtt is ook leuk :P
jacob

even een kleine update vind het lezen ook vaak leuker dan antwoorden op deze site.
De twijfel begint nu toe te slaan heb nu wel die nieuwe gt turbo gekocht maar begin het toch sonde te vinden om hem straks te (verbouwen). En begin een AT ook steeds leuker te vinden dus eens heel goed over na gaan denken wat ik ga doen.
Leon
Contacteer:

het leven bestaat uit keuzes maken, :beer:
Heerlijk weer een franse auto
Plaats reactie