Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Luco/Alpine-racer schreef:
nee die magane trophy cup gaat lekker
Volgens mij denken de coureurs uit de Megane Trophy dat ze in botsauto's rijden.
Heb een race van de 147 Challenge gezien op Zandvoort, dat was een internationale race waarbij er ook italianen mee reden dat zijn echt debielen is er een vol op een marshall huisje geklapt 2 rugwervels gebroken en een heel aantal 147's naar de sloop
Luco/Alpine-racer schreef:
nee die magane trophy cup gaat lekker
Volgens mij denken de coureurs uit de Megane Trophy dat ze in botsauto's rijden.
Heb een race van de 147 Challenge gezien op Zandvoort, dat was een internationale race waarbij er ook italianen mee reden dat zijn echt debielen is er een vol op een marshall huisje geklapt 2 rugwervels gebroken en een heel aantal 147's naar de sloop
wij waren erbij met de eerst race van de megane's op zolder
volgens mij is minder dan de helft aangekomen
en die ene hollander deed ook niks anders dan rossen
ik noem geen namen
Arie van de Hoek schreef:Wie heeft er tijd/zin om tegen vergoeding klepppen te gaan stellen van mijn GTT ???
Niemand interesse ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Sjonge jonge wat een wurgcontract ga ik weer aan, verplicht werken op zoveel mogelijk Automaxx event. Met een bus vol promo mutsen. En ja ik mag ze zelf keuren
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Sjonge jonge wat een wurgcontract ga ik weer aan, verplicht werken op zoveel mogelijk Automaxx event. Met een bus vol promo mutsen. En ja ik mag ze zelf keuren
Aaaahhhh vriend vriend ......mogen we helpen ? ahahaha vriend
Aaaahhhh vriend vriend ......mogen we helpen ? ahahaha vriend
Tuurlijk! Met als enige voorwaarde de GT op de Scorpion stand
Ja Chris die zal dan wel gaan komen, dit jaar.
RJ, ben je al Keurmeester?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92