Sinds kort wil bij mijn Mégane ph1 het rechter achterportier niet open met de centrale vergrendeling. Volgens de garage is het voor 99% zeker het motortje, maar daar voor moet hij eerst de deur los trekken (kost volgens hem zo'n 1,5u) om zeker te zijn. Motortje van 50,- en de uren erbij schat hij op 130!! Voor een lullig knopje wat niet omhoog komt?
Ik denk overigens niet dat het 't motortje is, omdat de vergrendeling (dicht dus) altijd werkt en ontgrendeling soms. Wat denken jullie, is 1,5u te veel om zo'n deur open te schroeven en is 130 dus ook niet wat prijzig? Is het motortje stuk? Ik wil zelf morgen eerst eens kijken of ik het zelf niet kan fixen.
Suggesties iemand, ervaringen hiermee?
Gr Léon.
Centrale vergrendeling kaputt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
die deur trek je in een kwartier open.
motor kan best kapot zijn, maar ipv een originele motor kan er ook prima een Tesor in
al met al hoef je niet duurder uit te zijn dan 50 euri
maar Renault kennende kan het ook een rottende stekker zijn
motor kan best kapot zijn, maar ipv een originele motor kan er ook prima een Tesor in
al met al hoef je niet duurder uit te zijn dan 50 euri
maar Renault kennende kan het ook een rottende stekker zijn
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Is t motortje wel, is normaal dat ie dat wel 1 kant op kan en de ander niet zo.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
trekken?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
viezerikGabri schreef:trekken?

maar idd vaak lomp rukken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
euhm lees je eigen zin eens 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Gabri schreef:euhm lees je eigen zin eens



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Die ouwe ken maar aan 1 ding denken 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee hoor ik doe het vaker dan dat ik er aan denkRobert-Jan schreef:Die ouwe ken maar aan 1 ding denken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
raamslingers eraf trekken?Luco/Alpine-racer schreef:nee hoor ik doe het vaker dan dat ik er aan denkRobert-Jan schreef:Die ouwe ken maar aan 1 ding denken

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee dat andereRobert-Jan schreef:raamslingers eraf trekken?Luco/Alpine-racer schreef:nee hoor ik doe het vaker dan dat ik er aan denkRobert-Jan schreef:Die ouwe ken maar aan 1 ding denken


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Das ook het enige wat wij kunnenLuco/Alpine-racer schreef:
nee dat andere, maar we verzieken weer een topic

VLK Groep
Ik heb de raamslinger eraf gekregen en dus het hele deurpaneel kon eraf. Ik verwachtte echter dat de motor net onder het knopje zat, maar hij zit aan het einde van de deur bij de vergrendeling zelf. Ik kan alleen niet goed erbij komen, misschien als ik de 3 schroeven los draai aan de sluitzijde van de deur, dat dan de hele motor met vergrendeling los komt. Heeft iemand dit al eens gedaan? Ik ben namelijk bang dat als ik m los heb, hem er niet meer goed in krijg en de auto dus niet meer op slot kan.
Gr. Leon
Gr. Leon