Hallo,
ik heb een iPod nano gekocht en wel hem aansluiten op de radio van mijn auto. Probleem: ik heb geen audio IN aansluiting.
Hoe kan ik dit het best oplossen om toch de Ipod te kunnen aansluiten?
Wouter
mp3 speler aansluiten op radio
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Er bestaan dingen waarmee je van je wisselaar aansluiting een audio IN kan maken volgens mij.
Tegenwoordig heb je zelfs kastjes die het geluid uit je i-pod op FM uitzenden, zodat je het op je radio kan ontvangen..
Tegenwoordig heb je zelfs kastjes die het geluid uit je i-pod op FM uitzenden, zodat je het op je radio kan ontvangen..
-
- Moderator
- Car: MB
een wisselaar is ook een audio IN hoor, maar je hebt inderdaad kabeltjes om een wisselaar ingang om te zetten in een AUX ingang. Werkt prima! Een Fm-modulator zou ik niet doen, is voor de kwaliteit natuurlijk niet top
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als een je een goede FM-modulator hebt, kun je het verschil niet horen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik bedoelde hetzelfdeTom schreef:een wisselaar is ook een audio IN hoor, maar je hebt inderdaad kabeltjes om een wisselaar ingang om te zetten in een AUX ingang. Werkt prima!

-
- Contacteer:
bedoel jij een modulator of een transmitter.Erik Olijnsma schreef:als een je een goede FM-modulator hebt, kun je het verschil niet horen
Ben namelijk nog op zoek naar een goede transmitter
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beide
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
wat voor transmitter heb je? ik wil er namelijk ook een kopen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb het niet
maar wel veel verkocht en ingebouwd

maar wel veel verkocht en ingebouwd
Haha, volgens mij wel
Maar goed, het is wel mogelijk om een i-Pod op je radio aan te sluiten. Mij is het ook gelukt. Flink zoeken op inet, vragen bij diverse zaken die dealen in autoradio's, dan kom je al een heel stuk verder
En een tijd geleden heeft er hier ook weer een topic gelopen over het gebruik van i-Pod in de auto.
Succes met zoeken en navragen!!!
Groetjes!

Maar goed, het is wel mogelijk om een i-Pod op je radio aan te sluiten. Mij is het ook gelukt. Flink zoeken op inet, vragen bij diverse zaken die dealen in autoradio's, dan kom je al een heel stuk verder

En een tijd geleden heeft er hier ook weer een topic gelopen over het gebruik van i-Pod in de auto.
Succes met zoeken en navragen!!!
Groetjes!
lekker oplettendRon(nie) schreef:Hoort dit topic niet ergens anders

done

25,-Paul1916v schreef:Er bestaan dingen waarmee je van je wisselaar aansluiting een audio IN kan maken volgens mij.
[img]http://www.griffintechnology.com/images ... trip_a.jpg[/img]
http://www.cliowelt.de/forum/thread.php ... 68a750cff3
beste mensen
Ik ben al eentijdje op zoek naar een mogenlijkheid om mijn pda op mijn scénic renault radio aan te sluiten.
Daar dit "volgens mij "een Blaupunkt radio is ben ik op zoek naar een stekker volgens dit principe
[img]http://img218.imageshack.us/img218/940/auxin16rm.jpg[/img]
Deze stekker is speciaal voor Blaupunkt.
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft, of een link wil plaatsen met een topic die hier over gaat (heb nl al ff gezocht)
FM modulators zijn
die heb ik er al 2 geprobeerd, deze storen op mijn gsm/pda.
Bedankt voor de reactie's
ps de penbezetting vd renaultradio is ook perfect!
Ik ben al eentijdje op zoek naar een mogenlijkheid om mijn pda op mijn scénic renault radio aan te sluiten.
Daar dit "volgens mij "een Blaupunkt radio is ben ik op zoek naar een stekker volgens dit principe
[img]http://img218.imageshack.us/img218/940/auxin16rm.jpg[/img]
Deze stekker is speciaal voor Blaupunkt.
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft, of een link wil plaatsen met een topic die hier over gaat (heb nl al ff gezocht)
FM modulators zijn

Bedankt voor de reactie's

ps de penbezetting vd renaultradio is ook perfect!
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.