Safrane achtervolgd door slang!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

ik ben eens 's avonds gaan tanken bij de Tango, nou dat kan dus niet na 21:00 dus ik naar een pomp 500 meter verderop, kom ik daar aan, hangt m'n tankdop nog aan de tankklep :D

tankklep was door het rijden iets dichtgeklapt waardoor de dop mooi bleef hangen (Y)

en gehaast was ik absoluut niet (als je hier op het forum een search doet op ventieldopjes zou je ook een leuk verhaaltje tegen moeten komen :wink: van een situatie waar ik wel gehaast was) maar dat soort dingen vergeet je gewoon heel makkelijk.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Steven
Car: M536

Hehe ik heb het eens op vakantie gehad dat ik ook bij de volgende tankbeurt (500km verderop) erachter kwam dat ik de vorige was vergeten de dop erop te doen.

Dus ik denk scheisse en ondertussen zie ik uit mijn ooghoek een tankdop liggen. En pofferdikkie, hij pastte nog ook :D (semi universeel ding).
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Gielske schreef:Je wilt niet weten hoe vaak dit bij het tankstation waar ik werk gebeurt. Ik heb momenteel ook 3 tankdoppen (2 gewone en 1 LPG) achter de kassa liggen en zelfs een velgenslot... Wat mensen met gehaast tanken al niet vergeten!!! Kun je je voorstellen dat je dan de volgende keer gaat tanken, het klepje open maakt en erachter komt dat je dop er niet op zit!!! :lol:
Laatst langs de a 16 een huilende man van een aannemers bedrijf achter mij in de rij , had zijn :"volle beurs, van den baas" op t dak van den wagen"laten liggen, was er een half uur later achter gekomenen was nu weer terug......zat een paar duizend euro in.....was zo de a16 opgereden.....ga dan maar zoeken....wil je dus echt niet meemaken.....
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Gielske schreef:Je wilt niet weten hoe vaak dit bij het tankstation waar ik werk gebeurt. Ik heb momenteel ook 3 tankdoppen (2 gewone en 1 LPG) achter de kassa liggen en zelfs een velgenslot... Wat mensen met gehaast tanken al niet vergeten!!! Kun je je voorstellen dat je dan de volgende keer gaat tanken, het klepje open maakt en erachter komt dat je dop er niet op zit!!! :lol:
Dat heb ik gedaan met de dop van de ruitensproeiervloeistof. Na de beurt is dat door de dealer gelukkig keurig opgelost, met plakband :~

De Mégane heeft voor de benzine een geïntegreerde dop: klepje open doen is voldoende. Super. (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Plaats reactie