tankklep was door het rijden iets dichtgeklapt waardoor de dop mooi bleef hangen

en gehaast was ik absoluut niet (als je hier op het forum een search doet op ventieldopjes zou je ook een leuk verhaaltje tegen moeten komen
Laatst langs de a 16 een huilende man van een aannemers bedrijf achter mij in de rij , had zijn :"volle beurs, van den baas" op t dak van den wagen"laten liggen, was er een half uur later achter gekomenen was nu weer terug......zat een paar duizend euro in.....was zo de a16 opgereden.....ga dan maar zoeken....wil je dus echt niet meemaken.....Gielske schreef:Je wilt niet weten hoe vaak dit bij het tankstation waar ik werk gebeurt. Ik heb momenteel ook 3 tankdoppen (2 gewone en 1 LPG) achter de kassa liggen en zelfs een velgenslot... Wat mensen met gehaast tanken al niet vergeten!!! Kun je je voorstellen dat je dan de volgende keer gaat tanken, het klepje open maakt en erachter komt dat je dop er niet op zit!!!
Dat heb ik gedaan met de dop van de ruitensproeiervloeistof. Na de beurt is dat door de dealer gelukkig keurig opgelost, met plakbandGielske schreef:Je wilt niet weten hoe vaak dit bij het tankstation waar ik werk gebeurt. Ik heb momenteel ook 3 tankdoppen (2 gewone en 1 LPG) achter de kassa liggen en zelfs een velgenslot... Wat mensen met gehaast tanken al niet vergeten!!! Kun je je voorstellen dat je dan de volgende keer gaat tanken, het klepje open maakt en erachter komt dat je dop er niet op zit!!!