diesels zijn tegenwoordig al sneller dan de benzineversiesIvo8hoven schreef:Daarom bleef ik ook zo lekker in de buurt van je GT, met die diezzelll....Luco/Alpine-racer schreef: maar rwd he, dus geen wielspin
koppel he

diesels zijn tegenwoordig al sneller dan de benzineversiesIvo8hoven schreef:Daarom bleef ik ook zo lekker in de buurt van je GT, met die diezzelll....Luco/Alpine-racer schreef: maar rwd he, dus geen wielspin
No way,Luco/Alpine-racer schreef:diesels zijn tegenwoordig al sneller dan de benzineversiesIvo8hoven schreef:Daarom bleef ik ook zo lekker in de buurt van je GT, met die diezzelll....Luco/Alpine-racer schreef: maar rwd he, dus geen wielspin
koppel he
Daar maak ik me nooit zo druk over. Vind het altijd wel erg vermakelijk als je met een ouwe gare reno van meer dan 10 jaar oud het een nieuwe auto die tig keer zo veel heeft gekost aardig zuur kunt maken. Of je dan wint of verliest boeit me niet zoveel, die kop van die ander spreekt meestal boekdelenLuco/Alpine-racer schreef:diesels zijn tegenwoordig al sneller dan de benzineversiesIvo8hoven schreef:Daarom bleef ik ook zo lekker in de buurt van je GT, met die diezzelll....Luco/Alpine-racer schreef: maar rwd he, dus geen wielspin
koppel he
Tom schreef:Daar maak ik me nooit zo druk over. Vind het altijd wel erg vermakelijk als je met een ouwe gare reno van meer dan 10 jaar oud het een nieuwe auto die tig keer zo veel heeft gekost aardig zuur kunt maken. Of je dan wint of verliest boeit me niet zoveel, die kop van die ander spreekt meestal boekdelenLuco/Alpine-racer schreef:diesels zijn tegenwoordig al sneller dan de benzineversiesIvo8hoven schreef:Daarom bleef ik ook zo lekker in de buurt van je GT, met die diezzelll....Luco/Alpine-racer schreef: maar rwd he, dus geen wielspin
koppel he
ik heb wel videocamera gezien, zal kijken of ik wat kan bemachtigen.jochem de haas schreef:Geloof jij hem dan ......?
Ik wil bewijs zien .......( heb ooit al een filpje gezien maar meer is beter![]()
)
met de gt turbo kon ik net een subaru bijhouden maar niet van winnenlesmoutas schreef:Ik kom hier nog niet zo lang maar ik vind het altijd wel grappig om te lezen hoe allerlei wedstrijdjes (sprintjes) tegen andere auto's verlopen.
Het valt me op, dat meestal de eigen auto wint, je wilt tenslotte niet dat je eigen gekoesterde (al dan niet getunede) exemplaar achter blijft bij de concurrentie. Ik heb een Clio RS, een stevig getunede Sub.WRX en tot zeer voor kort een GTA Turbo, nog maar net verkocht. De Alpine was snel maar verloor het met gemak van de Subaru. Is er ooit wel eens een verhaaltje op dit forum gezet, waarbij een Sub. het "slachtoffer"werd van een of andere Renault. Eigenlijk denk ik, dat alleen een Clio V6 enige kans heeft om een vierwiel aangedreven WRX of GTT in een sprintje te verslaan.Ik doe trouwens met de Sub. zelden mee aan stoplichtsprintjes, slecht voor je banden en koppeling (en ik vind mezelf er intussen ook te oud voor) en in negen van de tien keer weet ik al bij voorbaat de uitslag. Dus waarom iets te proberen. Alleen als er eens een echte "sportwagen"in de buurt is, dan denk ik aan een b.v. een BMW M3, een Audi RS4/6, een Porsche 911 enz. wil ik nog wel eens op het gas en dan liefst op een moment en plaats, waar dat kan, b.v. op een rustige Autobahn.
ik heb al meer gezegd, de meesten overdrijven vaak-Ray- schreef:asjeblieft jongens, laten we nou niet zitten dagdromen... de Renault van de gemiddelde RTC-er mag dan wel snel zijn, maar van een Subaru WRX mag je het nooit winnen. dat je het probeert is al heel dapper en misschien dat sommigen een tijdje bij blijven, maar uiteindelijk verliezen jullie het toch.
wel leuk dat die illusies bestaan
(en ik moet zeggen, ik heb het ook gerust wel eens geprobeerd tegen een soeb)
heb er een keer achtergehangen met de alpine, reden zon 220, ik kon hem niet voorbijkomen maar hij liep ook niet weg ik weet niet of die volgas reed.Menno schreef:een WRX is heviger versie dan een 'normale' turbosoeb?
En std ding is in ieder geval wel wel te doen. (op droog!)
Van een anderhalve meter steekvlammen spugende opgevoerde versie heb ik wel eens verloren. Maar wel zo weinig verschil dat ie 't volgende stoplicht kwam vragen wat voor dat voor ding was, dat 5ie
Tis al eens bewezen dat een goed getunde williams of 5gtt een clio v6 raar doet opkijkenlesmoutas schreef:Eigenlijk denk ik, dat alleen een Clio V6 enige kans heeft om een vierwiel aangedreven WRX of GTT in een sprintje te verslaan.
Waarom koop je dan een turbo?,ruil 'm dan in voor een impreza 1.6jelesmoutas schreef:Ik doe trouwens met de Sub. zelden mee aan stoplichtsprintjes, slecht voor je banden en koppeling (en ik vind mezelf er intussen ook te oud voor)
Code: Selecteer alles
Subaru
Impreza 2.5 WRX STi AWD Subaru
Impreza 2.5 WRX AWD
topsnelheid 255 km/h 230 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,4 s 5,9 s
Subaru WRX
Motor: 4 cilinder boxer, 2030 cc, vermogen: 325 pk+, 450 Nm+,
Top: 260 km/uur+, 0 tot 100: 5 sec.
Bijzonderheden: te veel om op te noemen, o.a. AP remmen, Intrax onderstel, Ecu van MoTec enz.
Ger