ruitensproeier

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
DxRsd

ik heb een probleem met mijn ruitensproeier gekregen vandaag mssn weten jullie al gelijk wat het is ik iig niet :S

het probleem: als ik mijn ruitensproeier gebruik gaat er een kleine hoeveelheid vloeistof naar mijn ruit en dan stopt hij (het is nog niet genoeg voor mijn complete ruit alleen het onderste deel van m'n ruitenwisser haalt hij net :S) als ik hem langdurig naar mij toegetrokken houd dan hoor je het pompje wel maar komt er geen vloeistof.

Wie weet het antwoord hierop thx alvast :worship:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

vul m eens :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het kan zijn dat je leidingen verstopt zitten. Heb ik laatst ook gehad bij mijn Golfje. Paar nieuwe slangetjes en 2 nieuwe sproeikopjes en hoppaa... Hij sproeit weer als een gek. :)

Hoor je je pompje wel goed aangaan? Geeft ie wel genoeg druk? Is je accu niet per ongeluk leeg? ;)
Patrick L.

precies zoals je beschrijft had onze Megane, in mijn geval was het pompje overleden, nwe gekocht de dealer, was zòn 38euro met korting voor het pompje.
H8bal

DxRsd schreef:ik heb een probleem met mijn ruitensproeier gekregen vandaag mssn weten jullie al gelijk wat het is ik iig niet :S

het probleem: als ik mijn ruitensproeier gebruik gaat er een kleine hoeveelheid vloeistof naar mijn ruit en dan stopt hij (het is nog niet genoeg voor mijn complete ruit alleen het onderste deel van m'n ruitenwisser haalt hij net :S) als ik hem langdurig naar mij toegetrokken houd dan hoor je het pompje wel maar komt er geen vloeistof.

Wie weet het antwoord hierop thx alvast :worship:
Ik heb bij een 19 gewoon voor en achter sproeier eens verwisseld (dus motortjes verwisselen van kant) en was toen perfect in orde :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

ik heb het (ook met een 19) eens meegemaakt dat het hielp om het motortje even 'wakker te tikken' op de straatstenen, werkte daarna weer prachtig :p (motortje voor achter)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
H8bal

ForeverYoung schreef:ik heb het (ook met een 19) eens meegemaakt dat het hielp om het motortje even 'wakker te tikken' op de straatstenen, werkte daarna weer prachtig :p (motortje voor achter)
Ja maar das niet mogelijk als je in een geasfalteerde straat woont hé :p
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

:D :lol: lolbroek
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-jacco-
Über-Spammer

Al opgelost? :D

Tell us what it was (Y) ;)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tom
Moderator
Car: MB

zet effe 12 volt direct van je accu erop. Zo heb ik de mijne ook al vaker wakker gekregen voor de APK
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie