Beste leden,
Het heeft even geduurd voor de megane rijders, maar nu zijn ze toch echt leverbaar, de angel eyes voor de coupe fase 1. Ik verwacht ze als eerste in Nederland zo rond eind december.
[img]http://www.rbcartuning.nl/cmt/img_uploa ... LY%20).jpg[/img]
Ze kosten 289,- incl. knipperlicht (dus 1 unit) voor een set en aangezien de vraag nogal groot is, is vooraf reserveren raadzaam.
Als er meerdere leden zijn die een set willen, dan kan ik een korting geven (groepsaankoop).
Met vriendelijke groet,
Robert Breen
RB Cartuning
Megane coupe angel eyes!
-
- Contacteer:
Volgensmij is de koplamp-unit van een coupe, gelijk aan de andere serie Megane's, alleen bij de Scenic is ie wat platter.mike16v schreef:is dat echt alleen voor de coupe? of past die ook op de 'gewone' megane?
Je bent me echt net voor Lexxie...., lijkt mij ook wel errug stoer gezicht..., zo'n oud 5 je met die Corona ringen....en XenosLex schreef:Wanneer komen de angel eyes voor de 5

Er schijnen ook Polo lampies in te passen na wat slijp werk, maar daar zie ik nix in
ik zou dat op zich wel eens willen uitmeten waar je dan moet gaan slijpen ... ik heb ooit een foto gezien van een 5 met polo lampen maar daar kon je niet heel veel op zien, heeft iemand duidelijke foto's ?Ivo8hoven schreef: Er schijnen ook Polo lampies in te passen na wat slijp werk, maar daar zie ik nix in
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog een MaxPower liggen waar dat ding instaat, zal een kijken of het daar in een beetje zichtbaar is. Dan schiet ik er wel een fotoke van voor op de GT Hyves
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ben benieuwd
Heerlijk weer een franse auto
-
- Contacteer:
Voor de R5 zullen geen angel eyes komen, maar ik kan wel aan setjes losse angel eyes komen, die je zelf kan inbouwen. Je krijgt dan 4 angel eyes (2 per koplamp) en deze setjes kosten 49,-
Groeten,
Robert
RB cartuning
Groeten,
Robert
RB cartuning
wel leuk
Is er misschien een foto van een 5 die dat al heeft?
Is er misschien een foto van een 5 die dat al heeft?
Heerlijk weer een franse auto
-
- Contacteer:
Even voor alle duidelijkheid, deze angel eyes passen dus op coupe/cabrio fase 1, maar ook op de 4/5 deurs megane en scenic, mits het fase 1 auto's zijn en H4 koplampen hebben.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
Groeten,
Robert
RB Cartuning
-
- Contacteer:
Ja ze komen alleen in het chrome, zoals op de foto. Op dit moment is al 75% verkocht dus als er leden zijn die een setje willen, dan kan je je naam hieronder zetten:
1.
2.
3.
4.
5.
Mochten er vragen zijn dan kan je die hier posten.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
1.
2.
3.
4.
5.
Mochten er vragen zijn dan kan je die hier posten.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
Lex schreef:Ik heb nog een MaxPower liggen waar dat ding instaat, zal een kijken of het daar in een beetje zichtbaar is. Dan schiet ik er wel een fotoke van voor op de GT Hyves

-
- Contacteer:
Ja voor de R19 zal dat de enige optie zijn, ik ga er niet vanuit dat er angel eyes zullen komen voor de R19.
Voor de coupe fase 1 rijders, er zijn niet zoveel setjes meer over, dus als je ze wilt, wees er snel bij.....
Groeten,
Robert
RB cartuning
Voor de coupe fase 1 rijders, er zijn niet zoveel setjes meer over, dus als je ze wilt, wees er snel bij.....
Groeten,
Robert
RB cartuning
Zijn er ook al foto's van gemonteerd op de auto? 

-
- Contacteer:
Nee de angel eyes zijn gloednieuw en daarom is er alleen maar de foto ongemonteerd....