ACT: Clio16V I
Bedankt voor de link, net even een setje remmen opgehaald in België.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCJAhYV ... %20002.jpg[/img]
Grrr, dus jij was die andere biederrobclio16V schreef:Bedankt voor de link, net even een setje remmen opgehaald in België.![]()
![]()
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCJAhYV ... %20002.jpg[/img]

Grapje, veel plezier ermee hoor
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Echt intresse bart? Weet misschien nog wel een setje te vinden..Bart V schreef:shit man, als ik die nou eerder had gezien![]()
Mooi setje stoppers
Project: GTT Blue Sport
Tjah leuk is anders...als het bod ok is gaat ie d deur uit waarschijnlijk.SandeR16v schreef:Ik post het hier maar ff..
Ik ben bezig met de eventuele verkoop van een Clio16v, van me broer Jasper16v.
Zie http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=803
Deze auto is misschien bij sommige mensen wel bekend.
Nu heb ik geen enkel idee wat hiervoor een redelijke verkoopprijs is.
Mag ik jullie daar mee lastig vallen ?
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen en wat redelijk is..
't klinkt misschien een beetje vreemd dat we hier nog niet over nagedacht hebben, maar ja

-
Hoe groot zijn die schijven nou?robclio16V schreef:Bedankt voor de link, net even een setje remmen opgehaald in België.![]()
![]()
Omdat in de advertentie 258mm stond...
Gr, Frits.
waarom eigenlijk?Jasper16v schreef:Tjah leuk is anders...als het bod ok is gaat ie d deur uit waarschijnlijk.
Jammer Jasper. Ik ben net ook terug naar school maar ik zie ook al een bui hangen. Ik doe echter mijn best om toch te kunnen blijven rijden.
Succes met de verkoop. En anders, de duurste onderdelen los verkopen en op je auto vervangen door standaard onderdelen.
Succes met de verkoop. En anders, de duurste onderdelen los verkopen en op je auto vervangen door standaard onderdelen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier nog een. Maar voor mij is het nog uit te zingen tot het einde van eht schooljaar....MarcoG schreef:Jammer Jasper. Ik ben net ook terug naar school maar ik zie ook al een bui hangen. Ik doe echter mijn best om toch te kunnen blijven rijden.
standaard zitten er 2 in meen ik, maar je kunt er 4 of 3 inzetten, zet ze er alledrie in, ziet er net wat beter uit 

-
hee allen!!
Effe een vraagje voor degene die het weet.
Is de uitlaat van een clio 1,8 rsi hetzelfde als die van een 16v uit het jaar 93?? Dan heb ik het over het deel vanaf de katalisator.
Alvast bedankt
Is de uitlaat van een clio 1,8 rsi hetzelfde als die van een 16v uit het jaar 93?? Dan heb ik het over het deel vanaf de katalisator.
Alvast bedankt
-
- Moderator
- Car: MB
wat bedoel je met radio paneel robbie?robclio16V schreef:Het radiopaneel loshalen, zit met 4 torx 10 schroefjes vast, dan het kachelpaneel losschroeven, zit met 2 torx 20 schroefjes vast.
Dan heb je het paneel los liggen en kun je de lampjes verwisselen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
je radio bak...

Laatst gewijzigd door Haas op vr 2 dec 2005 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
en twee net onder je radio...
dus meestal net onder het randje wat je op je radio klikt waar je frontje invalt zeg maar
links en rechts in de hoeken onder je afdekklep zeg maar
dus meestal net onder het randje wat je op je radio klikt waar je frontje invalt zeg maar

links en rechts in de hoeken onder je afdekklep zeg maar
Me 2.... is echt moeilijk om mn willi te blijven rijdenFrits schreef:Hier nog een. Maar voor mij is het nog uit te zingen tot het einde van eht schooljaar....MarcoG schreef:Jammer Jasper. Ik ben net ook terug naar school maar ik zie ook al een bui hangen. Ik doe echter mijn best om toch te kunnen blijven rijden.

-
Iemand???Jeroen-16v schreef:hee allen!!
Alvast bedankt
Nee, verschilt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Diameter van de uitlaat zou gelijk moeten zijn. Alleen weet ik zo niet hoe de flens van de kat er bij een 16v uit ziet. staat ie of ligt ie? dat is het enige wat me zo te binnen schiet wat anders zou moeten zijn. ophangpunten van de uitlaat zullen wel gelijk zijn.
Dus als ie aan je kat past. kan het bijna niet mis gaan.
Gr.frits
Dus als ie aan je kat past. kan het bijna niet mis gaan.
Gr.frits
Ik kan het op het moment nog goed bekostigenStyxX schreef:Me 2.... is echt moeilijk om mn willi te blijven rijdenFrits schreef:Hier nog een. Maar voor mij is het nog uit te zingen tot het einde van eht schooljaar....MarcoG schreef:Jammer Jasper. Ik ben net ook terug naar school maar ik zie ook al een bui hangen. Ik doe echter mijn best om toch te kunnen blijven rijden.als ik t niet meer kan betalen dan ga ik m maar ergens stallen voor een jaartje, anderhalf jaar. Verkopen doe ik niet

-
- Contacteer:

zekering nagekeken en vervangen, maar nog niks
stekker onder de kap/ruiten wissers is ook pas vervangen
wat kan 't nog meer zijn?
-
doet ie het helemaal niet meer?
VLK Groep
-
- Über-Spammer
euhm misschien je ventilator (hamstermolen) eens checken, als die te stroef draait heb je binnen no-time de weerstand kaduuk
Bedieningspaneel... Haal maar es weg, kijk je naar de stekker. Zal vast wel een zwartgeblakerde kabel in zittenle mouton noir (sandy) schreef:stap ik net in m'n clio doet m'n kachelblower 't niet meer

-
- Contacteer:
okay, zo gelijk ffRiël schreef:Bedieningspaneel... Haal maar es weg, kijk je naar de stekker. Zal vast wel een zwartgeblakerde kabel in zittenle mouton noir (sandy) schreef:stap ik net in m'n clio doet m'n kachelblower 't niet meer
nakijken

-
- Contacteer:
zo wel ff langs "jan met de korte achternaam" in oudbeierland
want 't zal wel nie zo gemakkelijk zijn

-
- Contacteer:
gefikst!, kachel weerstand kaduukle mouton noir (sandy) schreef:zo wel ff langs "jan met de korte achternaam" in oudbeierland![]()
-
- Contacteer:
'k weenie oft iets is voor iemand met een willy
der staat een willie die is van een viaduct afgeknald, zag er nie meer
uit, maar er zat nog prima orgineel lederen willy bekleding in
der staat een willie die is van een viaduct afgeknald, zag er nie meer
uit, maar er zat nog prima orgineel lederen willy bekleding in