ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
fransje ken ik persoonlijk via mijn werk haha
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ja, kamp kent kamp he!Luco/Alpine-racer schreef:fransje ken ik persoonlijk via mijn werk haha

Hey Bart, ga je welleens eten bij De Koffer in Heeze? Wat doe jij zoal in dat dorp?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee kwam wel eens op het gemeentehuis van zevenbergen waar ik gewerkt hebMarcoG schreef:ja, kamp kent kamp he!Luco/Alpine-racer schreef:fransje ken ik persoonlijk via mijn werk haha

Jup, daar kunje goed eten.. enja wat doe ik hier zoal
Niet echt heel veel.. het stappe enzo begint hier voort een beetje saai te worden.. maar verder heb ik het hier goed naar mn zin.. af en toe een beetje met de gte rond bléére
en wat rond hange als ik niet hoef te werken, al hoewel het bijna nergens meer kan
Ennuh tja tis hier nog wel een dorp waar bijna alle "jeugd" elkaar wel kent..

Niet echt heel veel.. het stappe enzo begint hier voort een beetje saai te worden.. maar verder heb ik het hier goed naar mn zin.. af en toe een beetje met de gte rond bléére

Ennuh tja tis hier nog wel een dorp waar bijna alle "jeugd" elkaar wel kent..
@Luco Waar jij hebt gewerkt??? Dus jij hebt een arbeidsverleden?
Mensen het leven zuur maken daar achter de balie he!
@Bart Heeze is best wel leuk...heb je ook een flinke schuur ofzo waar je aan je skelter kunt sleutelen?

@Bart Heeze is best wel leuk...heb je ook een flinke schuur ofzo waar je aan je skelter kunt sleutelen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb nbog nooit zonder werk gezetenMarcoG schreef:@Luco Waar jij hebt gewerkt??? Dus jij hebt een arbeidsverleden?![]()
en ik werkte niet aan de balie maar bij eigendommen en verantwoordelijk voor al het onderhoud van de gemeenteijke gebouwen zoals sporthallen, zwembaden, sportvelden enz enz enz enz
Ondanks dat het een klein dorp is, wordt er toch genoeg georganiseert.. zo als bv. De Brabantsedag, en de dingen rond het Carnaval enzo..MarcoG schreef:@Luco Waar jij hebt gewerkt??? Dus jij hebt een arbeidsverleden?![]()
Nee, jammer genoeg heb ik geen grote schuur

ik zit wel zonder werk, lekker.Luco/Alpine-racer schreef:heb nbog nooit zonder werk gezetenMarcoG schreef:@Luco Waar jij hebt gewerkt??? Dus jij hebt een arbeidsverleden?![]()
en ik werkte niet aan de balie maar bij eigendommen en verantwoordelijk voor al het onderhoud van de gemeenteijke gebouwen zoals sporthallen, zwembaden, sportvelden enz enz enz enz

@Bart De Brabantse dag lol

Zeer zeker de moeite waard om het mee te maken, en de dag erna is wel een snipperdag waard 

ja
heey speciaal voor ronnie

een bosje rode rozen voor je moeder 

Jah had het gehoord net "En dit nummer was speciaal voor ronnie"

-
- Contacteer:
weet iemand toevallig een link waar ik iets kan vertalen van het normale nederlands tot het nederlands met marrokkaans accent? volgens mij was er ook een versie van deze site 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
ff in het kort:
25 maart dit jaar ben ik getuige geweest van een aanrijding tussen 2 auto`s, 1 stond geparkeerd en de "schuldige" was bezig met uitparkeren.
Hierbij raakte die dus de geparkeerde auto en reed er als een gek vandoor, zonder een briefje achter te laten.
Dus dat heb ik toen samen met een andere getuige gedaan, ik ben immers de beroerdste niet.
Ben dus diezelfde dag nog gebeld door de politie of ik een telefonische getuigenverklaring wilde afleggen.
Uiteraard dat ook nog even gedaan en ik ben nog vriendelijk bedankt door het "slachtoffer" voor de moeite die ik had genomen.
Afijn er gaat een tijd overheen en ik krijg een brief binnen waarin ik mijn verklaring schriftelijk wil doen.
Gerechtigheid rulezz dus dat doe ik ook nog even.
Het is inmiddels 8 maanden geleden en ik wordt vanochtend m`n bed uitgebeld door een niet zo vriendelijke meneer (nummer weergave stond nog aan bij hem) Ik heb hem gelijk ook maar even getraceerd.
Vraagt die eerst of ik een getuigenverklaring heb afgelegd op 25 maart.
Nou dat had ik inderdaad gedaan.
Begint die opeens te beweren dat hij volgens metingen van de politie dat nooit zou kunnen geweest zijn en dat die een aanklacht tegen mij indiend vanwege een valse verklaring.
Dus ik slik ff, en vraag wat ik dan moest verwachten.
Nou zegt die (met een bedreigende stem) daar kom je vanzelf wel achter, maar weet wel dat je er niet vrolijk van wordt.
Slik weer ff.
En hij hangt op.
Nu net dus even de politie gebeld, hele verhaal uitgelegd.
De agente vroeg nog of ik me bedreigd voelde (ja dus) en gaat eerst bellen met de "schuldige" en belt mij daarna terug.
Tevens heb ik nog gevraagd hoe die meneer aan mijn nummer kan komen, maar daar had ze zo snel geen antwoord op.
Dus vol verwachting klopt mijn hard.
25 maart dit jaar ben ik getuige geweest van een aanrijding tussen 2 auto`s, 1 stond geparkeerd en de "schuldige" was bezig met uitparkeren.
Hierbij raakte die dus de geparkeerde auto en reed er als een gek vandoor, zonder een briefje achter te laten.
Dus dat heb ik toen samen met een andere getuige gedaan, ik ben immers de beroerdste niet.
Ben dus diezelfde dag nog gebeld door de politie of ik een telefonische getuigenverklaring wilde afleggen.
Uiteraard dat ook nog even gedaan en ik ben nog vriendelijk bedankt door het "slachtoffer" voor de moeite die ik had genomen.
Afijn er gaat een tijd overheen en ik krijg een brief binnen waarin ik mijn verklaring schriftelijk wil doen.
Gerechtigheid rulezz dus dat doe ik ook nog even.
Het is inmiddels 8 maanden geleden en ik wordt vanochtend m`n bed uitgebeld door een niet zo vriendelijke meneer (nummer weergave stond nog aan bij hem) Ik heb hem gelijk ook maar even getraceerd.
Vraagt die eerst of ik een getuigenverklaring heb afgelegd op 25 maart.
Nou dat had ik inderdaad gedaan.
Begint die opeens te beweren dat hij volgens metingen van de politie dat nooit zou kunnen geweest zijn en dat die een aanklacht tegen mij indiend vanwege een valse verklaring.
Dus ik slik ff, en vraag wat ik dan moest verwachten.
Nou zegt die (met een bedreigende stem) daar kom je vanzelf wel achter, maar weet wel dat je er niet vrolijk van wordt.
Slik weer ff.
En hij hangt op.
Nu net dus even de politie gebeld, hele verhaal uitgelegd.
De agente vroeg nog of ik me bedreigd voelde (ja dus) en gaat eerst bellen met de "schuldige" en belt mij daarna terug.
Tevens heb ik nog gevraagd hoe die meneer aan mijn nummer kan komen, maar daar had ze zo snel geen antwoord op.
Dus vol verwachting klopt mijn hard.
Sjongejonge wat een verhaal... Hoe hij aan je nummer komt, vraag ik me af. Maar het zal me niet verbazen als dat is 'uitgelekt' bij de rozzers. Die doen namelijk hun werk enorm secuur. 
Maareh, laat je niet op stang jagen... Als jij gezien hebt, wat je zegt dat je hebt gezien, zou ik er niet wakker van liggen.
Hou ons op de hoogte!

Maareh, laat je niet op stang jagen... Als jij gezien hebt, wat je zegt dat je hebt gezien, zou ik er niet wakker van liggen.
Hou ons op de hoogte!

-
- Contacteer:
Hou jullie zeker op de hoogte.
Hou er alleen niet van dat ik `s ochtends op m`n vrije dag m`n bed wordt uitgebeld en dan ook nog eens een soort van bedreiging naar m`n hoofd krijg.
Heb nu al zin om een baksteen door z`n raam te pleuren.
Want ik weet waar zijn huis woont
Hou er alleen niet van dat ik `s ochtends op m`n vrije dag m`n bed wordt uitgebeld en dan ook nog eens een soort van bedreiging naar m`n hoofd krijg.
Heb nu al zin om een baksteen door z`n raam te pleuren.
Want ik weet waar zijn huis woont

-
- Contacteer:
Je nummer zal wel in proces verbaal staan of zo. Lekker bijdehand. Wel triest dat hij jou gaat lopen bedreigen. Hij moet gewoon leren auto rijden of anders gewoon eerlijk zijn als je tegen iemands auto aan rijdt en een briefje eronder doen.
Yo Peter, wel uitstekend dat je weet waar die loser woont, altijd handig mocht er iets bij jou gebeuren...molotovje heb je zo gemaakt.
Wel ERG handig dat de infos van getuigen, slachtoffers en daders netjes met elkaar worden uitgewisseld. Dan kun je inderdaad eens bij elkaar "op de koffie" gaan...
Ik had toch de dienstdoende agent de keel dichtgeknepen, en dan die van zijn vrouw en kinderen (of die eerst), aangezien het toch de bedoeling is van vrije informatieuitwisseling! Wat een aanfluiting.
Wel harstikke goed dat je getuigd, heb verder nog nooit gehoord dat iemand dat gedaan heeft, schijterds.

Wel ERG handig dat de infos van getuigen, slachtoffers en daders netjes met elkaar worden uitgewisseld. Dan kun je inderdaad eens bij elkaar "op de koffie" gaan...
Ik had toch de dienstdoende agent de keel dichtgeknepen, en dan die van zijn vrouw en kinderen (of die eerst), aangezien het toch de bedoeling is van vrije informatieuitwisseling! Wat een aanfluiting.

Wel harstikke goed dat je getuigd, heb verder nog nooit gehoord dat iemand dat gedaan heeft, schijterds.

-
- Contacteer:
thnx

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Update:
Meneer heeft dus mijn nummer via de verzekering.
Net teruggebeld door de politie, lang bla bla bla verhaal.
Komt er dus op neer dat de betrokken auto is onderzocht door de politie en dat deze dus geen schade had op de plek die ik vermeld had.
Zodra er geen schade is kan de politie dus geen bal doen.
Misschien heb ik samen met m`n vriendin, de 2de getuige en zijn vrouw het kenteken wel niet goed gezien.
Als ze het kenteken opzoeken komen ze wel bij het goede type auto uit alleen de kleur klopt niet (overgespoten misschien).
De agent heeft de niet zo aardige meneer voor mij opgebeld en hem medegedeeld dat ik er niet van gecharmeerd was dat die mij enigzins bedreigd heeft en als die me nog een keer zou bellen, ik een aanklacht in zou dienen.
Dus dat was het.
Meneer heeft dus mijn nummer via de verzekering.
Net teruggebeld door de politie, lang bla bla bla verhaal.
Komt er dus op neer dat de betrokken auto is onderzocht door de politie en dat deze dus geen schade had op de plek die ik vermeld had.
Zodra er geen schade is kan de politie dus geen bal doen.
Misschien heb ik samen met m`n vriendin, de 2de getuige en zijn vrouw het kenteken wel niet goed gezien.
Als ze het kenteken opzoeken komen ze wel bij het goede type auto uit alleen de kleur klopt niet (overgespoten misschien).
De agent heeft de niet zo aardige meneer voor mij opgebeld en hem medegedeeld dat ik er niet van gecharmeerd was dat die mij enigzins bedreigd heeft en als die me nog een keer zou bellen, ik een aanklacht in zou dienen.
Dus dat was het.
Naja, vreemde situatie. Maar wel goed dat de auto geen schade had...tenminste, die van het slachtoffer was onbeschadigd? Wel vreemd om aangifte te doen van een onbeschadigde auto...?
Of ehh, als ik iemand aanrij, die andere auto beschadig en de mijne is ok, kan ik dus gewoon wegrijden, getuigen of niet? Handig om te weten...
Of ehh, als ik iemand aanrij, die andere auto beschadig en de mijne is ok, kan ik dus gewoon wegrijden, getuigen of niet? Handig om te weten...
-
- Contacteer:
http://www.ikhebje.nl voor al je telefoonnummer waarvan je niet weet van wie ze zijn. Zo zochten we bij m`n oude baan de wanbetalers op.MarcoG schreef:Yo Peter, wel uitstekend dat je weet waar die loser woont, altijd handig mocht er iets bij jou gebeuren...molotovje heb je zo gemaakt.![]()
Ik had toch de dienstdoende agent de keel dichtgeknepen, en dan die van zijn vrouw en kinderen (of die eerst), aangezien het toch de bedoeling is van vrije informatieuitwisseling! Wat een aanfluiting.![]()
Hou totaal niet van geweld, behalve als mij iets ten onrecht wordt aangedaan. Dan komt die bekende waas voor m`n ogen

Wat is goed, als er iemand tegen mij auto aanzit en geen briefje achterlaat dan zou ik het ook erg fijn vinden als iemand een getuigeverklaring aflegt.
En zodra ik weer zoiets zie dan leg ik gewoon weer een verklaring af.
-
- Contacteer:
Nee de auto van de schuldige had geen schade, vandaar dat de cops niet konden aantonen dat de schuldige ook daadwerkelijk de schade bij het slachtoffer had veroorzaakt.MarcoG schreef:Naja, vreemde situatie. Maar wel goed dat de auto geen schade had...tenminste, die van het slachtoffer was onbeschadigd? Wel vreemd om aangifte te doen van een onbeschadigde auto...?
lekker dan..ook niet overgespoten inmiddels? als t 8 maanden later is.... 

Jij werkte zeker ook bij een incasso buro. Zo deden wij het ook altijd. Best handig toch!peter5GTTurbo schreef:
http://www.ikhebje.nl voor al je telefoonnummer waarvan je niet weet van wie ze zijn. Zo zochten we bij m`n oude baan de wanbetalers op.
http://www.zoekopnummer.nl is ook een leuke!