dat is er een van een alpine

dat is er een van een alpine
Een alpine die staat te roesten?? Paul toch....Paul1916v schreef:Niet de jouwe..die staat vast te roesten..
die is juist glimmend gepoetst lulPaul1916v schreef:Zn turbo..![]()
kijk maar eens op mijn site, daar zie je nu eens een echte restauratiePaul1916v schreef:een glimmend gepoetste lul? luco ook altijd met zn vieze praatjes..![]()
Door een ander gedaan.....Luco/Alpine-racer schreef:kijk maar eens op mijn site, daar zie je nu eens een echte restauratie
ik zeg toch niet dat ik het heb gedaanFrits schreef:Door een ander gedaan.....Luco/Alpine-racer schreef:kijk maar eens op mijn site, daar zie je nu eens een echte restauratie
Heb meer respect voor degene die het zelf doen. Kant en klaar "kopen"kan iedereenLuco/Alpine-racer schreef:ik zeg toch niet dat ik het heb gedaanFrits schreef:Door een ander gedaan.....Luco/Alpine-racer schreef:kijk maar eens op mijn site, daar zie je nu eens een echte restauratie
Wij worden het er niet over eens. Dus ik hou op met deze discussieLuco/Alpine-racer schreef:tis maar wat je kopen noemt![]()
knoeien kan iederee
je begint zelf met een soort van belediging dusFrits schreef:Wij worden het er niet over eens. Dus ik hou op met deze discussieLuco/Alpine-racer schreef:tis maar wat je kopen noemt![]()
knoeien kan iederee
En erg warmLuco/Alpine-racer schreef:zo te zien is het een 501 gt turbo die onder de kap erg netjes is
grotere turbo verplaatste meer lucht en kan meer druk leveren, maar spint ook later op, dus een groter turbogat.Etter schreef:en wat is het verschil tussen T2 en T3? ik neem aan de grote...wat voor winst maak je er mee?Luco/Alpine-racer schreef:roodgloeiend stoken die krengen, daar zijn ze voor![]()
![]()
![]()
![]()
heb er nog wel een paar liggen
1xT2
2XT3
T25Etter schreef:ahadan op voor de t2