midden console verwijderen

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
the coolkid

hallo iedereen ja ik zit dus met het probleem dat ik dus in mijn middenconsole graag een paar ledjes had bij gestoken om een gloed te bekomen.
En als ik dan toch bezig ben, wilde ik graag ook mijn schakelaar van de verwarming eens nakijken want ik heb maar 2 standen
namelijk 1 en 4 :(

dit is dus erg irritant vind ik en nu wilde ik vragen of er iemand me een tip kan geven.
Ik heb de auto zelf nog maar een 2 tal maanden. Heb er wel al een radio ingestoken en zo maar ik heb beetje schrik dat ik als ik te hard ga trekken aan de console ik hetzelfde voorkrijg als bij men eerste auto nl dat deze scheuren gaat vertonen.

dank je voor jullie hulp in ieder geval ik zal zelf proberen om jullie ook te helpen met de kennis die ik heb.
Jeroen
Contacteer:

the coolkid

dank je wel jeroen :) :) (Y)
als je iets moet weten van elektronica ofzo ik studeer dat dusja ik zal men best doen om daar de vragen van te beantwoorden...
Ferdi

dan moet je maar een beetje meer studeren :wink: ik kan je nu al zeggen dat je thermische weerstand kapot is... de schakelaar van jou werkt perfect! :D
the coolkid

ja dat idee hadk ook al dat die weerstand kapot was maar kmoest er aan raken é :wink:

in ieder geval bedankt voor de hulp (Y)
viper

hmm, misschien kan ik ni goed begrijpen wat hier juist bedoeld wordt he maar bij die beschrijving word de middenconsole toch ni los gemaakt maar het middenstuk van het dashbord ??

misschien word da in nederland anders genoemd he ik heb geen flauw idee :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

de console op het dashboard in het midden wordt bij ons middenconsole genoemd :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
viper

Erik Olijnsma schreef:de console op het dashboard in het midden wordt bij ons middenconsole genoemd :p
a zooo, mercikes voor de korte info :beer:
meggydriver

met 1 en 4 zou ik al tevreden zijn.. ik heb enkel stand 4
wat is een thermische weerstand? dus kortom, hoe laat je weer alle standen werken?
greetz
-PAZ-
Über-Spammer

dat is de weerstand die er voor zorgt dat de kachel motor met verschillende snelheden kan draaien. thermische of kachel weerstand. deze is 99,9 % van de tijd de oorzaak wanneer de kachel niet meer op elke stand werkt. dus de weestand effe vervangen en dan zou het weer moeten werken. de weerstand zit meestal naast of dicht bij de kachelmotor gemonteerd
R5GTT. Drive it like you stole it
meggydriver

bedankt, nu het regent zal ik er eens naar kijken..

greetz
meggydriver

zit die weerstand in het bakje waar de temperatuur, de zone's en de snelheden op staan of zit die in het motorcompartiment? heb het bakje er uitgehaald vandaag maar ik was er niet veel wijzer uit geworden.. anders haal ik op een afbraak een ander bakje..
-PAZ-
Über-Spammer

zit die weerstand niet gewoon naast de kachelmotor onder/achter het dashboard kastje of ben ik nu mis met een ander model
R5GTT. Drive it like you stole it
viper

paz-maniac schreef:zit die weerstand niet gewoon naast de kachelmotor onder/achter het dashboard kastje of ben ik nu mis met een ander model

je vergist je niet maar om er soms aan te kunne als het bovenaan zit is iets anders maar ik dacht dat dat meestal over een senic ging dan en dat een megane bijna altijd onderaan zit.

greetz :wink:
meggydriver

:FrankM: waar zit het nu eigenlijk bij een megane coupe? dit is bijne chinees voor mij :H:
the coolkid

als je dat wilt doen, moet je om te beginnen de batterij er uit halen.
En ik dacht (ja het is lang geleden!) dat daar ergens die thermische weerstand zat....
Ben er niet zeker van. Maar dat is wat ik me nog kan herrineren...
Plaats reactie