Maar t gaat om de autos op zo'n show toch?

idd, maja , ik kan er gewoon nix aan doen dat daar gewoon af en toe zo me ogen naar kijkePaul1916v schreef:Daar in die kelder stonden heel erg veel hele gave en exclusieve wagens!(Y)
En een paar lekkere wijven natuurlijk
Bij die stand met die Rooie flip-flop porsche? stond een meid met rooie harenLex schreef:Ho bij VW ook lekkere, en vlak die blonde van Renault niet uit.
O en bij die stand met die flip-flop Porsche, was er een zo lief om voor ons voorover te bukken met der overal open
Mercedes CL op de stand van BrabusPaul1916v schreef:
maar ff serieus: stonden erg mooie auto's
Die overalls niet, maar die meiden erin welGabri schreef:dat was toch die stand waar erik die rode overalls interresanter vond
vond dat wel gaaf, alleen die velgen zelf waren lelijkLex schreef:Dan op de stand van Loder een Range Rover Sport met 24inch
tja, volgens mij ben je niet echt snugger (of rapper) als je een terrein auto koopt om hem vervolgens te verlagen en 24 inch onder te gooien.Lex schreef:Dan op de stand van Loder een Range Rover Sport met 24inch
kijk maar op vorige paginaRon(nie) schreef:Foto'sssssss????
Nou bij U.A.B. wel hoor, daar werkt een maatje van me. Daar gaat zelfs een Range Rover Sport door de blubberErik Olijnsma schreef:kijk maar op vorige paginaRon(nie) schreef:Foto'sssssss????![]()
@Tom,
de Range Rover is ver boven de status van terreinwagen, hij heeft net zoveel klasse en aanzien als een 7-serie of S-klasse.
ik gok dat 80% het terrein nooit ziet
Utrechts Automobiel Bedrijf, misschien klint dat beterErik Olijnsma schreef:ken UAB niet, maar klinkt wel ok![]()
paar weken terug met een dealer RR sport door de groningse blubber heen gespoord
moet zeggen: uiterst vermakend, om daarna weer met schone schoentjes uit te stappen