Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Bij sommige voitures staat "afkomstig Afnorth" bijvoorbeeld:
6066 Afkomstig AFNORTH,
Personenauto, OPEL,
type VECTRA 2.0 DTI,
kenteken RC-7092,
bouwjaar 2001,
chassisnr. WOLOJBF1911188507,
km-stand onbekend, diesel,
zonder kentekenbewijs.
Bij ACR Logistics Customs B.V., Marshallweg 1
in Veghel (tel.nr. 0413-315617) te betalen 10%
invoerrechten en 19% BTW.
ZIE "BIJZONDERE VOORWAARDEN VERKOOP AFNORTHGOEDEREN"
ELDERS IN DEZE CATALOGUS.
GEEN NEDERLANDS KENTEKEN. ZIE ARTIKEL 19.4
VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN VERKOOP
Geen idee wat het inhoudt, geen kenteken, import? Dienstauto(K- kenteken etc)? Ik kan het zo snel niet vinden.....
Chris schreef:Bij sommige voitures staat "afkomstig Afnorth" bijvoorbeeld:
Afnorth = Allied Forces Northern Europe
weet niet of je er iets aan hebt
Dank je! Dan ga ik er vanuit dat het dus NL dienstautos zijn die in het buitenland gereden hebben.
RJ, prijzen zijn vaak goed, maar je mag niet proefrijden en vaak ook niet starten... Dus wat koop je?
Je hoeft toch niet altijd een auto daar te kopen een maatje van mij heeft er een oud legerbootje gekocht, ander kleurtje gegeven, zit een dieselmotor in dus je vaart echt voor bijna niks.
6294 Motorfiets, HARLEY DAVIDSON,
type FXLR LOW RIDER CUSTOM,
kenteken MN-92-PD,
framenr. 1HD1ELL12JY110402,
afgelezen km-stand 17.616,
datum eerste toelating 30.06.1988, geen sleutels.
KOSTEN KENTEKENBEWIJS EUR 29,50.
ZIE PAGINA 2 VAN DE CATALOGUS.
Verkoop Verkoopunit Soesterberg (routebeschrijving)
Categorie(n): Voertuigen en onderdelen
Dank je! Dan ga ik er vanuit dat het dus NL dienstautos zijn die in het buitenland gereden hebben.
RJ, prijzen zijn vaak goed, maar je mag niet proefrijden en vaak ook niet starten... Dus wat koop je?
Je hoeft toch niet altijd een auto daar te kopen een maatje van mij heeft er een oud legerbootje gekocht, ander kleurtje gegeven, zit een dieselmotor in dus je vaart echt voor bijna niks.
Ja, he he. Maar we hebben het hier toch over auto's?
Ronnie, ik geloof dat dat 5je zo goed als klaar is!
Trouwens, respect voor jou mafkees! Is best zwaar dat RPM! Volgende week zitten we in dezelfde klas!
Trouwens, respect voor jou mafkees! Is best zwaar dat RPM! Volgende week zitten we in dezelfde klas!
oke lachuh!op dinsdag?
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
De domeinen ken je goed kopen, zeker ex defensieauto's zijn intressant.
een vertegenwoordiger van Procar vertelde ooit dat ze bij defensie standaart ieder half jaar een beurt krijgen ook al heeft die auto maar 500km gelopen en dan ook altijd nieuwe remolie en koelvloeistof
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Die van Afnorth rijden hier overal rond. Vaak ook AF aan het kenteken. Zitten in Brunssum. Het zijn best goedkope en goede auto's, vaak tegen bodemprijzen weg, wanneer die mensen terug gaan naar Amerika, hebben ze geen zin al die zooi mee te nemen, dus veel spullen worden goedkoop verkocht. Ook die dikke amerikaanse ijskasten gaan vaak niet mee naar amerika (duh)
Die Integra loopt niet helemaal lekker trouwens, bovendien merk je dat ie het gewoon niet wegkrijgt over de voorwieltjes.
Net zoiets als van die 350-500pk Japanse civic's, komt met big-momma banden nognie serieus weg, pas boven de 150 kun je een beetje vol planken. Nee daar zit je op te wachten.