nee hoor zolang het geintjes blijvenLex schreef:Sorry Luco van die rollator die was wel onder de gordel




nee hoor zolang het geintjes blijvenLex schreef:Sorry Luco van die rollator die was wel onder de gordel
Denk dat die ouwe daar wel tegen kanLex schreef:Sorry Luco van die rollator die was wel onder de gordel
Leuk om te zien dat er bepaalde puntjes al gebruikt worden!!Chris schreef:Voor het forumregelement: Laat de forummers zelf kiezen of ze een Te Koop Topic of Gezocht topic maken ipv RTC markt.Chris schreef:- Duidelijkheid omtrent de website + streefdata "normale" versie online.Chris schreef: Heeft er niemand nog wat aanvullingen?
Chris schreef:- Scheiden van het bestuur en de moderators. Dit voorkomt vervelende situaties die de club schaden/bestuursleden. Maw, bestuur niet in de mod groep deel laten nemen.Lex schreef:Komt alvast wat, kunnen jullie het aanvullen
RTC Algemene Ledenvergadering 2005/2006
*. RTC moet zich beter laten zien op de Grotere meetings. Om zo meer landelijke bekendheid te creëren.
In 2005 is de RTC alleen aanwezig geweest op 2 grote Automaxx events, Summer Edition en de speciale "franse" editie. Contact bij VDB/TE2 is Sanne, zij regelt voor alle clubs: paddock kaarten en een standplaats. Mail adres: sanne@automaxx.nl. Als je dan een aantal Top-wagens en paar normale auto's neerzet vergroot je de uitstraling van een club en de "normale auto's" houden de club toegankelijk. Zo trek je nieuwe leden aan en ontstaat er landelijke bekendheid, komen er foto's van events in het blad met de RTC erop en komen de bijzondere auto's in aanmerking voor de Me en My Ride pagina en misschien voor een reportage. Bij de reportage wordt weer de clubnaam genoemd een het cirkeltje is weer rond. En als er dan ook nog RTC-ers mee sprinten
*. 3 tot 4 maal per jaar een Toertocht is voldoende
Het moet geen gewoonte worden en door er maar een aantal per jaar te doen blijft het een leuk en bijzonder evenement.
*. De Clubspecials op Zandvoort
Mooie initiatief, dan kunnen de RTC-ers die komen voor Show hun auto op het paddock planten, en degene die hun auto willen gebruiken waarvoor die gemaakt is los gaan.
*. De grasveld meetings meer spreiden over het land.
Iedere keer als er een kleine meeting (lees bijv. Williams meeting) wordt georganiseert is dit bijna altijd in Bodegraven bij de Mac. Dit kan ook wat gespreider. Als de meeting klein blijft zijn er geen vergunningen nodig.
*. 1 of meerdere Assistenten voor de Meeting Coordinator.
Als je ziet wat er geregeld moet worden, pfff. Dit kun je gewoon niet overlaten aan 1 man. Door in een klein team te werken is het veel makkelijker om alle taken te verdelen en is het makkelijker een goede meeting te organiseren. Zou kan het team ook selecties van de auto's maken voor bijv. de indoor Automaxx events zoals de ETS (European Tuning Show, Speed & Design en 100% Tuning)Op Summer Edition moet je gewoon groot uitpakken, dat is door een paar man makkelijker te regelen dan door 1. We moeten ons daar spectaculair presenteren. Kijk hoe het show-off team van Midlands dat doet. Dat is misschien wat te overdreven, maar ik denk dat we met de inzet van leden een mooie stand kunnen neerzetten. Een carnevals vereniging begint na de Carnaval ook weer meten met bouwen van de optocht auto van volgend jaar. Als je in januari start met inrichten en uit tekenen van de stand en daarna begint met atributen maken en verzamelen, dan kun je in juli je sterk presenteren.
*. Sponsoren.
Ik vind dat de sponsoren maar weinig betrokken bij de RTC. Op de sluitmeeting was er zelfs niemand aanwezig (ik vind MB een uitzondering die wilde komen maar konden niet). Ze betalen voor een pakket krijgen een introductie en een eigen gedeelte op de site en vervolgens wordt daar weinig gereageerd en koppelt de sponsor dit niet terug en stopt er mee of doet geen aanbiedingen. Hoe vaak houdt de sponsorcoordinator contact? Als de sponsorcoordinator en het meetingcoordinator de koppen bij elkaar steken en eens een Sponsormeeting organiseren. Je kan dit naar een sponsor wel verkopen, wie wil er met zijn bedrijf nou geen gratis reclame. Vaak zitten zij op een industrieterrein en dus redelijke ruimte. Zo kunnen de klanten (clubleden) eens zien wat zo'n bedrijf doet. Kan het bedrijf een kleine rondleiding doen en goed zijn producten presenteren. Op de grote meetings zijn er diverse sponsoren en shopt iedereen, nu is er speciale aandacht voor die ene sponsor en zijn producten.
*. Openings & Sluitmeeting.
Deze meeting moet je centraal houden in de omgeving van Utrecht. Je zag dat de opkomts in Rotterdam en in Zwolle lager was als in de Meern. Misschien is het ook een idee om de meeting minder statisch te maken. Zorg dat er wat te doen is. Kan even geen goed voorbeeld geven dat past, maar zoiets als een opblaasbaar luchtkasteel voor kinderen.
Vet gedrukt is weer nieuw
- Actiever contact met CRS, die komt de contacten tengoede waardoor we meer voor elkaar kunnen beteken. BW's etc, dit gaat nogal eens fout.
Reactiemogelijkheid -> Topic.
Liever geen reactie of chat -> Advertentie.
Hij gaat er weer nee verder en heeft weer een megane 1 phase2 cabrio met schade gekocht uit frankrijk voor zijn vrouwLuco/Alpine-racer schreef:waar is het topic van harold megane driver gebleven, of is er nog wat gebeurd sinds dat nare verhaal van zijn zoontje???/
ja dat weet ik maar nu is zijn topic wegRobert-Jan schreef:Hij gaat er weer nee verder en heeft weer een megane 1 phase2 cabrio met schade gekocht uit frankrijk voor zijn vrouwLuco/Alpine-racer schreef:waar is het topic van harold megane driver gebleven, of is er nog wat gebeurd sinds dat nare verhaal van zijn zoontje???/
Echt dan zal die het wel laten verwijderen door een moderator ofzoLuco/Alpine-racer schreef:ja dat weet ik maar nu is zijn topic wegRobert-Jan schreef:Hij gaat er weer nee verder en heeft weer een megane 1 phase2 cabrio met schade gekocht uit frankrijk voor zijn vrouwLuco/Alpine-racer schreef:waar is het topic van harold megane driver gebleven, of is er nog wat gebeurd sinds dat nare verhaal van zijn zoontje???/
En lex vergeet de dames nietLex schreef:Zo lekker terug van een daggie Essen Motorshow. Hoop mooie bakken gezien![]()
En de "kip" bij Bigdaddy's was echt goed.
Roy schreef:Ja heLex schreef:Mooie foto Roy in het ACT.![]()
Jammer dat er altijd weer mensen zijn die zitten te huilen over standaard auto's
MB performance nog gevonden?jochem de haas schreef:En lex vergeet de dames nietLex schreef:Zo lekker terug van een daggie Essen Motorshow. Hoop mooie bakken gezien![]()
En de "kip" bij Bigdaddy's was echt goed.
Op de boven verdieping. Ergen is de middelste rij.Roy schreef:Waar stond hij ergens. Volgende week ga wij ook dus ff langs bij hun
Tja die lex zegt hiet moeten we naar boven ruik maar ...Roy schreef:Komt goedjochem de haas schreef: ...ga maar op de geur van eten af ..![]()
Vandaar dat jullie het ook gevonden hebben?![]()
lekker slimLex schreef:Dees
Clio met 1800 Turbo 221pk
Zelf geen foto's gemaakt, niemand had een camera mee.
valt dan nog tegen zeg die nieuwe 2 liter doet met een groep N computer ook boven de 200 pk en dan heb je minder shit eromheen wat kapot kanRoy schreef:Leuk blok voor in je 5jochem de haas schreef:16v met turbo 221 pk bij 0,6 bar knal geel en smoot ...nee geen foto's gemaakt van niets ....
Maar Luco die sist niet als je schakelt.Luco/Alpine-racer schreef:valt dan nog tegen zeg die nieuwe 2 liter doet met een groep N computer ook boven de 200 pk en dan heb je minder shit eromheen wat kapot kanRoy schreef:Leuk blok voor in je 5jochem de haas schreef:16v met turbo 221 pk bij 0,6 bar knal geel en smoot ...nee geen foto's gemaakt van niets ....
nee das waarLex schreef:Maar Luco die sist niet als je schakelt.Luco/Alpine-racer schreef:valt dan nog tegen zeg die nieuwe 2 liter doet met een groep N computer ook boven de 200 pk en dan heb je minder shit eromheen wat kapot kanRoy schreef:Leuk blok voor in je 5jochem de haas schreef:16v met turbo 221 pk bij 0,6 bar knal geel en smoot ...nee geen foto's gemaakt van niets ....