Radiografische afstandbediening clio Phase II

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
PeB

Nadat op brute wijze een einde is gemaakt aan mijn trouwe clio-tje uit "96 met een echt cleon-blok heb ik kort geleden een Clio Phase II aangeschaft. Deze auto is met de voor mij ongekende luxe van een CV uitgevoerd. Nu schreeuwt een klein beetje luxe al om meer, en het schijnt dat de CV module (relais?) eenvoudig is te vervangen voor eentje met een radiografische bediening. Wie kan mij hier meer over vertellen?

Groeten PeB
peter5GTTurbo
Contacteer:

Check de site van Conrad eens.
Daar hebben ze van die radiografische relais.
Hoop ik alleen dat ze er ook 1 hebben voor een Renault.
Riël
Über-Spammer

op ebay.de vind je ook veel zentralverrieglung setjes :) voor 2 of 3 tientjes heb je een kastje met afstandsbediening, aanlsuiten bij het knopje in je dash en klaar (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

PeB

Aansluiten bij het knopje op de dash?, ik zie daar alleen de zekeringenkast. In ieder geval bedankt voor te tip, maar ik heb weinig zin om allerlei aansluitingen in de kabelboom te maken. Maar mocht je weten of er kant en klare systemen zijn zonder al te veel kabelwerk dan hoor ik het graag.

mvg

Paul
Riël
Über-Spammer

Het zijn niet erg veel aansluitingen hoor :) alleen een draadje bij het draadje voor openen en een draadje bij het draadje voor sluiten :)

En + en - dna.

Ik weet niet of je zo'n relais gewoon kan vervangen, nog niet van gehoord, maar zou goed kunnen!
Tom
Moderator
Car: MB

die relais zijn er wel volgens mij. Riël bedoelt de schakelaar in de interieur waarmee je al je portieren en koffer open en dicht kunt doen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
PeB

Ik heb een basismodel clio, deze is niet uitgevoerd met een schakelaar in het dashboard voor het afsluiten en openen. Het risico van een car-jacking neem ik dan ook maar op de koop toe :) . Maar in ieder geval bedankt voor de hulp.
Plaats reactie