En ik weet dat de mensen in het noorden dit een fijne zet vonden.
En de rest is r gewoon niet nu.
ook ik vond t jammer dat ze er niet waren...Chris schreef:Thanks Riël. Maar de club heeft geen winstoogmerk, wat doen jullie nu dan met het geld wat er over is/blijft?
Reacties op de stikkers waren altijd erg positief.....
Vat het aub niet verkeerd op he..., ik snap jullie ook wel gezien de kosten, maar ik zou me goed in kunnen denken dat er best iets gedaan zou kunnen worden op het gebied van sponzering binnen zo'n grote clubRiël schreef:Dramatisch? Hoezo dramatisch?
't is gewoon heel simpel, het kostte een kapitaal in onze ogen. dat zijn dan 700 euro per jaar voor die weggooistickers
Als jij iemand vind die ons gratis 350 stickers drukt, be my guestMaar wel zonder merknaampje erop ofzo.
Nee, opnosferatu is de programmeur.Merijn schreef:Die heb ik al gehad...Riël schreef:Iemand een sneakpeak ?En zag er goed uit!
Wie is er overigens mee bezig?? Dennis niet, dacht ik.
Nee, ik vat het niet verkeerd op, maar je moet ook niet denken dat we het ook niet willen proberen of dat we gewoon tegen die stomme stickers zijn want ik vind ze ook leuk hoorIvo8hoven schreef: Vat het aub niet verkeerd op he..., ik snap jullie ook wel gezien de kosten, maar ik zou me goed in kunnen denken dat er best iets gedaan zou kunnen worden op het gebied van sponzering binnen zo'n grote club![]()
Maar blijkbaar is deze gedachte erg vreemd
ja ik heb geen leven gehad die weekHesselgouda schreef:Zo gaat t hard met je posts!!Luco/Alpine-racer schreef:BOE![]()
, was wel rustig voor je zeker tijdens je ban!!
heb je councelling gehad dan die week whe he heLuco/Alpine-racer schreef:ja ik heb geen leven gehad die weekHesselgouda schreef:Zo gaat t hard met je posts!!Luco/Alpine-racer schreef:BOE![]()
, was wel rustig voor je zeker tijdens je ban!!
en voor deze site had ik ook geen leven![]()
Ivo8hoven schreef:Owkee dan, helder![]()
Ik zal ook eens even rondkijken voor die stickers
Ik vond de meeting zekers goed geregeld!Riël schreef:De meeting is niet minder druk bezocht dan anders, dus hij was zeker succesvol! Qua organisatie is het ook perfect gegaan, plee's, stroom, medewerking hogeschool, en niet te vergeten de catering. Dus ik klaag zeker niet
En ik weet dat de mensen in het noorden dit een fijne zet vonden.
En de rest is r gewoon niet nu.
nou ga dan eens een gt blok reviseren voor meIvo8hoven schreef:Net een verkocht, verder gebeurt er weinig hier op Zuid...
Erik, en hij is gestopt met tellen bij de ingang. op 200 (uit mn hoofd)Chris schreef:
Maar wie heeft er geteld dan? Er waren op zeker minder auto's, niet dat dat verder uitmaakt, het was er niet minder gezellig om!
Wat heb je verkocht?Ivo8hoven schreef:Net een verkocht, verder gebeurt er weinig hier op Zuid...
Jij bent scherp!Bram schreef:Misschien is het wel mistlamp links en mistlamp rechts