Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ivo
Über-Spammer

Robert-Jan schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:als die zo doorgaat heeeeeeeeeeeeel snel :D :D
ga jij hem helpen :D
....Ow jee, die ouwe is er weer hoor..., gelijk weer wijs doen hier :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
Robert-Jan schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:als die zo doorgaat heeeeeeeeeeeeel snel :D :D
ga jij hem helpen :D
....Ow jee, die ouwe is er weer hoor..., gelijk weer wijs doen hier :p
volgende keer kom ik met de patrol, zal ik die rare bmw kwiebussen eens tussen de renaultjes uit duwen :wink: :wink: :p
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Robert-Jan

Luco/Alpine-racer schreef:en weg is die he rj :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik ben er nog, ouwe :D.
VLK Groep
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:en weg is die he rj :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik ben er nog, ouwe :D.
ik bedoelde die bmw rijder
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je mocht willen dat je zo'n mooie zes-in-lijn had Opa2. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

heeeeeee erelid (Y) (Y) (Y)
Robert-Jan

Luco/Alpine-racer schreef:heeeeeee erelid (Y) (Y) (Y)
Daar is Chris trots op hoor (Y).
VLK Groep
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

en terecht toch :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Robert-Jan schreef:
ALV 2004 niet bezocht zeker?

Hoe kom je daarbij?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

2004 was ik nog niet hier he :)
Robert-Jan

Chris schreef:
Robert-Jan schreef:
ALV 2004 niet bezocht zeker?

Hoe kom je daarbij?
Daar was ik wel bij.

Dacht dat je dat wel leuk vond
VLK Groep
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Denk maar eens terug wat ik toen allemaal aan jullie verteld heb. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

vertel het mij ook eens :)
Robert-Jan

Chris schreef:Denk maar eens terug wat ik toen allemaal aan jullie verteld heb. :)
Das al weer een jaar geleden, heb daar echt geen idee meer van.

Weet wel dat jij liever gewoon betalend was geworden dan erelid
VLK Groep
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Superleuk natuurlijk! Maar voor de rest wil ik net als jullie zijn. (Y) Daarom betaal ik ook gewoon mijn lidmaatschap, wat niet meer hoeft eigenlijk. :)
Robert-Jan

Daar hebben de leden toen voor gestemd om jou, Bas en Tino erelid te maken
VLK Groep
Roy
Moderator

Chris schreef:Denk maar eens terug wat ik toen allemaal aan jullie verteld heb. :)
Maar het kan geen kwaad om op de kleintjes te letten :wink: :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chris schreef: Heeft er niemand nog wat aanvullingen?
Chris schreef:
Lex schreef:Komt alvast wat, kunnen jullie het aanvullen

RTC Algemene Ledenvergadering 2005/2006

*. RTC moet zich beter laten zien op de Grotere meetings. Om zo meer landelijke bekendheid te creëren.
In 2005 is de RTC alleen aanwezig geweest op 2 grote Automaxx events, Summer Edition en de speciale "franse" editie. Contact bij VDB/TE2 is Sanne, zij regelt voor alle clubs: paddock kaarten en een standplaats. Mail adres: sanne@automaxx.nl. Als je dan een aantal Top-wagens en paar normale auto's neerzet vergroot je de uitstraling van een club en de "normale auto's" houden de club toegankelijk. Zo trek je nieuwe leden aan en ontstaat er landelijke bekendheid, komen er foto's van events in het blad met de RTC erop en komen de bijzondere auto's in aanmerking voor de Me en My Ride pagina en misschien voor een reportage. Bij de reportage wordt weer de clubnaam genoemd een het cirkeltje is weer rond. En als er dan ook nog RTC-ers mee sprinten

*. 3 tot 4 maal per jaar een Toertocht is voldoende
Het moet geen gewoonte worden en door er maar een aantal per jaar te doen blijft het een leuk en bijzonder evenement.

*. De Clubspecials op Zandvoort
Mooie initiatief, dan kunnen de RTC-ers die komen voor Show hun auto op het paddock planten, en degene die hun auto willen gebruiken waarvoor die gemaakt is los gaan.

*. De grasveld meetings meer spreiden over het land.
Iedere keer als er een kleine meeting (lees bijv. Williams meeting) wordt georganiseert is dit bijna altijd in Bodegraven bij de Mac. Dit kan ook wat gespreider. Als de meeting klein blijft zijn er geen vergunningen nodig.

*. 1 of meerdere Assistenten voor de Meeting Coordinator.
Als je ziet wat er geregeld moet worden, pfff. Dit kun je gewoon niet overlaten aan 1 man. Door in een klein team te werken is het veel makkelijker om alle taken te verdelen en is het makkelijker een goede meeting te organiseren. Zou kan het team ook selecties van de auto's maken voor bijv. de indoor Automaxx events zoals de ETS (European Tuning Show, Speed & Design en 100% Tuning)Op Summer Edition moet je gewoon groot uitpakken, dat is door een paar man makkelijker te regelen dan door 1. We moeten ons daar spectaculair presenteren. Kijk hoe het show-off team van Midlands dat doet. Dat is misschien wat te overdreven, maar ik denk dat we met de inzet van leden een mooie stand kunnen neerzetten. Een carnevals vereniging begint na de Carnaval ook weer meten met bouwen van de optocht auto van volgend jaar. Als je in januari start met inrichten en uit tekenen van de stand en daarna begint met atributen maken en verzamelen, dan kun je in juli je sterk presenteren.

*. Sponsoren.
Ik vind dat de sponsoren maar weinig betrokken bij de RTC. Op de sluitmeeting was er zelfs niemand aanwezig (ik vind MB een uitzondering die wilde komen maar konden niet). Ze betalen voor een pakket krijgen een introductie en een eigen gedeelte op de site en vervolgens wordt daar weinig gereageerd en koppelt de sponsor dit niet terug en stopt er mee of doet geen aanbiedingen. Hoe vaak houdt de sponsorcoordinator contact? Als de sponsorcoordinator en het meetingcoordinator de koppen bij elkaar steken en eens een Sponsormeeting organiseren. Je kan dit naar een sponsor wel verkopen, wie wil er met zijn bedrijf nou geen gratis reclame. Vaak zitten zij op een industrieterrein en dus redelijke ruimte. Zo kunnen de klanten (clubleden) eens zien wat zo'n bedrijf doet. Kan het bedrijf een kleine rondleiding doen en goed zijn producten presenteren. Op de grote meetings zijn er diverse sponsoren en shopt iedereen, nu is er speciale aandacht voor die ene sponsor en zijn producten.

*. Openings & Sluitmeeting.
Deze meeting moet je centraal houden in de omgeving van Utrecht. Je zag dat de opkomts in Rotterdam en in Zwolle lager was als in de Meern. Misschien is het ook een idee om de meeting minder statisch te maken. Zorg dat er wat te doen is. Kan even geen goed voorbeeld geven dat past, maar zoiets als een opblaasbaar luchtkasteel voor kinderen.

Vet gedrukt is weer nieuw
- Scheiden van het bestuur en de moderators. Dit voorkomt vervelende situaties die de club schaden/bestuursleden. Maw, bestuur niet in de mod groep deel laten nemen.
- Actiever contact met CRS, die komt de contacten tengoede waardoor we meer voor elkaar kunnen beteken. BW's etc, dit gaat nogal eens fout.
- Duidelijkheid omtrent de website + streefdata "normale" versie online.
Haas
Car: Megane RS

Chris schreef:Superleuk natuurlijk! Maar voor de rest wil ik net als jullie zijn. (Y) Daarom betaal ik ook gewoon mijn lidmaatschap, wat niet meer hoeft eigenlijk. :)
dat kan toch ook :)
Vind persoonlijk best dat mensen hier mogen weten wie de 'beginners' zijn en wie er dus heel veel voor de club hebben gedaan. En dan bedoel ik iedereen, jij, tino, bas, pieter, robert db, enz, ook degenen die niet meer forumactief zijn (jammer eigenlijk!). Misschien vind jij al die aandacht niet nodig...persoonlijk gezien dan?

:)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Haas schreef:
Chris schreef:Superleuk natuurlijk! Maar voor de rest wil ik net als jullie zijn. (Y) Daarom betaal ik ook gewoon mijn lidmaatschap, wat niet meer hoeft eigenlijk. :)
dat kan toch ook :)
Vind persoonlijk best dat mensen hier mogen weten wie de 'beginners' zijn en wie er dus heel veel voor de club hebben gedaan. En dan bedoel ik iedereen, jij, tino, bas, pieter, robert db, enz, ook degenen die niet meer forumactief zijn (jammer eigenlijk!). Misschien vind jij al die aandacht niet nodig...persoonlijk gezien dan?

:)
Zoals het nu is is het goed. :)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:BOE
Zo gaat t hard met je posts!! :lol: :lol: , was wel rustig voor je zeker tijdens je ban!! :)
Riël
Über-Spammer

Streefdata site? :D

Er wordt aan gebouwd in elk geval, weer helemaal from scratsch.

Zelf hoop ik dat ie in het begin volgend jaar operationeel is :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas
Car: Megane RS

Chris schreef:Zoals het nu is is het goed. :)
mooi :D
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15690
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Riël, zou leuk zijn als hij 1-1 in de lucht is... Hoe lang is de site al weg eigenlijk? BTW, ben jij momenteel het enigste bestuurslid die actief online is? :)

Enne, wat was nou de reden van de afsluitstikkers? Nog geen antwoord gehad..... (S)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Riel, is het geen optie om de site modulair te implementeren? Als je alles ineens wilt doen, loop je heel snel tegen een enorme hoeveelheid problemen op. Misschien eerst de interface erop, zodat het wat aangekleder is. Daarna de rest van de special features uitwerken en implementeren?

Een migratie gaat ook niet van het 1 op het andere moment. :)
Riël
Über-Spammer

Chris schreef:Riël, zou leuk zijn als hij 1-1 in de lucht is... Hoe lang is de site al weg eigenlijk? BTW, ben jij momenteel het enigste bestuurslid die actief online is? :)

Enne, wat was nou de reden van de afsluitstikkers? Nog geen antwoord gehad..... (S)
Te duur.

We hebben deze afweging gemaakt: er zijn misschien 10 mensen die de stickers aktief sparen.

De stickers kosten ongeveer 300-350 euro per afsluiting. Dat is erg veel geld voor stickers die voor 95% niets meer mee gedaan word...?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Thanks Riël. Maar de club heeft geen winstoogmerk, wat doen jullie nu dan met het geld wat er over is/blijft?

Reacties op de stikkers waren altijd erg positief.....
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Riel, is het geen optie om de site modulair te implementeren? Als je alles ineens wilt doen, loop je heel snel tegen een enorme hoeveelheid problemen op. Misschien eerst de interface erop, zodat het wat aangekleder is. Daarna de rest van de special features uitwerken en implementeren?

Een migratie gaat ook niet van het 1 op het andere moment. :)
dat word ook wel gedaan. Maar er wordt nu gebouwd aan een hoofdsite en een inpassing van dit forum.

Dan komt de rest inderdaad.

Iemand een sneakpeak ? :p
Merijn
Über-Spammer

Maar het is absoluut een goeie marketing-tool... Iedereen heeft die dingen en ze worden overal geplakt. :)
Merijn
Über-Spammer

Riël schreef:Iemand een sneakpeak ? :p
Die heb ik al gehad... :) En zag er goed uit!

Wie is er overigens mee bezig?? Dennis niet, dacht ik.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Merijn schreef:Maar het is absoluut een goeie marketing-tool... Iedereen heeft die dingen en ze worden overal geplakt. :)
Juist! Komt nog eens bij dat je de mensen toch ff aansprak bij de entree, en ze hadden iets leuks in handen... Maar blijkbaar is mijn gedachte gang herzien... :)
Riël
Über-Spammer

Chris schreef:Thanks Riël. Maar de club heeft geen winstoogmerk, wat doen jullie nu dan met het geld wat er over is/blijft?

Reacties op de stikkers waren altijd erg positief.....
Dit jaar komen we ongeveer precies op 0 uit :)

Het is altijd fijn wat geld over te hebben voor een volgend jaar. Van een maal die 350 euro hebben we nu bijvoorbeeld een eigen tent aangeschaft, eneen dvd speler voor op meetings.

Er is eigenlijk geen geld wat overblijft. Bovendien hebben we dit jaar ook moeten betalen voor de meetingterreinen. Feyenoord weet ik even niet meer, zwolle was inclusief stroom en organisatie iets van 300 euro.
Je weet dat dit niet altijd zo is, maar dit jaar toevallig wel :)
Riël
Über-Spammer

Maargoed, het is een beslissing geweest die in onze ogen de club ten goede kwam, zou niemand er blij mee zijn: alles kan teruggedraaid worden :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Riël, is de rest van het bestuur bewust stil? Of hebben ze zwijgplicht? Ik zie ze nergens meer, behalve in het Wist U dat Topic.

Ik wist niet dat Zwolle geld kostte. :)
Hoe kijkt het bestuur terug naar die meeting?
We kwamen de noordelingen nu tegemoet, maar heeft dat zijn vruchtten afgeworpen? :)
Gesloten