vandaag weer wezen klussen met hobby-rob. Plan was om de schroefset er maar eens onder te gooien. Nou, dat hebben we geweten...

eerst maar eens de bovenkant losmaken. Zoals ik al had gemerkt zat t loei en loeivast, dus maar alvast ingespoten met wd40, sleutel 21 eromheen, inbuserin en rossen maar. Dat ging redelijk...weet niet hoe ze dat ding vast hebben gezet, maar ik denk met een 80000Nm oid

niet normaal meer. RV was de handel dus los. LV zelfde verhaal dan maar. Na eerst mijn sleutel krom gebogen te hebben, draaide de inbus dol, dus ja, daar sta je dan. Nou, twee opties, zuigerstang door of de kop eraf. Eerst begonnen met plan A, maar ja, gehard staal zaagt natuurlijk voor geen meter en al helemaal niet met een zaagblaadje van een ijzerzaag. Snel op plan B overgegaan, kortom, bovenste schotel eraf slijpen.
Zo doen we dat, niet zeuren, de tol erop:
Eindresultaat na wat ros en beukwerk:
Nou, dat eenmaal gehad, de schroefset er maar eens onder, maar wat schetst onze verbazing, 52mm fusees en dat past niet op 54mm veerpoten

Tot zover t verlagingsverhaal dan maar. ff beter gekeken zat t 1.1 subframe, fusee's en assen er nog onder. Handig die rob, die ziet de verschillen nou net ff wat eerder

Goed, ik geef t toe, heb zitten slapen, want er zit niet eens een stabi stang op

Toen de hele voortrein er maar ondervandaag gesnukt.
Moet op zoek naar wat anders, wat dit werkt niet
Ook zaten we nog wat roest zitten, dus daar maar ff mee aan de slag gegaan. Na enig krab en steekwerk:
Door de roest RV weg te halen, kwamen we op t idee de motorsteun daar weg te halen, gebruikik toch niet en zit in de weg bij t lassen daar en als de motor erin zit, dus opzouten met dat ding:
resultaat heb ik niet meer op de foto gezet jammergenoeg.
Toch nog een volle dag druk bezig geweest en weer een hoop teleurstellingen te verduren gekregen. Ik weet dan ook niet of ik er nog zo'n zin in heb, er gaat erg veel geld in zitten en daaar had ik van tevoren (misschien stom

) niet echt op gerekend.
We hebben m de garage uitgetild en buiten gezet onder een stuk plastic. Ga eens ff denken of ik wel verder wil met dit kadaver.....
![Afbeelding]()