vandaag ff men GT-tje laten draaien,hij staat namelijk ff op stal omdat hij nog gekeurd moet worden en ik nog geen verz heb genomen.
ik startte de motor en hij rookte voor circa 1min praktisch niet, ik gaf een beetje gas om hem wat toeren te laten maken (2000rpm ofzo) en hij begon hevig te roken, grijze witachtige rook met een oliegeurtje, geen blauwe.
ik hield men hand achter de uitlaat en men hand hing op 2 sec vol met zwarte spetters olie en vaders auto was vanvoor ookal goed bespikkeld (stond erachter op 1m)
ik gaf nog eens wat gas en ik hoorde een knal, niet echt hard maar toch een knal uit de pijp.
is dit wel normaal??? ik weet ook wel dat het koud is buiten, maar hij dompte toch wel erg hard, dat deed hij aan het begin van de week ookal toen ik em ff liet draaien.
grijze/witachtige rook
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: ma 1 aug 2005 22:30
bougies Nieuw, koelvloeistof nog niet gekeken, ga ik eens doen.
is het vochtig waar die staat?
Auto tijdje niet gedraaid, je start m, na een minuutje geef je gas er komt een flow door je uitlaat. Door de eventuele vocht in de schuur is in de uitlaat het roet een soort van los geweekt en komt mee naar buiten. Dit is mijn idee. van die knal heb ik geen idee
grt
Auto tijdje niet gedraaid, je start m, na een minuutje geef je gas er komt een flow door je uitlaat. Door de eventuele vocht in de schuur is in de uitlaat het roet een soort van los geweekt en komt mee naar buiten. Dit is mijn idee. van die knal heb ik geen idee
grt
Heerlijk weer een franse auto
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: ma 1 aug 2005 22:30
ja vocht is hier HET probleem wel, zei een maat van me juist ook dat het kwam door de condens die roetdeeltjes losweekt en daardoor naarbuiten stuwt.
ik woon op een vierkantshoeve en hij staat in de stal ja, ik kan em ook niet ergens anders gaan zetten, ben al blij dat i binnen staat, ik merk zelfs dat men zetels wat vochtig zijn en er condens op dash en stuur hangt.
dan zal het waarsch dat wel zijn, want 2-3 maand geleden toen ik em kocht deed hij het niet, en ik heb er sinds niet mee gereden. dus...
ik woon op een vierkantshoeve en hij staat in de stal ja, ik kan em ook niet ergens anders gaan zetten, ben al blij dat i binnen staat, ik merk zelfs dat men zetels wat vochtig zijn en er condens op dash en stuur hangt.
dan zal het waarsch dat wel zijn, want 2-3 maand geleden toen ik em kocht deed hij het niet, en ik heb er sinds niet mee gereden. dus...
hmz...een gtt op een vochtige plek... 
kun je er geen verwarminkje bijzetten of is de ruimte daar te groot of ongeisoleerd voor?
zet anders een goeie grote vochtvreter in je auto, helpt altijd. Regelmatig elke week leeggooien,scheelt al een stuk.

kun je er geen verwarminkje bijzetten of is de ruimte daar te groot of ongeisoleerd voor?
zet anders een goeie grote vochtvreter in je auto, helpt altijd. Regelmatig elke week leeggooien,scheelt al een stuk.
ik heb het ook hoor, vooral nu. Als ik nu de GTT ga starten, en ik geef iets gas, dan spuit ik de auto van de buurtjes zwart, ze hebben me er al een keer op aan gesproken



Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Mooi zwart is niet lelijk. Mat zwart al helemaal niet....Leon schreef:ik heb het ook hoor, vooral nu. Als ik nu de GTT ga starten, en ik geef iets gas, dan spuit ik de auto van de buurtjes zwart, ze hebben me er al een keer op aan gesproken![]()
HEbben ze een goeie reden om hem gelijk te wassen

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: ma 1 aug 2005 22:30
ja vochtvreters gaan op 1 dag volzitten en een stoofje is ook geen oplossing, het is een garage (stal) waar plaats is voor 3 autos, geen plafond , alleen 10m hoger een dak van aluminium, 3-4 poorten met gaten en kieren waar de wind in en uit kan. het is zoals ik zeg, ik mag al blij zijn dat i niet buiten moet staan.Haas schreef:hmz...een gtt op een vochtige plek...
kun je er geen verwarminkje bijzetten of is de ruimte daar te groot of ongeisoleerd voor?
zet anders een goeie grote vochtvreter in je auto, helpt altijd. Regelmatig elke week leeggooien,scheelt al een stuk.
anders moet ik moeders garage eens onteigenen, deze is klein, vaste vloer, en lichtjes geisoleerd, haar clio heeft zen beste tijd toch gehad

normaal kan ik em volgende week eens goed warmrijden, zaterdag heb ik men veren en dempers, dan nieuwe bandjes erop, naar de keuring, platen halen en VROEMMMMMMMMMM

-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: do 7 apr 2005 12:20
- Locatie: Veendam
hup! moeders kliko uit de box en je vijf erin 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!