Mark 5T cup Megane
top project, alles tot in de puntjes aangepakt zie ik wel 
Hoe ga je je voorbumper modificeren? Lijkt me dat bij een normale bumpert de oliekoeler nu niet ideaal zit?
Ik loop er namelijk ook nog mee te k*tten. Ik dacht briljant te zijn en hem voor mijn radiateur te zetten. Maar icm met mijn FMIC werd dat m niet kwa koeling
grtz Jiggy

Hoe ga je je voorbumper modificeren? Lijkt me dat bij een normale bumpert de oliekoeler nu niet ideaal zit?
Ik loop er namelijk ook nog mee te k*tten. Ik dacht briljant te zijn en hem voor mijn radiateur te zetten. Maar icm met mijn FMIC werd dat m niet kwa koeling

grtz Jiggy
nee, dat weggevouwen driehoekjemark 5t schreef:hoe bedoel je riel?
die koeler is gewoon voor de motorolie

@ riel dat hoekje blik wat je weghaalt bevordert de luchtdoorstroming naar je IC idd.
@ steven idd echte slopel techniek
@ jiggy gewoon wat sleuven in de bumpert maken of gaten boren ik zie wel.
@ steven idd echte slopel techniek

@ jiggy gewoon wat sleuven in de bumpert maken of gaten boren ik zie wel.
mijn kameraad had vanmiddag geen tijd dus nog geen slangen geperst.
wel even op de sloop 2 zo goed als nieuwe koplampen gescoort en nog allerlei ander klein grut wat ik voor het spuiten van de auto moest verwijderen en nu natuurlijk weer eens kwijt was.
totaal hiervoor maar 25 euries kwijt
verder kwam ik er vanmiddag achter dat het stuk kabelboom onder de rechter koplamp 1 grote puinhoop is
het gaat om het stuk wat met een stekker aan het stuk kabelboom zit wat uit de balk komt. (er hangen 2 relais aan)
wie heeft dat stuk kabelboom nog liggen?
liefst kompleet met relais.
of past dat ook ven elke normale 5? (kwam er pas achter toen ik terug was van de sloop namelijk)
wel even op de sloop 2 zo goed als nieuwe koplampen gescoort en nog allerlei ander klein grut wat ik voor het spuiten van de auto moest verwijderen en nu natuurlijk weer eens kwijt was.
totaal hiervoor maar 25 euries kwijt

verder kwam ik er vanmiddag achter dat het stuk kabelboom onder de rechter koplamp 1 grote puinhoop is

het gaat om het stuk wat met een stekker aan het stuk kabelboom zit wat uit de balk komt. (er hangen 2 relais aan)
wie heeft dat stuk kabelboom nog liggen?
liefst kompleet met relais.
of past dat ook ven elke normale 5? (kwam er pas achter toen ik terug was van de sloop namelijk)
zo heb net even mijn clio opgehaald
lekker hhor dat bovenin toeren janken!!
vorige eigenaar heeft er erg veel aan gespendeerd dus technisch een topper alleen wat kleine beschadigingen en een beetje roest recter achterscherm
foto`s komen nog wel eerst even rijden
lekker hhor dat bovenin toeren janken!!
vorige eigenaar heeft er erg veel aan gespendeerd dus technisch een topper alleen wat kleine beschadigingen en een beetje roest recter achterscherm
foto`s komen nog wel eerst even rijden

gewoon de complete auto met een H-D reiniger met motorcleaner schoongespoten.
daarna laten spuiten ook onder de motorkap.
vervolgens voordat je weer gaat monteren eerst alle onderdelen schoonmaken en evt ook even spuiten.
kost idd wel heel erg veel tijd
maarja je moet wat voor je hobby over hebben he
nu maar hopen dat als ie klaar is alles ook zo schoon blijft (zal wel niet)
daarna laten spuiten ook onder de motorkap.
vervolgens voordat je weer gaat monteren eerst alle onderdelen schoonmaken en evt ook even spuiten.
kost idd wel heel erg veel tijd

maarja je moet wat voor je hobby over hebben he

nu maar hopen dat als ie klaar is alles ook zo schoon blijft (zal wel niet)
volgens mijn ken ik die zwarte 5! is weer helemaal top als et dezelfde is is al weer een paar jaar geleden cker dat ie verkocht is?mark 5t schreef:ja die zwarte bestaat nog als het goed is maar die was slecht zeg!!!
vooral rondom de achterruiten.
ik heb hem verkocht aan iemand in overschild (gr)
staat nu bij een groot liefhebber heeft alle types 5 gt turbo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij is die zwarte in 2004 of 2003 weer verkocht, ding was nogal krokant bleek later 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik heb mijn clio 1.8 16V bij iemand in overschild in onderhoud hij raced met een gele clio 2L heeft ook nog een omgebouwde gele 5gt turboErik Olijnsma schreef:volgens mij is die zwarte in 2004 of 2003 weer verkocht, ding was nogal krokant bleek later
ja das een hele bekende : Dj Hofmans
-
- Contacteer:
is dat niet die symphatieke gozer,,,,,,,,,, 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat is er dan aan omgebouwd?Izebrand schreef: een omgebouwde gele 5gt turbo
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
zo hier dan de beloofde foto van mijn nieuwe CLIO 16 V
vanavond komen er andere wielen onder en wat andere kleinigheden repareren voor een frisse apk
![Afbeelding]()
vanavond komen er andere wielen onder en wat andere kleinigheden repareren voor een frisse apk
vandaag ook nog even beide voorwielkuipen en schokbreker tunnels lekker ingesmeerd met de kwast
kan voorlopig geen roest duivel meer bij komen
verder nog nieuwe plastic beschermkappen gemonteerd met dank aan Heine
![Afbeelding]()

kan voorlopig geen roest duivel meer bij komen

verder nog nieuwe plastic beschermkappen gemonteerd met dank aan Heine

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die zal niet zo snel meer roesten nee

leuke 16v trouwens
is ie voor tijdelijk? of blijf je em rijden?

leuke 16v trouwens

ben gisteren nog bij dj geweest is een andere zwarte gt turbo die hij heeft is dus niet dezelfde!Izebrand schreef:is idd dj hofmans.
is gewoon helemaal weer als nieuw blok is maximaal afgesteld![]()
hij heeft ook al het een ander aan mijn clio gedaan is echt helemaal ok!
waar die sloper niet goed voor is.
ziet er leuk uit die clio mark.

ziet er leuk uit die clio mark.

nee ik mis nog een stukkie kabelboom onder de rechter koplamp dus wie heeft er nog iets liggen?
wat betreft de clio die gaat denk ik weer in de verkoop maar als het zover is horen jullie het hier als eerste.
wat betreft de clio die gaat denk ik weer in de verkoop maar als het zover is horen jullie het hier als eerste.
zo vanavond even naar hardenberg automotive beurs in het komplex van v/d most.
heb vrijkaart en lekker gratis eten en drinken
natuurlijk ook even kijken voor nieuwe dingen je weet immers maar nooit wat je op een beurs tegenkomt
heb vrijkaart en lekker gratis eten en drinken

natuurlijk ook even kijken voor nieuwe dingen je weet immers maar nooit wat je op een beurs tegenkomt

-
Geen chat graag in dit topic Mark.mark 5t schreef:zo vanavond even naar hardenberg automotive beurs in het komplex van v/d most.
heb vrijkaart en lekker gratis eten en drinken![]()

Mooie Clio hoor 

ja dat bitumen is van motip en wordt speciaal verkocht voor de onderzijde van je auto.
opbrengen met een kwast scheelt een hoop geknoei en gespetter op je vloer wat normaal altijd wel gebeurt met die spuitbussen.
verder helpt het natuurlijk ook nog een beetje tegen steenslag en daardoor beschadigingen aan het staal (waar zich dan weer roest kan vormen)
gespoten delen die iets in het zicht kunnen komen spuit ik wel in met een spuitbus ML
en natuurlijk de binnenste drempels.
ik vindt het goed spul maar goed er zijn natuurlijk meer middelen te koop.
opbrengen met een kwast scheelt een hoop geknoei en gespetter op je vloer wat normaal altijd wel gebeurt met die spuitbussen.
verder helpt het natuurlijk ook nog een beetje tegen steenslag en daardoor beschadigingen aan het staal (waar zich dan weer roest kan vormen)
gespoten delen die iets in het zicht kunnen komen spuit ik wel in met een spuitbus ML
en natuurlijk de binnenste drempels.
ik vindt het goed spul maar goed er zijn natuurlijk meer middelen te koop.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
canonballman schreef:
Geen chat graag in dit topic Mark.

je valt in herhaling hoor ollie bollie
vandaag even de clio een grote beurt gegeven:
-nieuwe velgen en banden
-nieuwe rubbers om de aandrijfassen L+R
-nieuwe fuseekogel rechtsvoor
-nieuwe remmerij achter
-nieuwe motorolie + filter
-nieuwe strips onder koplampen en grill (dank aan Heine
)
volgende week opnieuw apk keuren en klaar
zo staat ie er nu bij helaas was het al donker.
![Afbeelding]()
-nieuwe velgen en banden
-nieuwe rubbers om de aandrijfassen L+R
-nieuwe fuseekogel rechtsvoor
-nieuwe remmerij achter
-nieuwe motorolie + filter
-nieuwe strips onder koplampen en grill (dank aan Heine

volgende week opnieuw apk keuren en klaar

zo staat ie er nu bij helaas was het al donker.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor lachte vrolijk mee, markie varkiemark 5t schreef:je valt in herhaling hoor ollie bollie
het is zo langzamerhand hier wel bekent op de site dat jij altijd het laatste woord moet hebben.
ga verder alstjeblieft je eigen topics vervuilen.
je bent aardig bezig om je eigen graf te graven binnen de RTC.
mzzl en prettig weekend
ga verder alstjeblieft je eigen topics vervuilen.
je bent aardig bezig om je eigen graf te graven binnen de RTC.
mzzl en prettig weekend