@ Steef, chargecooler kopuh ???

Ben het alleen wel met Reej eens over de velgen, maar dat is dus echt gewoon smaak.
Voor de rest helemaal super dat ding.

dan heb toch nog steeds aansluitingen nodig?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:nee joh gewoon op cup stand
overbodige troep weg
Neehoor, die kun je verplaatsenRobert-Jan schreef:dan heb toch nog steeds aansluitingen nodig?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:nee joh gewoon op cup stand
overbodige troep weg
Oja die aansluitingen kunnen natuurlijk ook op een andere plek op die buis komenSteven schreef:Neehoor, die kun je verplaatsenRobert-Jan schreef:dan heb toch nog steeds aansluitingen nodig?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:nee joh gewoon op cup stand
overbodige troep weg
Maar dat weet Floor allang al
ja baasSteven schreef:Of op je carb...
Niet chatten hier jongens
ai vergetenTom schreef:waar komt je nummerplaat eigenlijk?
Resultaat mag er zeker zijn!Florus schreef:Thanks voor de reactie's![]()
![]()
Ben er zelf ook erg blij mee,kost wel heeeeeeeeel veel tijd,energie,en nog meer geld
,maar ben wel superblij met het resultaat,ga zo eens ff kijken achter,hoe het is met m'n "kindje"
![]()
![]()
Zit nog wel te twijfelen,of ik wel of niet iets voor de I.C. moet doen?,vind het zo als ie nu is het mooiste,maarja als ie straks lek is of beschadigd wordt ik ook niet vrolijk denk ik,dus ben eigenlijk verplicht om er gaas voor te doen !
zo'n mooie bak, en er dan niet mee rijden?Florus schreef:Komt geen nummerplaat op,ga er toch niet mee rijdenknoerd schreef:ai vergetenTom schreef:waar komt je nummerplaat eigenlijk?
Daarom was ik eigenlijk verlopig nog niet van plan om de kabels te vervangen,maarja 2 nieuwe kabelbomen voor 65 euri vond ik toch wel de moeite,'k was overigens net op tijdMerijn schreef:Ja, maar alles is voor de hoofdprijs bij de dealer.
Die wil ik ook wel hebben ja.Roy schreef:Heb je misschien de bestelnummers van die kabelbomen nog?