ACT: GameConsoles.
Jep, maaar je moet nu de neppigheid van het mounten hiden ofzo
weer een beveiligingetje extra te omzeilen.

okee game freaks! ik heb FEAR binnen, maar krijg je niet draaiend! wie helpt me?
- mounten met deamon tools
- spel installeren
- openen
en dan?
virtual drive verstoppen met anti-blaxx of virtual cd hide? ik heb clone cd er al afgegooid, ik heb geen alcohol 120% of andere shit. of moet je nero er soms ook afgooien?
wat is de goeie volgorde?
- mounten met deamon tools
- spel installeren
- openen
en dan?
virtual drive verstoppen met anti-blaxx of virtual cd hide? ik heb clone cd er al afgegooid, ik heb geen alcohol 120% of andere shit. of moet je nero er soms ook afgooien?
wat is de goeie volgorde?
Immer wieder die verdammte Holländer
thnx! die staat in favorieten
valt allemaal niet mee hè, je zou bijna gaan kopen 

hmpf.... COD 2 en FEAR zijn denk ik niet te spelen met een onboard video card, ook al laat je m 256 mb van je RAM afsnoepen?
Nee, voor FEAR te spelen mag je zelfs nog wel behoorlijk inversteren in n videokaart . . .
ik heppet ondertussen in de gaten ja... naja helaas, zo'n fanatieke gamer ben ik nou ook weer niet.
misschien ga ik wel weer Unreal spelen
(ja de gewone, dus niet eens tournament
)
misschien ga ik wel weer Unreal spelen

op ebay.de zijn wel leuke kaartjes te vinden 

Zeker, ik heb vandaag een Sapphire X850Pro kaartje gekocht.Riël schreef:Nee, voor FEAR te spelen mag je zelfs nog wel behoorlijk inversteren in n videokaart . . .
Nu speel ik FEAR wel op HIGH

-
- Contacteer:
Ik ben Need for speed most wanted aan het kopen
Khoop dat ik hem werkend krijg..
bijna binnen
bijna binnen

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Als mij het lukt lukt het jou ook vastErik (Schepjes) schreef:Ik ben Need for speed most wanted aan het kopen![]()
bijna binnen

Ben inmiddels 8e in de lijst

en heb een pikzwarte supra

-
- Über-Spammer
zit al op 70%
eigenaar van een zwarte lambo gallardo
en daarnaast nog als favo's de porsche en een rode clio (leuk dat commentaar tijdens achtervolgingen)
eigenaar van een zwarte lambo gallardo

en daarnaast nog als favo's de porsche en een rode clio (leuk dat commentaar tijdens achtervolgingen)

-
- Über-Spammer
hij werkt al, na wat tipsRemco T. schreef:Als mij het lukt lukt het jou ook vastErik (Schepjes) schreef:Ik ben Need for speed most wanted aan het kopen![]()
bijna binnen![]()
A Red Rè naultGabri schreef:zit al op 70%
eigenaar van een zwarte lambo gallardo![]()
Pfff....de XboX360 is nog maar net uit in de US en moeilijk te krijgen en gelijk worden er absurd hoge bedragen voor geboden 
http://cgi.ebay.com/Microsoft-Xbox-360- ... dZViewItem
De 'normale' prijs is $400

http://cgi.ebay.com/Microsoft-Xbox-360- ... dZViewItem
De 'normale' prijs is $400
-
- Contacteer:
ThnxGabri schreef:hij werkt al, na wat tipsRemco T. schreef:Als mij het lukt lukt het jou ook vastErik (Schepjes) schreef:Ik ben Need for speed most wanted aan het kopen![]()
bijna binnen![]()
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Vrijdag komt GTA uit op de PSP
Met deze versie kun je ook multiplayeren

Met deze versie kun je ook multiplayeren

-
- Über-Spammer
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=12568
denk dat de bestuurder iets te veel verslaafd was aan need for speed: most wanted
denk dat de bestuurder iets te veel verslaafd was aan need for speed: most wanted

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
om hier toch even op te reageren: films en muziek downloaden is gewoon legaal in NL (staat in de auteurswet), je mag het alleen niet aanbieden (dus als je het netjes wilt doen: sharen uitzetten)
dat mensen zich liever door een platenmaatschappij of stichting BREIN laten hersenspoelen is dan voor mij ook volstrekt onbegrijpelijk
software en games horen daar overigens niet bij, dus dat soort spul downloaden is op eigen risico
dat mensen zich liever door een platenmaatschappij of stichting BREIN laten hersenspoelen is dan voor mij ook volstrekt onbegrijpelijk

software en games horen daar overigens niet bij, dus dat soort spul downloaden is op eigen risico

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ja hoor en artiesten enzo maken die muziek allemaal gratis, en de mensen die er aan meewerken die hebben helemaal geen salaris nodig.ForeverYoung schreef:om hier toch even op te reageren: films en muziek downloaden is gewoon legaal in NL (staat in de auteurswet), je mag het alleen niet aanbieden (dus als je het netjes wilt doen: sharen uitzetten)
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Piraterij: zonder toestemming verveelvoudigen en openbaar maken.
Piraterij is het zonder toestemming van de maker verveelvoudigen (kopiëren, downloaden) en openbaar maken (verspreiden: verhandelen, weggeven, ruilen, uploaden) van diens werk.
-
het is en blijft lastige materie...
Iedereen mag een zogeheten thuiskopie maken, mits die maar niet verder verspreid wordt. En dat mag ook zonder dat je het origineel gekocht hebt. Met andere woorden, het downloaden van een werk via een file sharing netwerk te zien is als een thuiskopie, mits de persoon die het werk downloadt dit maar aan niemand anders geeft.
Inderdaad! een andere site zegt weer dit:Frank M schreef:het is en blijft lastige materie...
blijft allemaal maar vaag..De regels op een rijtje.
1. Een kopie maken van muziek of film (cd of dvd) mag als die uitsluitend voor jezelf bestemd is. Van een videospel of andere software mag je geen kopie maken, ook niet voor eigen gebruik.
2. Het omzeilen van een beveiliging op een cd of dvd mag niet, ook niet om een kopie voor jezelf te maken. Je mag een omzeilingsmiddel ook niet verspreiden, bijvoorbeeld op een cd of dvd of als bestand op het internet.
3. Een kopie weggeven, ruilen of verkopen mag niet.
4. Een internetbestand (met muziek of een film) downloaden mag. Maar pas op met p2p uitwisseldiensten, want als je daarmee downloadt wordt je automatisch uploader, dat is "ter verspreiding aanbieden" en dat mag niet. Software downloaden mag niet.
5. Een bestand uploaden mag niet. Dus ook niet "sharen" of delen via een p2p uitwisseldienst. Je mag ook geen dvd "rippen" en de inhoud als bestand op het internet plaatsen.
6. Openbaar vertonen mag niet, behalve in huiselijke kring.
Als je opzettelijk een inbreuk op auteursrecht maakt dan is dat strafbaar als misdrijf. Onder opzet valt ook als je beter had horen te weten en eigenlijk bewust het risico neemt dat je inbreuk maakt.
Straffen kunnen oplopen tot 4 jaar gevangenisstraf en 45.000 euro boete
-
jouw site is wel strenger 

-
- Contacteer:
laat ik daar maar niet op ingaanRalf schreef:Ja hoor en artiesten enzo maken die muziek allemaal gratis, en de mensen die er aan meewerken die hebben helemaal geen salaris nodig.

dit klopt dus gewoon niet, precies de hersenspoeling die ik bedoel (en mensen trappen er met open ogen in, getuige het succes van een 'legale' dienst als iTunes)Ralf schreef:Piraterij: zonder toestemming verveelvoudigen en openbaar maken.
Piraterij is het zonder toestemming van de maker verveelvoudigen (kopiëren, downloaden) en openbaar maken (verspreiden: verhandelen, weggeven, ruilen, uploaden) van diens werk.
toch niet toevallig gekopieerd van filmdiefstal.nl (site van Brein, staat vol met halve waarheden zoals dit...)
wat Frank M. postte, dat is zoals het is.
die quote met die 6 punten vertrouwde ik ook niet helemaal, maar klopt wel gewoon.
regel nummer 2 botst op een gegeven moment met regel nummer 1, lijkt een beetje vaag, maar kwootje maakt het duidelijker:
hier 2 betrouwbare linkjes:www.auteursrecht.nl schreef:Het zonder toestemming van de rechthebbende mogen maken van een privé-kopie van zijn of haar beschermde werk is dus in de Auteurswet neergelegd als een uitzondering op de normaal geldende algemene regels van het auteursrecht. Het is echter niet zo dat u van de auteursrechthebbende zou kunnen verlangen, of zelfs eisen, dat deze het u mogelijk maakt een privé-kopie van zijn of haar beschermde werk te maken. Met andere woorden: u heeft geen recht op het kunnen maken van een privé-kopie.
Dat betekent dat de rechthebbenden beveiligingen op hun werken mogen aanbrengen, waardoor het onmogelijk wordt gemaakt om een privé-kopie te maken. Het bewust omzeilen van die beveiligingen is bovendien (op grond van artikel 29a van de Auteurswet) verboden. Het aanbrengen van technische beveiligingen wordt ook wel Digital Rights Management (DRM) genoemd.
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/mp3/
http://auteursrecht.nl/auteursrecht/pag ... gkey=22265 en de andere linkjes op die site, onder het kopje Consumeren rechtsonderin beeld.
kleine aanvulling nog:
dus DOWNLOADEN met Napster, Kazaa en dergelijke shit is NIKS, nul komma nul minder legaal dan downloaden met iTunes, MusicStream, e.d. en vice versa is downloaden met die diensten niet 'legaler' dan downloaden met hun niet-betaalde tegenhangers.Naar Nederlands recht is downloaden van MP3 echter legaal, mits er sprake is van een thuiskopie.
on-topic maar weer?

Kanslozer dan deze uitspraak kan je er volgens mij geen een maken. voor itunes moet je ook gewoon betalen.ForeverYoung schreef:dit klopt dus gewoon niet, precies de hersenspoeling die ik bedoel (en mensen trappen er met open ogen in, getuige het succes van een 'legale' dienst als iTunes)Ralf schreef:Piraterij: zonder toestemming verveelvoudigen en openbaar maken.
Dus ja dan is het wel legaal.
En als je zegt kijk maar naar cribs, ja tuurlijk... dat is maar een klein deel van alle artiesten hoor, er zijn ook artiesten die keihard werken voor hun centjes. En die kunnen later geen muziek meer maken omdat jij hun cd niet koopt maar download. Dan heb je op een gegeven moment ook niets te downloaden. Waarom zoeden ze een cd uitbrengen als toch niemand um koopt.
Jij werkt toch ook niet als je geen geld krijgt.
-
- Contacteer:
ik bedoel maar te zeggen: iTunes en co. worden neergezet als zijnde legaal, en al het andere is dan automatisch illegaal.
terwijl het in de wet staat dat downloaden met Napster, Kazaa, Limewire, Grokster, eDonkey/eMule, Direct Connect/DC++, Audiogalaxy, iMesh, en al die andere p2p programma's gewoon legaal is.
en daar trappen mensen dan met open ogen in, omdat er op de dvd'tjes die ze kopen van die propaganda filmpjes staan.. omdat ze van alles en nogwat zien op tv, horen op de radio, en lezen op internet, en dat dan maar gaan geloven, ook al klopt het niet helemaal.
Kortom: waarom betalen voor iets wat je ook gratis kan krijgen.
nou ben ik ook weer niet iemand die al z'n muziek van internet plukt, de meeste gekopieerde cd's in mijn bezit, zijn gekopieerd van de bibliotheek, heb dus leengeld betaald, en de bibliotheek draagt daar een gedeelte van over aan de stichting Thuiskopie (dacht ik)
en dvd'tjes koop ik ook gewoon in de winkel (dvd brander komt er nog wel, maar sommige dingen blijf ik dan ook wel origineel kopen gewoon omdat ik die dingen graag origineel wil hebben
)
terwijl het in de wet staat dat downloaden met Napster, Kazaa, Limewire, Grokster, eDonkey/eMule, Direct Connect/DC++, Audiogalaxy, iMesh, en al die andere p2p programma's gewoon legaal is.
en daar trappen mensen dan met open ogen in, omdat er op de dvd'tjes die ze kopen van die propaganda filmpjes staan.. omdat ze van alles en nogwat zien op tv, horen op de radio, en lezen op internet, en dat dan maar gaan geloven, ook al klopt het niet helemaal.
Kortom: waarom betalen voor iets wat je ook gratis kan krijgen.
nou ben ik ook weer niet iemand die al z'n muziek van internet plukt, de meeste gekopieerde cd's in mijn bezit, zijn gekopieerd van de bibliotheek, heb dus leengeld betaald, en de bibliotheek draagt daar een gedeelte van over aan de stichting Thuiskopie (dacht ik)
en dvd'tjes koop ik ook gewoon in de winkel (dvd brander komt er nog wel, maar sommige dingen blijf ik dan ook wel origineel kopen gewoon omdat ik die dingen graag origineel wil hebben

De regel is zooo simpel.
Als je er niet voor betaalt, is het illegaal. Tenzij je het van de auteur, zij het indirect, krijgt.
Als je er niet voor betaalt, is het illegaal. Tenzij je het van de auteur, zij het indirect, krijgt.