dat ziet er wel heel mooi uit, ben benieuwd of het in het echt ook zo interressant is . kzou gewoon is bellen en kijken ofzo dan als ik jou was.
mist er trouwens iemand nog het kapje voor de infraroodontvanger in zn 19? heb er 1 over en volgens mij missen die dingen nogal eens. ben zondag aanwezig dus.
Riël schreef:De sensor die als je voor de auto staat links in je inlaatspruitstuk zit, boven de dynamo, is neem ik aan de inlaatluchttemperatuur sensor.
Is het normaal dat wanneer ik deze bij lopende motor uit trek, dat de auto daar totaal niet op reageert?
Riël schreef:De sensor die als je voor de auto staat links in je inlaatspruitstuk zit, boven de dynamo, is neem ik aan de inlaatluchttemperatuur sensor.
Is het normaal dat wanneer ik deze bij lopende motor uit trek, dat de auto daar totaal niet op reageert?
die dingen zien er op t plaatje vaak tzelfde uit...
Weet niet of een voorpijp met kat korter is dan zonder kat of zit m dat in een middenpijp bij een 19?
aangezien ik helaas nog geen reactie heb vraag ik het hier even:
kool schreef:wordt alweer uit de sloot gehaald sorry, maar ik heb hetzelfde probleem en wil dus die rubbers gaan vervangen, zou iemand mij een klein beetje uit kunnen leggen hoe ik er het beste bij kan komen?
Haas schreef:die dingen zien er op t plaatje vaak tzelfde uit...
Weet niet of een voorpijp met kat korter is dan zonder kat of zit m dat in een middenpijp bij een 19?
Voorpijp van de katloze versie is inderdaad iets langer.
is het mogelijk bij een 1916v ph I de koppeling en drukgroep te wisselen als de motor en bak in de auto zitten? neem aan dan rechter aandrijfas van de bak afhalen en in naaf laten zitten, rechter uit de naaf halen zodat je schuifruimte hebt of totaal eruit halen (ff aan bakolie denken). Heb je dan genoeg verplaatsingsruimte gecreeerd om m zo te vervangen? Eventueel subfram eronder uit gooien?
morgenavond aan de gang met de 1916V van paul, vanmorgen o.a. de koppelingsset gehaald. Nu viel mij en paul op dat dat ding nogal klein was. Nogmaals laten controleren, maar t zou echt de goeie moeten zijn. Koppeling voor een F7P 1764cc 16V...kan niet missen zou je zeggen. Weet iemand ongeveer de diameter van de PLAAT van de koppeling? Dan kunnen we ff vergelijken
Hij is wel een cm of 4 kleiner in diameter nl dan de koppeling van mijn gtt
ja, maar kan geen goede referentie vinden daarvoor zeg maar. Tis lastig kijken op foto's en een losse koppeling. Tis duidelijk een renault koppeling, maar de grootte is lastig te vergelijken zonder vliegwiel of bakhuis in de buurt