http://www.nieuws.nl/33098
Goh dat is wat ik nou al een paar x probeer duidelijk te maken, maar blijkbaar praat ik turx ofzo.Menno schreef:Behalve dat er in regeltje X subregeltje Y alinea Z staat dat dat topic zwaar verboden is, wat is er op mis om een topic vol met goed voer, door iemand waar we altijd een hoop lol mee hebben gehad hier op 't forum, lekker te laten staan?
Volgens mij gaat er niemand over de zeik als je af en toe ff flexibel met die regeltjes omgaat.
Sja en zo creeert het bestuur een slechte naam door dit soort rare overmacht te hanteren.Merijn schreef:Hier snij je een hele mooie aan, Jochem... Hier is aardig wat discussie over geweest in het moderator topic. Zonder het bestuur en andere mods af te vallen: Ik en Haas zijn absoluut niet blij met dit topic. We hebben meerdere malen aangegeven dat het onjuist is dit topic te gebruiken in het openbare gedeelte, maar we got overruled.jochem de haas schreef:En waarom mag dit wel? Ook geen Renault!![]()
Mij boet het niet, maar als we dan toch volgens de regels gaan forummen...
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 13&start=0
Misschien handig om ff na te zoeken of het 'overmacht' was, of dat er gewoon over gestemd is bij de moderators/bestuur (wat mij iets logischer lijkt)Steven schreef:Goh dat is wat ik nou al een paar x probeer duidelijk te maken, maar blijkbaar praat ik turx ofzo.Menno schreef:Behalve dat er in regeltje X subregeltje Y alinea Z staat dat dat topic zwaar verboden is, wat is er op mis om een topic vol met goed voer, door iemand waar we altijd een hoop lol mee hebben gehad hier op 't forum, lekker te laten staan?
Volgens mij gaat er niemand over de zeik als je af en toe ff flexibel met die regeltjes omgaat.
Sja en zo creeert het bestuur een slechte naam door dit soort rare overmacht te hanteren.Merijn schreef:Hier snij je een hele mooie aan, Jochem... Hier is aardig wat discussie over geweest in het moderator topic. Zonder het bestuur en andere mods af te vallen: Ik en Haas zijn absoluut niet blij met dit topic. We hebben meerdere malen aangegeven dat het onjuist is dit topic te gebruiken in het openbare gedeelte, maar we got overruled.jochem de haas schreef:En waarom mag dit wel? Ook geen Renault!![]()
Mij boet het niet, maar als we dan toch volgens de regels gaan forummen...
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 13&start=0
Destijds heb ik ookal aangegeven dat het een stom topic was, ik verveel me echt niet dat ik ff 23pagina's filmpjes ga zitten downen. Zo af en toe in ACT is leuk, ken je er ff over babbelen en dat overzicht houd je echt wel.
Maargoed blijkbaar ben ik dan weer de enige met Haas en Merijn.
de "agenda" staat statutair omschreven hoe die opgesteld moet worden.Monica schreef:Owkee, kei goed dat iedereen hier momenteel zijn perikelen omtrent de club uit, super!
Maar worden deze punten (niet-renault-projecttopics, chat, filmpjes, enz.) stuk voor stuk ook op een agenda gezet?
Ik zie het anders namelijk gebeuren dat, als er een rondvraag is, dat niet alles op dat moment besproken wordt. En komt het nog niet tot discussie.
Misschien een sublijstje maken naast de (denk ik reeds) bekende agenda?
Idd heel erg jammer. Maar het record wordt misschien nog ongeldig verklaard, omdat die zweedse die die balk vast hield de steentjes een tikje gaf...
Heb je t serieus gevolgd dan?Gielske schreef:Idd heel erg jammer. Maar het record wordt misschien nog ongeldig verklaard, omdat die zweedse die die balk vast hield de steentjes een tikje gaf...
ben nog niet wakker hèGielske schreef:Nee, want ik had tot 9 uur gewerkt (moet jij toch weten), maar we hadden er ff langs gezapt en toen was net dat stukje...
tsja..student hèGielske schreef:Net wakker??? Wat een luxe!!! Ik moest om 8 uur alweer in Druten staan en vantevoren nog tanken (nooit leuk) maar ik was er uiteindelijk pas om half 9 aangezien ik in de file stond (nog minder leuk)
dat laatste is ook zo. Heb wat te snel ingegrepen, heb mijn excuses daarvoor bij m aangeboden en t is weer pais en vreejochem de haas schreef:En helemaal in je eigen voorstel topic, daar mag je toch mee doen wat je wilt?
Ray's Kever topic werd ook verplaatst..... Is toch logisch dat je dat met RTC maten wit delen?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59753Paul1916v schreef:tsja..student hèGielske schreef:Net wakker??? Wat een luxe!!! Ik moest om 8 uur alweer in Druten staan en vantevoren nog tanken (nooit leuk) maar ik was er uiteindelijk pas om half 9 aangezien ik in de file stond (nog minder leuk)
Inderdaad, kan hij nog wat leren van spelvreugde en teamspirit...laatst een g elftal met 12-0 zien verliezen; maar wel gewoon gezellig met zijn allen in de kantine aan t bierPaul1916v schreef:Wat een eikel zeg:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ctief.html
Voor straf een jaar lang met de G-teams mee laten spelen en trainen
Oh, nou zeggen ze dat het een foute berichtgeving was en dat hij alleen maar op non-actief is gesteld...Gielske schreef:Ik denk dat het logisch is dat je af en toe je woede afreageert, maar als de scheids je daarvoor straft, moet je accepteren dat jij fout zat en de gevolgen zelf dragen en niet zoiets kinderachtigs uithalen!!! Maar hij heeft per direct ontslag gekregen hoorde ik net op het 3fm nieuws
Merijn schreef:TOP OSS KAMPIOENEN!![]()