Hey manne..
ff vraagje
heb vd week via biesheuvel setje turboslangen van samco binnen gehad.
[img]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/ ... /tcs06.jpg[/img]
Nu wilde ik die gaan aansluiten, maar zit met een probleem; op de kleine slang zit een vertakking voor een schakelaar, die ook in de originele slangen zit. Maar deze vertakking zit op een andere plek en komt nu precies tegen het expansievat aan.
In de grote slang zitten twee vertakkingen, (dus niet net als op de foto)één voor de dumpvalve en één waar ik de bedoeling niet van ken, nu was mijn vraag of ik de schakelaar die origineel op de kleine slag komt, niet naar de grote slang kan verplaatsen, aangezien ik hier een vertakking over heb...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat één van jullie een oplossing weet...
Aansluiten Samco slangen
Die schakelaar is de overdrukbegrenzer, dat zou moeten wezen voor als de wastegate blijft hangen.
Nou blijft dat ding heel sporadisch hangen, misschien dat als je em 3 jaar laat vastroesten dattie ff moeilijk doet.
Maar laat gewoon lekker die schakelaar leeg en vul dat doppie op.
Die overige aansluiting in de grote turboslang is voor de carbkoeling die op fase2 GTT's zit. Ook een zwaar nutteloos apparaat wat ervoor moet zorgen dattie beter start. Echter merk je daar geen reet van, dus kun je die aansluiting ook prima afdoppen.
En geloof je het niet? Wees lekker eigenwijs, maar vraag dan ook nix
Nou blijft dat ding heel sporadisch hangen, misschien dat als je em 3 jaar laat vastroesten dattie ff moeilijk doet.
Maar laat gewoon lekker die schakelaar leeg en vul dat doppie op.
Die overige aansluiting in de grote turboslang is voor de carbkoeling die op fase2 GTT's zit. Ook een zwaar nutteloos apparaat wat ervoor moet zorgen dattie beter start. Echter merk je daar geen reet van, dus kun je die aansluiting ook prima afdoppen.
En geloof je het niet? Wees lekker eigenwijs, maar vraag dan ook nix

Zit die kleine slang wel goed? Kan je hem niet een slag draaien? Die xtra aansluiting op die grote slang is voor je anti-perculatiefan. Daarvandaan loopt er een slangetje naar die grote slang.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/motor.jpg[/img]

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/motor.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh moet je die kleinen slang dan niet ff omdraaien ?
Die sensor hoef je niet aan te sluiten , das een overdruk beveiliging ( als je turbo boven de 1 bar komt gooit ie ff je ontsteking er uit....gevolg een mooie knal ) je kan hem weg laten ...
Ik zou hem niet op de andere slang zetten ...
Die sensor hoef je niet aan te sluiten , das een overdruk beveiliging ( als je turbo boven de 1 bar komt gooit ie ff je ontsteking er uit....gevolg een mooie knal ) je kan hem weg laten ...
Ik zou hem niet op de andere slang zetten ...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Steven schreef:Bedankt voor de geweldige toevoeging Haasch
Duh ik zit het net te lezen en ik denk nog niemand gereageerd ..nou zal ik het ff doen ....krijg ik dit

OK bedankt voor jullie snelle reactie, ik heb een ph1...
dus als ik het goed begrijp kan ik ze allebei gewoon afdoppen en heb ik nerges last van?
dus als ik het goed begrijp kan ik ze allebei gewoon afdoppen en heb ik nerges last van?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je lijkt nu een beetje op die knus van de grote beurt ....wat je ook doet je gaat altijd sneller stripping : je snijd er de lucht rond je auto mee 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
idd die ja 

ik heb zojuist die vette cruise control in de pook besteld
en parkeersensoren HELL YEAH

Immer wieder die verdammte Holländer
om terug te gaan op de slangen, je kan ook de overdrukbeveiligingaansluiting (damn wat een mooi woord) eruit draaien en er een druk metertje in schroeven met fijne draad. totaal nutteloos, maar wel leuk die reacties op meetings 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn papa ....... 
ja die heeft echt goeie ideeen 
dat je dat nog weet zeg

dat je dat nog weet zeg
-
- Über-Spammer
- Contacteer: