Bleef het knoppie van je muis hangen Jo-jo- schreef:wel, dan wil ik Jeroen feliciteren. Dit is voor mij persoonlijk de mooiste auto die ik gezien heb binnen alle renault clubs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel, alhoewel ik erop uitgekeken ben. Binnen twee weken begint de volledige verbouwing.Robert-Jan schreef:Bleef het knoppie van je muis hangen Jo-jo- schreef:wel, dan wil ik Jeroen feliciteren. Dit is voor mij persoonlijk de mooiste auto die ik gezien heb binnen alle renault clubs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dit is idd een van de mooiste Renault's, jou 21 ziet er ondanks de schade ook erg netjes uit.
Jij bent echt erg-jo- schreef:Dankjewel, alhoewel ik erop uitgekeken ben. Binnen twee weken begint de volledige verbouwing.Robert-Jan schreef:Bleef het knoppie van je muis hangen Jo-jo- schreef:wel, dan wil ik Jeroen feliciteren. Dit is voor mij persoonlijk de mooiste auto die ik gezien heb binnen alle renault clubs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dit is idd een van de mooiste Renault's, jou 21 ziet er ondanks de schade ook erg netjes uit.
ow, ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb nog niks af hoor. Hetgeen we gebouwd hebben, Jeroen en ik, is eigenlijk een testfase van randapparatuur. Tot hiertoe is dit netjes gelukt en heeft alles een zware beproeving doorstaan. Het blok mocht eigenlijk stuk, daar gaf ik niet om als de randapp. het maar uithield. Uiteindelijk is alles heel gebleven op de carterdichtingen na en waarvoor ook reeds een oplossing gevonden is voor het nieuwe 2.2 blok. Gewoon een extra carterventilatie erbij. Buiten het 2.2 blok wordt de body aangepakt alsook het interieur. Dus als er bij de opening nieuwe of andere wagens verwacht worden...count me inRobert-Jan schreef:Jij bent echt erg-jo- schreef:Dankjewel, alhoewel ik erop uitgekeken ben. Binnen twee weken begint de volledige verbouwing.Robert-Jan schreef:Bleef het knoppie van je muis hangen Jo-jo- schreef:wel, dan wil ik Jeroen feliciteren. Dit is voor mij persoonlijk de mooiste auto die ik gezien heb binnen alle renault clubs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb je het ene af begint het volgende project.
denk dat voor de meesten dan de mijne ook nieuw is-jo- schreef:...Dus als er bij de opening nieuwe of andere wagens verwacht worden...count me in
En ik, Florus en Roy.Haas schreef:denk dat voor de meesten dan de mijne ook nieuw is-jo- schreef:...Dus als er bij de opening nieuwe of andere wagens verwacht worden...count me in
das pas nieuws....Bram (vospower) schreef:klopt, uitlaatpakking ook, downpipe gasdicht maken ook, nieuwe radiatuer uithalen of nieuwkopen en inbouwen ook... mistlampen aan de praat krijgen ook enz![]()
nee komt idd wel goed. Openingsmeeting rij ik!
Als je hulp nodig hebt hoor ik t welMerijn schreef:Ik kan niks beloven, maar de mijne hoop ik rond die tijd ook wel rijdend te hebben...
En wij moeten dan maar proberen volgen met onze atmo'sRaf schreef:Wat is de verwachting met dat 2.2 blok? 300+ pk's? 350Nm?
Hehe, ik WIL de mijne dan ook klaar hebbenLex schreef:En ik, Florus en Roy.Haas schreef:denk dat voor de meesten dan de mijne ook nieuw is-jo- schreef:...Dus als er bij de opening nieuwe of andere wagens verwacht worden...count me in
4 Extreme GTT's
Inderdaad ......... en weer verderWilma schreef:Was dit niet het FOTO topic???
Wilma schreef:Was dit niet het FOTO topic???
Ben ik ook benieuwd naar...edwin19 schreef:heeft iemand het filmpje van tv zwolle al????
Ik vraag er ook nog maar een keer naZandhapper schreef:Ben ik ook benieuwd naar...edwin19 schreef:heeft iemand het filmpje van tv zwolle al????